To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Gdańsk: EZP-2016/30/06/03
Numer ogłoszenia: 161663 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122747 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Orzeszkowej 1, 80-208 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5203995, faks 058 5204092.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZP-2016/30/06/03.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CPV - 33600000-6, 33692500-2, 33124131-2, 33631600-8 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków, płynów infuzyjnych, środków do dezynfekcji skóry, pasków testowych do glukometrów (produkty lecznicze) w pięciu pakietach dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy zakres asortymentowo - ilościowy przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Pakiet nr 1 - leki Pakiet nr 2 - leki (narkotyczne, psychotropowe, prekursory) Pakiet nr 3 - płyny infuzyjne Pakiet nr 4 - paski do glukometrów Pakiet nr 5 - środki do dezynfekcji skóry 2. Wskazane w załączniku nr 1 ilości produktów leczniczych są jedynie ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia w trakcie trwania umowy mniejszej ilości produktów leczniczych niż ilość szacunkowa, jednakże nie mniejszej niż 80 % zamówienia. 3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie poszczególnych pakietów. Przedstawione pakiety nie są podzielne. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj., gramatury, zakresu i czasu działania, postaci itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 7. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy: - ulotki producenta w języku polskim zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje dotyczące leku i jego używania. - instrukcje w języku polskim dotyczące możliwości magazynowania i przechowywania produktu leczniczego lub wyrobu medycznego. - próbki w pakiecie nr 5 - Oświadczenie, że oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe czego potwierdzeniem są certyfikaty (CE) i atesty Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP (Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedłożenia oryginałów wskazanych dokumentów do wglądu na każde żądanie Zamawiającego). - Oświadczenie, że wykonawca posiada karty charakterystyki oferowanych produktów (Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedłożenia oryginałów wskazanych dokumentów do wglądu na każde żądanie Zamawiającego). Minimalny termin ważności przedmiotu zamówienia określa Wykonawca w Załączniku nr 1 (formularz ofertowy), jednak nie może być on krótszy niż 12 m-cy, od dnia dostarczenia produktów Zamawiającemu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.69.25.00 - Płyny dożylne 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - leki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Intra Spółka z o.o., ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147575,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123956,21
Oferta z najniższą ceną: 123956,21 / Oferta z najwyższą ceną: 130407,69
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - leki (narkotyki, psychotropy, prekursory)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Neuca S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4160,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4119,75
Oferta z najniższą ceną: 4119,75 / Oferta z najwyższą ceną: 4153,91
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 - płyny infuzyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Intra Spółka z o.o., ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29595,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17057,52
Oferta z najniższą ceną: 17057,52 / Oferta z najwyższą ceną: 17747,26
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4 - paski do glukometrów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Neuca S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8173,44
Oferta z najniższą ceną: 8173,44 / Oferta z najwyższą ceną: 10160,64
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5 - środki do dezynfekcji skóry
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Intra Spółka z o.o., ul. ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3343,68
Oferta z najniższą ceną: 3343,68 / Oferta z najwyższą ceną: 3353,40
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 6 PAKIETÓW
- Sukcesywna dostawa środków czystości, chemicznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Bogatyni
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie I
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.