To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-06
Wrocław: Dostawa artykułów biurowych, papieru do kserokopiarek i drukarek oraz kopert
z nadrukiem dla potrzeb Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 16163 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263445 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru do kserokopiarek i drukarek oraz kopert z nadrukiem dla potrzeb Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru do kserokopiarek i drukarek oraz kopert z nadrukiem dla potrzeb Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, których szczegółowy wykaz przedstawiono w załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 3A, 3B, 3C, 3D, 3E do SIWZ. 3.2. Zamówienie podzielono na 3 odrębne części przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie odrębną część (przedmiot) stanowi: Przedmiot 1 Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, których szczegółowy wykaz przedstawiono w załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, Przedmiot 2 Dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek dla potrzeb Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, których szczegółowy wykaz przedstawiono w załącznikach nr 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, Przedmiot 3 Dostawa kopert z nadrukiem dla potrzeb Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, których szczegółowy wykaz przedstawiono w załącznikach nr 3A, 3B, 3C, 3D, 3E. 3.3. Przedmioty nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Niedopuszczalne jest składanie ofert na wybrane pozycje nie stanowiące części zamówienia (przedmiotu). Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowego zostaną odrzucone. 3.4. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) w załącznikach do SIWZ nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 3A, 3B, 3C, 3D, 3E, Zamawiający podaje maksymalne ilości poszczególnych asortymentów, które w ciągu trwania umowy mogą ulec zmniejszeniu, b) zamówienia będą składane telefonicznie i potwierdzane faksem lub pocztą elektroniczną w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, c) Zamawiający zastrzega sobie, iż odpłatność będzie regulowana za dostawy pobrane tj. za faktyczną ilość zrealizowanych dostaw. Płatności odbywać się będą przelewem na konto dostawcy. Należności z tytułu zrealizowania dostawy każdorazowo będą regulowane wg cen jednostkowych podanych w ofercie. d) ceny oferty podane w załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 3A, 3B, 3C, 3D, 3E do SIWZ muszą uwzględniać dostarczenie przedmiotu zamówienia do biur Agencji Nieruchomości Rolnych zlokalizowanych: we Wrocławiu ul. Mińska 60, Wrocław ul. Kunickiego 4, Legnicy ul. Jaworzyńska 199, Świdnicy ul. Kliczkowska 28, Rakowic Wielkich 15, e) nie dopuszcza się możliwości waloryzacji cen w trakcie trwania umowy, f) dla przedmiotów 1, 2, 3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku zaproponowania artykułu równoważnego w stosunku do przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się Wykonawcę do wyraźnego zaznaczenia kolorem zielonym pozycji zamienianej w tabeli załącznika nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 3A, 3B, 3C, 3D, 3E oraz podania pełnej nazwy, symboli oraz parametrów artykułu równoważnego na dołączonej kartce w ofercie. W przypadku wątpliwości w kwestii równoważności proponowanych substytutów Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcę do przedstawienia artykułu oaz dokonania oceny przedmiotu, co do uznania za równoważny. Oferta proponująca artykuł nie będący przedmiotem równoważny zostanie odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, g) dla przedmiotu 3 - Zamawiający wymaga dostarczenia kopert z wykonanym nadrukiem wg wskazanego asortymentu, - nadruk w kolorze szarym (65% koloru czarnego dla logo, tekstów i linii, wszystkie ustawienia analogiczne dla kopert C-5, C-4 oraz DL i C-6. Odpowiednie dane i wartości zawierają załącznik nr 3A, 3B, 3C, 3D, 3E do SIWZ. Koperta Specyfikacja Nadruku - ANR + Manual Identyfikacji Wizualnej 29). 3.5. Pozostałe informacje dotyczące zamówienia zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. 3.6. Wspólny Słownik Zamówień: - 30.19.20.00-1 - wyroby biurowe, - 30.19.76.30-1 - papier do drukowania, - 30.19.92.30-1 - koperty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.92.30 - Koperty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu - przedmiot 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALL4OFFICE Sp. z o. o., ul. Wrocławska 12c Januszkowice, 55-095 Mirków, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97960,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82373,00
Oferta z najniższą ceną: 82373,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92051,55
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek dla potrzeb Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu - przedmiot 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA CDN PAWEŁ RURAK WERONIKA RURAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA CDN PAWEŁ RURAK WERONIKA RURAK SPÓŁKA JAWNA
- Firma Handlowa CDN Paweł Rurak, Weronika Rurak Spółka Jawna, ul. Moniuszki 1B, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61301,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69110,10
Oferta z najniższą ceną: 69110,10 / Oferta z najwyższą ceną: 76520,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa kopert z nadrukiem dla potrzeb Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu - przedmiot 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALL4OFFICE Sp. z o. o., ul. Wrocławska 12c Januszkowice, 55-095 Mirków, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22462,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22120,00
Oferta z najniższą ceną: 22120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22120,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa art. biurowych oraz papieru ksero na rok 2025 dla PK
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.