Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-01
Włocławek: ZP/12/2015 - sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla MZOZ Sp. z o. o. we Włocławku, z podziałem na 3 pakiety
Numer ogłoszenia: 161716 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 231 10 33, faks 054 232 56 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/12/2015 - sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla MZOZ Sp. z o. o. we Włocławku, z podziałem na 3 pakiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 1 - Pojemniki medyczne oraz pojemniki na odpady i zużyty sprzęt medyczny Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy biohazard lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia 10L - Szt. 400; Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy biohazard lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia 5L - Szt. 1 000; Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy biohazard lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia 2L - Szt. 1 200; Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy biohazard lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia 1L - Szt. 350; Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy biohazard lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia 0,7L - Szt. 1 300; Kubki jednorazowe j.u opakowanie: a100 sztuk. Op. 400; Kieliszki do leków plastikowe jednorazowego użytku, niejałowe, w opakowaniach a75 sztuk. Op. 200; Miska nerkowata z tworzywa mała ok. 20cm Szt. 10; Miska nerkowata z tworzywa duża ok. 30cm Szt. 10; Kuweta plastikowa wymiar 30 x 30 Szt. 10; Kuweta plastikowa wymiar 40 x 30 Szt. 10; Kuweta plastikowa wymiar 53 x 41 Szt. 10; Basen plastikowy z pokrywką, wielorazowy Szt. 5; Kaczka medyczna plastikowa, wielorazowa Szt. 5 PAKIET nr 2 - Drobny sprzęt chirurgiczny Strzykawki j.u. dwuczęściowe, tłok w kolorze kontrastowym, skala czarna, czytelna, bez przedłużonej skali, wykonane z tworzywa sztucznego, nie zawierające latexu, DEHP i PVC, op. a100 szt. Strzykawki jednorazowe 20 ml. Op. 20; Strzykawki j.u. dwuczęściowe, tłok w kolorze kontrastowym, skala czarna, czytelna, bez przedłużonej skali, wykonane z tworzywa sztucznego, nie zawierające latexu, DEHP i PVC, op. a100 szt. Strzykawki jednorazowe 10 ml. Op. 50; Strzykawki j.u. dwuczęściowe, tłok w kolorze kontrastowym, skala czarna, czytelna, bez przedłużonej skali, wykonane z tworzywa sztucznego, nie zawierające latexu, DEHP i PVC, op. a100 szt. Strzykawki jednorazowe 5 ml. Op. 320; Strzykawki j.u. dwuczęściowe, tłok w kolorze kontrastowym, skala czarna, czytelna, bez przedłużonej skali, wykonane z tworzywa sztucznego, nie zawierające latexu, DEHP i PVC, op. a100 szt. Strzykawki jednorazowe 2 ml Op. 400; Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 1,1/40 op. Op. 100; Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,9/40 op. Op. 300; Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,8/40 op. Op. 350; Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,7/40 op. Op. 300; Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,7/30 op. Op. 100; Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,6/30 op. Op. 50; Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,6/25 op. Op. 40; Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,5/25 op. Op. 150; Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,45/16 op. Op. 10; Igły do wlewów dożylnych typu motylek, dwupłaszczyznowe ostrze wykonane z wysokiej klasy stali nierdzewnej, silikonowana powłoka kaniuli, ultra-cienka ścianka igły gwarantująca minimalny opór tkanki oraz swobodny przepływ krwi, elastyczny, nieodkształcający się dren o dł. 300 mm z końcówką LUER-LOCK w rozmiarach Igła Motylek 0,6 - Szt. 150; Igły do wlewów dożylnych typu motylek, dwupłaszczyznowe ostrze wykonane z wysokiej klasy stali nierdzewnej, silikonowana powłoka kaniuli, ultra-cienka ścianka igły gwarantująca minimalny opór tkanki oraz swobodny przepływ krwi, elastyczny, nieodkształcający się dren o dł. 300 mm z końcówką LUER-LOCK w rozmiarach Igła Motylek 0,7- Szt. 300; Ostrze chirurgiczne sterylne 10 Op. 2; Ostrze chirurgiczne sterylne 11 Op. 2; Jałowy zestaw do usuwania szwów o składzie: 1 para rękawic lateksowych M, 6 tupferów kula 20x20 17-nitek, 1 pęseta plastikowa, 1 ostrze typu stich-cutter 11 cm - Op. 100; Pęseta chirurgiczna jednorazowa jałowa - Szt. 60 PAKIET nr 3 - Elektrody, papiery rejestracyjne i drobne urządzenia diagnostyczne Papier do USG - PRINTER SONY upp HD 110. Zamawiający nie dopuszcza zamienników. - Szt. 100; Papier do EKG ASCARD, rozmiar: 112 x 25. - Szt. 300; Termometr elektroniczny - Szt. 20; Ciśnieniomierz zegarowy dla dzieci - Szt. 5; Ciśnieniomierz zegarowy dla dorosłych - Szt. 15; Gruszka do RR - Szt. 10; Mankiet do RR - Szt. 15; Stetoskop lekarski 1-głowicowy - Szt. 10; Pasek gumowy do EKG - Szt. 30; Elektrody metal. do EKG - Kpl. 4; Elektrody przyssawkowe - Kpl. 4; Elektrody klamrowe - Kpl. 4.