Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-09
Kraków: USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU
Numer ogłoszenia: 161659 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygierkrakow.pl/umowy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres pełnienia usługi Inspektora Nadzoru obejmuje nadzór nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: Modernizacja istniejącego szpitalnego oddziału ratunkowego w zakresie dostosowania do wymagań określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 15-03-2007 z równoczesnym wydzieleniem zespołu poradni chirurgicznych w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o. wraz z dostarczeniem, zamontowaniem i uruchomieniem modułowych szaf klimatyzacyjnych i budową lądowiska dla helikopterów, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Postępowanie prowadzone jest w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2007-2013 PRIORYTET: XII Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia DZIAŁANIE: 12.1 Rozwój Systemu Ratownictwa Medycznego 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru dla inwestycji pod nazwą: Modernizacja istniejącego szpitalnego oddziału ratunkowego w zakresie dostosowania do wymagań określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 15-03-2007 z równoczesnym wydzieleniem zespołu poradni chirurgicznych w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o. wraz z dostarczeniem, zamontowaniem i uruchomieniem modułowych szaf klimatyzacyjnych i budową lądowiska dla helikopterów, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej specyfikacją. 2.Procedura prowadzona jest w ramach projektu: Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 rok. 3.Wykonawca realizujący zadanie inwestycyjne, o którym mowa w ust. 1 SIWZ wyłoniony zostanie w ramach odrębnego postępowania przetargowego (nr spr. 68/ZP/2011 ogłoszenie o zamówieniu UZP 125588-2011), zwany będzie w dalszej części SIWZ Wykonawcą. 4. Zakres zadań Inspektora Nadzoru obejmuje wykonywanie czynności, o których mowa w niniejszej specyfikacji oraz w umowie z Wykonawcą o którym mowa w ust.3 5.Przedmiot zamówienia dotyczy w szczególności pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w niżej wymienionych specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych oraz gazów medycznych. - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w tym słaboprądowych. Wykaz robót (wraz z instalacjami i urządzeniami) objętych przedmiotowym nadzorem zostaje zamieszczony na stronie internetowej Szpitala: - dla branży konstrukcyjno - budowlanej - projekt architektoniczno-budowlany; - dla branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych , gazowych oraz gazów medycznych - projekt instalacji wod-kan, projekt instalacji C.O; projekt instalacji gazów medycznych; projekt instalacji, wentylacji i klimatyzacji. - dla branży - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w tym słaboprądowych - projekt instalacji elektrycznych, projekt instalacji elektrycznych strukturalnych. - dla zadania pn budowa lądowiska wraz z infrastruktura techniczną - projekt wykonawczy wielobranżowy. 6.Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru określa Ustawa Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku wraz z późniejszymi zmianami. 7.W szczególności Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do: 1) nadzoru i kontroli realizacji inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową Zamawiającego, 2) czuwania nad realizacją harmonogramu realizacji inwestycji, 3) nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i złożeniem wniosków o ewentualną zmianę pozwolenia na budowę, 4) przekazania Wykonawcy protokolarnie terenu budowy, 5) koordynacji robót budowlanych, 6) zorganizowania i uczestniczenia w rozruchu technologicznym wbudowanych maszyn i urządzeń, 7) organizacji i dokonywania odbiorów w terminach określonych w umowie z Wykonawcą inwestycji, a także umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego udziału w komisjach odbiorowych, 8) nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskaniem kompletu wymaganych dokumentów wraz z uzyskaniem decyzji w szczególności prawomocnego pozwolenia na użytkowanie; złożenia instrukcji operacyjnej lądowiska i uzgodnienia jej z właściwymi instytucjami oraz wpisu do rejestru lądowiska prowadzonego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego i odbioru przez LPR . 9) sprawdzania prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę w celu rozliczania finansowego inwestycji i na tej podstawie uruchomienia płatności określonych w umowie z Wykonawcą, 10) czuwania nad realizacją pozostałych obowiązków Wykonawcy i uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy z Wykonawcą inwestycji, 11) wykonywania czynności określonych w umowie w sposób gwarantujący zachowanie terminów określonych w umowie z Wykonawcą, 12) wykonywania innych czynności przewidzianych w Ustawie Prawo Budowlane dla Zamawiającego, na podstawie stosownego upoważnienia wydanego do danej czynności. 7. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do czuwania nad aktualnością harmonogramu realizacji zamówienia i płatności oraz pisemnego opiniowania kolejnych zaktualizowanych harmonogramów przedkładanych przez Wykonawcę. 2) Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą negatywnie wpłynąć na prace określone w harmonogramie lub opóźnić ich wykonywanie. 3) Inspektor Nadzoru będzie nadzorował prawidłowe przygotowanie przez Wykonawcę inwestycji kompletnych wniosków o ewentualną zmianę pozwolenie na budowę, zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane oraz ich przekazanie właściwym organom. 4) Inspektor Nadzoru zawiadomi właściwy organ o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, zgodnie z art. 41 ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. 5) Inspektor Nadzoru wraz z przedstawicielem Zamawiającego przekaże Wykonawcy inwestycji protokolarnie teren budowy w terminie ustalonym z Wykonawcą i Zamawiającym, umożliwiającym wykonanie prac zgodnie z harmonogramem realizacji zamówienia i płatności. 6) Inspektor Nadzoru wyznaczy w porozumieniu z Wykonawcą źródło poboru energii elektrycznej i wody, miejsce na składanie materiałów i na urządzenie przez Wykonawcę zaplecza budowy. 7) Inspektor Nadzoru będzie zobowiązany do kontrolowania zgodności działań Wykonawcy: a. z przedłożonym przez kierownika budowy Planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Plan BIOZ), b. z projektem zagospodarowania placu budowy, projektem organizacji robót oraz innymi dokumentami budowy, c. z planem zapewnienia jakości. 8) Inspektor Nadzoru zapewni organizację narad koordynacyjnych (w tym protokołowanie przebiegu narad i dostarczenie kopi protokołu wszystkim uczestnikom narad) oraz udział swoich przedstawicieli w naradach. 9) Inspektor Nadzoru będzie kontrolował prawidłowość prowadzenia dziennika budowy. 10) W razie odstąpienia od umowy z Wykonawcą przez którąkolwiek z jej stron, Inspektor Nadzoru będzie odpowiedzialny za protokolarne przekazanie przez Wykonawcę znajdujących się na terenie budowy materiałów, robót tymczasowych i wykonanych robót oraz dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji wykonanych robót, wg stanu na dzień odstąpienia, potwierdzonej przez inspektora nadzoru. 8. Nadzór Inwestorski: Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru zapewnił nadzór inwestorski nad inwestycją w zakresie określonym w art. 25 i 26 Ustawy Prawo budowlane oraz wynikającym z umowy z Wykonawcą. Nadzór inwestorski będzie obejmował w szczególności: 1) obecność Inspektora Nadzoru na terenie budowy, 2) czuwanie nad prawidłową organizacją i zabezpieczeniem robót, zaplecza i terenu budowy, utrzymywaniem przez Wykonawcę porządku na placu budowy, 3) kontrolę wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych pod względem ich jakości i zgodności z wymogami określonymi w dokumentacji budowlanej, 4) wyznaczanie terminów prób w porozumieniu z Wykonawcą, uczestnictwo i nadzór nad próbami, 5) wystawianie Wykonawcy świadectwa potwierdzającego pozytywny wynik prób, 6) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 7) uczestnictwo w odbiorach częściowym i końcowym, 8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 9) potwierdzanie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli takie wystąpią, 9. Inwestor Nadzoru wobec Wykonawcy ma prawo do: 1) wydawania Wykonawcy poleceń związanych z jakością i ilością robót, niezbędnych do prawidłowego oraz zgodnego z umową z Wykonawcą wykonania robót, w szczególności: żądania okazania lub dostarczenia: próbek producenta materiałów, certyfikatów zgodności z odpowiednią normą, aprobat technicznych, atestów, dokumentów potwierdzających plan zapewnienia jakości, 2) usunięcia z terenu budowy materiałów i urządzeń nie spełniających wymagań określonych w umowie i dokumentacji budowlanej 3) wykonania wszelkich prac niezbędnych dla zabezpieczenia robót z powodu wypadku lub innych nieprzewidzianych okoliczności, 4) wykonania wszelkich prac niezbędnych dla usunięcia wad ujawnionych w trakcie prowadzonych robót lub odbioru, 5) przeprowadzenia prób lub powtórzenia przeprowadzonych prób, 6) odkrycia uprzednio zakrytych robót, lub wykonanie otworów niezbędnych dla zbadania robót w przypadkach określonych w umowie z Wykonawcą. 10. W celu realizacji zadań określonych niniejszą specyfikacją Inspektor nadzoru jest zobowiązany do: 1) informowania Zamawiającego o stanie zaawansowania prac przygotowawczych oraz o postępie robót budowlanych, a także - w formie pisemnej - o wszelkich przypadkach ujawnionych wad i opóźnień w realizacji inwestycji, 2) niezwłocznego przekazywania Zamawiającemu wszelkich żądanych przez niego informacji i dokumentów dotyczących realizacji inwestycji, 3) niezwłocznego udzielania Zamawiającemu żądanych wyjaśnień oraz zawiadamiania go o zajętym stanowisku lub podjętych działaniach, 4) zapewnienia niezwłocznego przybycia właściwego Inspektora Nadzoru na teren budowy, w przypadku zawiadomienia Inspektora przez Zamawiającego lub Wykonawcę o konieczności pobytu inspektora na budowie; przybycie właściwego inspektora musi nastąpić w dniu zgłoszenia takiej konieczności. 5) jeżeli Zamawiający zgłosi Inspektorowi Nadzoru uwagi, lub zastrzeżenia, co do przekazanych informacji, na Inspektorze Nadzoru spoczywa obowiązek zawiadomienia Zamawiającego o zajętym stanowisku, lub podjętych działaniach. 11.Inspektor Nadzoru jest uprawniony do: 1) wydawania Wykonawcy stosownych poleceń i zaleceń, 2) występowania z wnioskami do Zamawiającego. 3) W okresie realizacji inwestycji, tj. do czasu dokonania końcowego rozliczenia inwestycji po odbiorze końcowym, Inspektor Nadzoru będzie składał Zamawiającemu pisemne miesięczne sprawozdania zawierające informacje o: 4) pracach wykonanych w ramach niniejszej umowy w danym miesiącu, 5) stopniu zaawansowania inwestycji - z podaniem zrealizowanych przez Wykonawcę prac i wskaźnikiem procentowym ich zaawansowania, 6) kwocie wynagrodzenia Inspektora Nadzoru należnej w danym miesiącu, ustalonej zgodnie z zasadami niniejszej umowy, 7) realizacji budżetu inwestycji, 8) inne dokumenty niezbędne do przedkładania wniosku o płatność; 9) Inspektor Nadzoru będzie składał Zamawiającemu sprawozdania, o których mowa w ust. 6 w terminie do 5 dni po upływie każdego miesiąca kalendarzowego lub na żądanie Zamawiającego. 12. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz prawa i obowiązki stron nie wymienione w SIWZ określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40 - 74.23.15.40 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 0/100gr) 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku Szpitala): KREDYT Bank S.A. II/O/Kraków nr.: 44 1500 1979 1219 70023173 0000 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na Nadzór Inwestorki SOR - 89 /ZP/ 2011 5.W pozostałych przypadkach (pkt. 3 b, c, d) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Szpitala. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Szpitala. 7.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. 9.Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie, w określonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony a jego ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą. 10.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 10 i 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15.Dokładnie należy podać w ofercie sposób w jaki Szpital ma zwrócić wniesione wadium tj. adres banku, numer konta itd. !!! (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru, potwierdzoną wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - funkcji Inspektora Nadzoru dla co najmniej dwóch inwestycji w obiektach użyteczności publicznej, (tj. budynkach w Dziale 12 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych), o wartości inwestycji powyżej 5.000.000,00 złotych (słownie: pięć milionów złotych 0/100gr), 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) osobą, która będzie pełnić funkcję Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, która: - posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - w okresie ostatnich 3 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej dwóch obiektów o charakterze użyteczności publicznej o wartości inwestycji co najmniej 5. 000.000, 00 złotych (pięć milionów złotych 00/100 gr). b) osobami, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru robót branżowych, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w następujących specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych , gazowych oraz gazów medycznych. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w tym słaboprądowych; przy czym każda z osób legitymujących się wymaganymi uprawnieniami musi posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w swojej specjalności przy realizacji co najmniej dwóch obiektów o charakterze użyteczności publicznej (tj. budynkach w Dziale 12 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych) o wartości inwestycji powyżej 5.000.000,00 złotych (słownie: pięć milionów złotych 0/100gr), 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. W tym celu Wykonawca dołącza do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. (pięćdziesiąt tysięcy złotych0/100gr). spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie sprawowania Nadzoru Inwestorskiego, składa on wraz z ofertą, wykaz - wzór - załącznik nr 3 do SIWZ wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie sprawowania funkcji Nadzoru Inwestorskiego, dla inwestycji określonych w § 5 pkt. 2 SIWZ, z podaniem przedmiotu usługi, wartości inwestycji, dat wykonania i odbiorców usług, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające, że wskazane usługi zostały wykonane należycie - muszą zawierać przynajmniej: nazwę i adres wystawcy dokumentu, nazwę zamówienia ze wskazaniem rodzaju, lokalizacji i wartości inwestycji, datę wykonania, oświadczenie o należytym wykonaniu zamówienia. Dokumenty powinny odnosić się do konkretnych zamówień wskazanych w wykazie. spełnia/ nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) wykaz - załącznik nr 4 do SIWZ wszystkich osób, o których mowa w § 5 pkt. 3 SIWZ którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych czynności, wykaz powinien poświadczać, że wymienione w nim osoby posiadają wymagane w specyfikacji doświadczenie - w przypadku osób wskazanych w § 5 pkt. 3 lit. a i b SIWZ należy także wymienić konkretne inwestycje dla których były świadczone usługi. 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4.1 powyżej Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował, 3) decyzję o nadaniu uprawnień do kierowania robotami w specjalności budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń, lub decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego upoważniającą do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu inżynierów budownictwa, dla koordynatora inspektorów nadzoru, o którym mowa w § 5 pkt. 3 lit. a, SIWZ. 4) decyzje o nadaniu uprawnień do kierowania robotami bez ograniczeń, lub decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego upoważniającą do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu inżynierów budownictwa, dla inspektorów nadzoru w specjalnościach, o których mowa w § 5 pkt. 3 lit. b SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, opisane w § 5 pkt. 3 SIWZ , składa on wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) wykaz - załącznik nr 4 do SIWZ wszystkich osób, o których mowa w § 5 pkt. 3 SIWZ którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych czynności, wykaz powinien poświadczać, że wymienione w nim osoby posiadają wymagane w specyfikacji doświadczenie - w przypadku osób wskazanych w § 5 pkt. 3 lit. a i b SIWZ należy także wymienić konkretne inwestycje dla których były świadczone usługi. 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4.1 powyżej Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował, 3) decyzję o nadaniu uprawnień do kierowania robotami w specjalności budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń, lub decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego upoważniającą do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu inżynierów budownictwa, dla koordynatora inspektorów nadzoru, o którym mowa w § 5 pkt. 3 lit. a, SIWZ. 4) decyzje o nadaniu uprawnień do kierowania robotami bez ograniczeń, lub decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego upoważniającą do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu inżynierów budownictwa, dla inspektorów nadzoru w specjalnościach, o których mowa w § 5 pkt. 3 lit. b SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. spełnia/ nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca dołącza do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. (pięćdziesiąt tysięcy złotych0/100gr). spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygierkrakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o.
Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny imienia Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o. Krakowie Oś. Złotej Jesieni 1 Dziennik Podawczy pok.238..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli laboratoryjnych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Wykonywanie usług pralniczych w I półroczu 2025 roku
- Konserwacje oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku oraz posesji Archiwum Narodowego w Krakowie.
- Dostawa mięsa i wędlin w I półroczu 2025 roku
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.