Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-09
Parczew: dostawa materiałów opatrunkowych, szwów, wyrobów z flizeliny, sprawa znak: SPZOZ.V.ZP-3520/5/2011
Numer ogłoszenia: 161695 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 83 3552113, faks 83 3552113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozparczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych, szwów, wyrobów z flizeliny, sprawa znak: SPZOZ.V.ZP-3520/5/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych w podziale na zadania do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo na załączonych formularzach cenowych - Zadania od nr 1 do 12 tj.: Zadanie nr 1 - Pieluchy, Zadanie nr 2 - Niewchłanialna syntetyczna siatka chirurgiczna jałowa, Zadanie nr 3 - Opatrunki I, Zadanie nr 4 - Opatrunki II, Zadanie nr 5 - Fartuchy, serwety, Zadanie nr 6 - Chirurgiczne zestawy jałowe, Zadanie nr 7 - Folia operacyjna sterylna, Zadanie nr 8 - Materiały szewne I, Zadanie nr 9 - Materiały szewne II, Zadanie nr 10 - Materiały szewne III, Zadanie nr 11 - Wyroby z flizeliny, Zadanie Nr 12 - Higieniczne pokrycie na stół operacyjny.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.20-7, 33.77.12.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - Zadanie 1 - 40,00 zł słownie zł: czterdzieści - Zadanie 2 - 80,00 zł słownie zł: osiemdziesiąt - Zadanie 3 - 2 000,00 zł słownie zł: dwa tysiące - Zadanie 4 - 250,00 zł słownie zł: dwieście pięćdziesiąt - Zadanie 5 - 4 000,00 zł słownie zł: cztery tysiące - Zadanie 6 - 1 700,00 zł słownie zł: jeden tysiąc siedemset - Zadanie 7 - 80,00 zł słownie zł: osiemdziesiąt - Zadanie 8 - 1 200,00 zł słownie zł: jeden tysiąc dwieście - Zadanie 9 - 130,00 zł słownie zł: sto trzydzieści - Zadanie 10 - 70,00 zł słownie zł: siedemdziesiąt - Zadanie 11 - 200,00 zł słownie zł: dwieście - Zadanie 12 - 110,00 zł słownie zł: sto dziesięć
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania wiedzy i doświadczenia tj. należycie wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Dla potrzeb niniejszego postępowania, Zamawiający rozumie przez: a) dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia np. pieluchy, materiały opatrunkowe, materiały szewne, wyroby z flizeliny; b) dostawy odpowiadające wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - dostawy wyrobów o łącznej wartości brutto co najmniej 478 000,00 zł (dotyczy oferty obejmującej całość zamówienia, czyli wszystkie zadania). W sytuacji złożenia oferty częściowej obejmującej wybrane zadania, Zamawiający określa wymaganą minimalną wartość brutto dostaw dla poszczególnych części: Zadanie: 1 - 2 000 zł, 2 - 4 000 zł, 3 - 95 000 zł, 4 - 10 000 zł, 5 - 200 000 zł, 6 - 80 000 zł, 7 - 3 000 zł, 8 - 60 000 zł, 9 - 6 000 zł, 10 - 3 000 zł, 11 - 10 000 zł, 12 - 5 000 zł; Razem: 478 000,00 zł. W takiej sytuacji wartość wykazanych dostaw (każdej oddzielnie) musi odpowiadać wartością sumie wszystkich części zadań, na które Wykonawca złoży ofertę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2. Oświadczenie, że wszystkie oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień wzoru umowy (załącznik nr 5 do siwz) oraz określone warunki zmian reguluje § 1 ust. 5, 6, 7, 10.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozparczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew,
pok. nr 10..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, w Sekretariacie (pok. nr 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Pieluchy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluszki jednorazowe dla noworodków (2-5kg) niesterylne - 5600 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Niewchłanialna syntetyczna siatka chirurgiczna jałowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie zawiera 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Opatrunki I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie zawiera 44 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Opatrunki II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie zawiera 9 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Fartuchy, serwety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie zawiera zawiera 10 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Chirurgiczne zestawy jałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie zawiera 7 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Folia operacyjna sterylna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie zawiera 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Materiały szewne I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie zawiera 34 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Materiały szewne II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szew specjalistyczny zbrojeniowy przeciw ewentracyjny, jałowy, 2 igły ostre 100mm, dł. nici 75cm - 80 szt.; 2. Szew specjalistyczny - taśma do zszywania narządów miąższowych, jałowy, igła tępa 85mm, dł. nici 60cm - 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Materiały szewne III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szew syntetyczny niewchłanialny monofilowy polipropylenowy jałowy, igła 2/0 tnąca, prosta 55-60mm, dł. nici 75-90cm - 300szt.; 2. Szew syntetyczny niewchłanialny monofilowy polipropylenowy jałowy, igła okrągła 1/2 koła 30mm, dł. nici 75cm - 360szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Wyroby z flizeliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie zawiera 9 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12 - Higieniczne pokrycie na stół operacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy, wysokochłonny, nieuczulający podkład higieniczny na stół operacyjny wykonany z 2 scalonych powłok: mocnego, nieprzemakalnego 3 warstwowego laminatu i super chłonnego barierowego rdzenia (51x 228-230cm, absorbcja nie mniej niż 4000ml) o wymiarach 100-103cm x 228-230cm - 300szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY PARCZEW ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie III
- Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i produktów do pielęgnacji ciała - umowa ramowa ZP39/A/22/2024
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Pieluchomajtki dla dzieci i dorosłych oraz podkłady chłonne
- 2024 Dostawa materiałów opatrunkowych i środków do dezynfekcji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.