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Zamawiający w celu prawidłowego określenia poziomu i zakresu zamówienia, obarczonego jak najmniejszym błędem porównał wielkości przedmiotowego zamówienia do analogicznych kontraktów i wyników ich realizacji z poprzedniego roku przyjmując jako punkt wyjścia zbliżoną sytuację w okresie realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, jednakże w przypadku jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż wymagane jest zapewnienia dodatkowego sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych, niezbędnych do realizacji świadczonych przez Zamawiającego usług medycznych, wynikającego i uzasadnionego liczbą i specyfiką wykonywanych przez Zamawiającego zabiegów medycznych, których liczba nie jest w dniu rozpisania postępowania, jak i zawarcia umowy Zamawiającemu, znana oraz uwzględniające uwarunkowania wynikające z podpisanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia w stosunku do przewidzianego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego sprzętu, za który Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku konieczności zamówienia dodatkowej ilości sprzętu wskazanego w SIWZ rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym do SIWZ. Natomiast w przypadku zamówienia sprzętu nieujętego w SIWZ, rozliczenie będzie następowało na podstawie średnich cen rynkowych. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za dostarczenie (zapewnienie) i obsługę dodatkowego sprzętu objętego prawem opcji nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, oprócz złożonego oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, złożenie przez Wykonawcę oświadczenia/wykazu - według Załącznika Nr 6 - o wykonaniu z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, odpowiadających łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł za oferowany przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz dołączeniem dowodów potwierdzających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca, który nie wykaże się zrealizowanymi dostawami zostanie wykluczony z postępowania. W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Zamawiający żąda wskazania w wykazie informacji o dostawach, tożsamych z przedmiotem zamówienia, niewykonanych lub wykonanych nienależycie - jeśli miały one miejsce - umożliwiających Zamawiającemu weryfikację pod kątem wskazanych wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Zamawiający żąda wskazania w wykazie informacji o dostawach, tożsamych z przedmiotem zamówienia, niewykonanych lub wykonanych nienależycie - jeśli miały one miejsce - umożliwiających Zamawiającemu weryfikację pod kątem wskazanych wymagań. Z informacji Wykonawcy winno wynikać jakie były przyczyny, i po której stronie leżały, które doprowadziły do niewykonania lub nienależytego wykonania każdej z takich wymienionych dostaw. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, przedstawione przez Wykonawcę będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów, bezpośrednio Zamawiającemu (§ 1 ust. 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231).;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem Nr 5; Zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 8 do specyfikacji; Deklarację zgodności i oznaczenie znakiem CE dotyczącą oferowanego sprzętu - Załącznik Nr 7 do specyfikacji; Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - Załącznik Nr 3 do specyfikacji; Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzoz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o.
ul. Jana Kilińskiego 16, pokój 46,
87-800 Włocławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2015 godzina 14:00, miejsce: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o. Sekretariat, II piętro, pok. 47 ul. Jana Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET nr 1 - Pojemniki medyczne oraz pojemniki na odpady i zużyty sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy biohazard lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia 10L - Szt. 400; Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy biohazard lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia 5L - Szt. 1 000; Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy biohazard lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia 2L - Szt. 1 200; Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy biohazard lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia 1L - Szt. 350; Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy biohazard lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia 0,7L - Szt. 1 300; Kubki jednorazowe j.u opakowanie: a100 sztuk. