eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › remont i modernizacja instalacji wod-kanWIWagz/ZP/16/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Wrocław: remont i modernizacja instalacji wod-kan: WIWagz/ZP/16/07
Numer ogłoszenia: 161674 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna-Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu, ul. Januszowicka 48, 50-983 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3677016, 3732775, fax 071 3677647.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroc.wiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i modernizacja instalacji wod-kan: WIWagz/ZP/16/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie remontu i modernizacji instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku administracyjnym przy ul. Januszowickiej 48 we Wrocławiu, zgodnie z: 1.1. przedmiarem robót - załącznik nr 2 do SIWZ, 1.2. dokumentacją projektowo-opisową - załącznik nr 3, 3A, 3B,3C, 3D, do SIWZ 1.3. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR)- załącznik nr 4 do SIWZ 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. roboty demontażowe instalacji wod.-kan., w tym wykucia rur, demontaż rur wodociągowych i kanalizacyjnych, demontaż przyborów i baterii; 2.2. montaż instalacji wodociągowej wody zimnej, cyrkulacyjnej i ciepłej z rur miedzianych wraz z bateriami i armaturą; 2.3. montaż instalacji kanalizacji sanitarnej z rur PVC wraz z przyborami, zaworem zwrotnym kanalizacyjnym, studzienką kanalizacyjną DN1200 i odcinkiem kanału PVC 160 na zewnątrz budynku; 2.4. roboty towarzyszące tj.: roboty ziemne, ułożenie posadzek i płytek ściennych, obudowa pionów płytami GK wraz z malowaniem, przejście ogniochronne przewodów przez ścianę pomieszczenia węzła cieplnego, roboty wykończeniowe. 3. W przypadku zaoferowania wyższej ceny od posiadanych środków, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego do posiadanych środków własnych przy zastosowaniu zaoferowanych cen jednostkowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 2.1.1. oświadczenie wykonawcy zał. nr 5 do SIWZ (dot. art. 22 i art. 24 ustawy PZP, oraz o nie zaleganiu w składkach i opłatach w ZUS i Urzędzie Skarbowym); 2.1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.1.3. dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane kierownika budowy wyznaczonego przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z wpisem do odpowiedniej izby; 2.1.4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (minimalne wymagania - jedna robota budowlana w branży instalacji wod.-kan. lub suma takich robót w okresie jednego roku o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 2.1.5. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań do przedmiotu zamówienia (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 2.2.1. formularz ofertowy (oferta) sporządzony zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr1 do SIWZ. 2.2.2. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie Przedmiaru robót (zał. nr 2 do SIWZ) wraz z dokumentami realizującymi zapis art. 30 ust. 5 ustawy PZP. 2.2.3. oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 6 do SIWZ (dot. treści SIWZ i Wzoru Umowy) wraz z parafowanym na każdej stronie Wzorem Umowy (zał. nr 7 do SIWZ) 2.3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów wystawionych na którykolwiek z podmiotów, lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroc.wiw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie pisemnej można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego (50-983 Wrocław ul. Januszowicka 48) lub kurierem na koszt Wykonawcy, po uprzednim złożeniu wniosku o jego wydanie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiajacego 50-983 Wrocław, ul. Januszowicka 48..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.