eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczewdostawa materiałów opatrunkowych, szwów, wyrobów z flizeliny, sprawa znakSPZOZ.V.ZP-3520/5/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-09

Parczew: dostawa materiałów opatrunkowych, szwów, wyrobów z flizeliny, sprawa znak: SPZOZ.V.ZP-3520/5/2011
Numer ogłoszenia: 161695 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 83 3552113, faks 83 3552113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozparczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych, szwów, wyrobów z flizeliny, sprawa znak: SPZOZ.V.ZP-3520/5/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych w podziale na zadania do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo na załączonych formularzach cenowych - Zadania od nr 1 do 12 tj.: Zadanie nr 1 - Pieluchy, Zadanie nr 2 - Niewchłanialna syntetyczna siatka chirurgiczna jałowa, Zadanie nr 3 - Opatrunki I, Zadanie nr 4 - Opatrunki II, Zadanie nr 5 - Fartuchy, serwety, Zadanie nr 6 - Chirurgiczne zestawy jałowe, Zadanie nr 7 - Folia operacyjna sterylna, Zadanie nr 8 - Materiały szewne I, Zadanie nr 9 - Materiały szewne II, Zadanie nr 10 - Materiały szewne III, Zadanie nr 11 - Wyroby z flizeliny, Zadanie Nr 12 - Higieniczne pokrycie na stół operacyjny.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.20-7, 33.77.12.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - Zadanie 1 - 40,00 zł słownie zł: czterdzieści - Zadanie 2 - 80,00 zł słownie zł: osiemdziesiąt - Zadanie 3 - 2 000,00 zł słownie zł: dwa tysiące - Zadanie 4 - 250,00 zł słownie zł: dwieście pięćdziesiąt - Zadanie 5 - 4 000,00 zł słownie zł: cztery tysiące - Zadanie 6 - 1 700,00 zł słownie zł: jeden tysiąc siedemset - Zadanie 7 - 80,00 zł słownie zł: osiemdziesiąt - Zadanie 8 - 1 200,00 zł słownie zł: jeden tysiąc dwieście - Zadanie 9 - 130,00 zł słownie zł: sto trzydzieści - Zadanie 10 - 70,00 zł słownie zł: siedemdziesiąt - Zadanie 11 - 200,00 zł słownie zł: dwieście - Zadanie 12 - 110,00 zł słownie zł: sto dziesięć

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia tj. należycie wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Dla potrzeb niniejszego postępowania, Zamawiający rozumie przez: a) dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia np. pieluchy, materiały opatrunkowe, materiały szewne, wyroby z flizeliny; b) dostawy odpowiadające wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - dostawy wyrobów o łącznej wartości brutto co najmniej 478 000,00 zł (dotyczy oferty obejmującej całość zamówienia, czyli wszystkie zadania). W sytuacji złożenia oferty częściowej obejmującej wybrane zadania, Zamawiający określa wymaganą minimalną wartość brutto dostaw dla poszczególnych części: Zadanie: 1 - 2 000 zł, 2 - 4 000 zł, 3 - 95 000 zł, 4 - 10 000 zł, 5 - 200 000 zł, 6 - 80 000 zł, 7 - 3 000 zł, 8 - 60 000 zł, 9 - 6 000 zł, 10 - 3 000 zł, 11 - 10 000 zł, 12 - 5 000 zł; Razem: 478 000,00 zł. W takiej sytuacji wartość wykazanych dostaw (każdej oddzielnie) musi odpowiadać wartością sumie wszystkich części zadań, na które Wykonawca złoży ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2. Oświadczenie, że wszystkie oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień wzoru umowy (załącznik nr 5 do siwz) oraz określone warunki zmian reguluje § 1 ust. 5, 6, 7, 10.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozparczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, pok. nr 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, w Sekretariacie (pok. nr 2).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Pieluchy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluszki jednorazowe dla noworodków (2-5kg) niesterylne - 5600 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Niewchłanialna syntetyczna siatka chirurgiczna jałowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie zawiera 4 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Opatrunki I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie zawiera 44 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Opatrunki II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie zawiera 9 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Fartuchy, serwety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie zawiera zawiera 10 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Chirurgiczne zestawy jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie zawiera 7 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Folia operacyjna sterylna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie zawiera 3 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Materiały szewne I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie zawiera 34 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Materiały szewne II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szew specjalistyczny zbrojeniowy przeciw ewentracyjny, jałowy, 2 igły ostre 100mm, dł. nici 75cm - 80 szt.; 2. Szew specjalistyczny - taśma do zszywania narządów miąższowych, jałowy, igła tępa 85mm, dł. nici 60cm - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Materiały szewne III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szew syntetyczny niewchłanialny monofilowy polipropylenowy jałowy, igła 2/0 tnąca, prosta 55-60mm, dł. nici 75-90cm - 300szt.; 2. Szew syntetyczny niewchłanialny monofilowy polipropylenowy jałowy, igła okrągła 1/2 koła 30mm, dł. nici 75cm - 360szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Wyroby z flizeliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie zawiera 9 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12 - Higieniczne pokrycie na stół operacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy, wysokochłonny, nieuczulający podkład higieniczny na stół operacyjny wykonany z 2 scalonych powłok: mocnego, nieprzemakalnego 3 warstwowego laminatu i super chłonnego barierowego rdzenia (51x 228-230cm, absorbcja nie mniej niż 4000ml) o wymiarach 100-103cm x 228-230cm - 300szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.