Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-16
Biłgoraj: Kontynuacja budowy kanalizacji sanitarnej w m. Biłgoraj - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Zamojskiej i ul. Przemysłowej w Biłgoraju
Numer ogłoszenia: 161664 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6881852, 6882916, fax 084 6881847.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbilgoraj.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja budowy kanalizacji sanitarnej w m. Biłgoraj - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Zamojskiej i ul. Przemysłowej w Biłgoraju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Zamojskiej: a)z rur PE 100 o śr. DN 250 mm na odcinku od studni S12 do studni S11 o długości 14,00 m, w wykopie otwartym, b)z rur PE 100 o śr. DN 250 mm na odcinku od studni S14 do studni S12 o długości 103,00 m, metodą przewiertu sterowanego, c)z rur PE 100 o śr. DN 200 mm na odcinku od studni S25 do studni S14 o długości 253,50 m, metodą przewiertu sterowanego, d)z rur PE 100 o śr. DN 200 mm na odcinku od studni S34 do studni S25 o długości 166,50 m, w wykopie otwartym. 2.Wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Przemysłowej: a)Z rur PE 100 o śr. DN 200 mm, na odcinku od studni S1 do studni S14 oraz od studni S1 do studni S1D o łącznej długości 251,50 m, w wykopie otwartym, b)Wykonanie z rur PE 200 o śr. DN 200 mm trzech przejść pod jezdnią metodą przewiertu sterowanego o długości każdego przewiertu 15,00 m, razem 45,00 m. 3.Wykonanie przykanalików w ul. Zamojskiej i ul. Przemysłowej z rur PE 100 o śr. DN 200 mm o łącznej długości 132,00 m w wykopie otwartym. 4.Studnie rewizyjne systemowe o śr. 1000 mm w ilości 35.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 - ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, poprzez udokumentowanie w dacie składania oferty posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez: - wykazanie w dacie składania oferty wykazu wykonania w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu, co najmniej 1 zadania w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej (w rozumieniu odprowadzania ścieków sanitarno bytowych, wód opadowych lub ścieków przemysłowych), o wartości co najmniej 800000,00 PLN, oraz załącza dokumenty (np. referencje), że zadanie to zostało wykonane należycie. - wykazanie na dzień składania ofert wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - wykazanie na dzień składania ofert wykazu posiadanego sprzętu technicznego, który będzie użyty przy realizacji zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez posiadanie na dzień składania ofert aktualnego dokumentu potwierdzającego wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800000,00 PLN, d) udokumentują przed dniem podpisania umowy, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż cena wykonania zamówienia oferowana w ofercie. 2. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy wraz z formularzem oferty złożą oświadczenie o spełnieniu warunków oraz złożą opisane poniżej dokumenty. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie analizy dokumentów przez sprawdzanie kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów. Ocenie spełnienia w/w warunków podlegać będzie każda złożona oferta indywidualna metodą (spełnia - niespełna) z wykorzystaniem druku ZP - 17 (dz. U. Nr 202 poz. 1463 z 2007r.). W przypadku niespełnienia choćby jednego warunku udziału w postępowaniu oferta będzie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z przyczyn, o których mowa w art. 24 ustawy wykonawca składa następujące wymagane dokumenty. 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru. Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Załącznik nr 1 do formularza oferty. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości, co najmniej 800 000, 00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Pełnomocnictwo, (w sytuacji, gdy Wykonawcy składają ofertę wspólnie) - stosownie do art. 23 ustawy; (pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub odpisu notarialnego). 8) Pisemne zobowiązanie do dostarczenia przed podpisaniem umowy polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami kierowników w branży będącej przedmiotem zamówienia (sanitarna i drogowa) i aktualnym zaświadczeniem o przynależności jego do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 9 do formularza oferty, 10) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zadania w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej (w rozumieniu odprowadzania ścieków sanitarno - bytowych, wód opadowych lub ścieków przemysłowych) o wartości co najmniej 800 000,00 zł brutto, z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 10 do formularza oferty, 11) Parafowany wzór umowy załącznik nr 5 do SIWZ. 12) Wykaz podwykonawców wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 12 do formularza oferty 13) Dowód wniesienia wadium. Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkbilgoraj.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamawiajacego pokój nr 12 lub na pisemny wniosek Wykonawcy za pośrednictwem Poczty Polskiej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego: Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ul. Łakowa 13, 23-400 Biłgoraj, pokój nr 1 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiajacy czyni starania o pozyskanie środków zewnetrznych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013 i innnych źródeł.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Dostawa elementów umundurowania dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju z podziałem na części
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach"Zagospodarowanie terenu SP nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury" - renowacja ogrodzenia
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach: " Zagospodarowania terenu SP nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury".
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego 4+1
- Modernizacja (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Dąbrowica, Wola Duża i Majdan Gromadzki
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł na potrzeby Oddziału ZUS w Biłgoraju Inspektorat w Zamościu
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Wiejskiej -bocznej w Radomiu
- Rozbudowa ul. Bochnaka
- Modernizacja systemu gospodarki ściekowej w Gminie Damnica.
- Realizacja robót budowlanych związanych z projektem pn. "Poprawa efektywności energetycznej instytucji edukacyjnych", z podziałem na dwie części(...)"
- "Budowa wodociągu - ul. boczna od ul. Królewskiej"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.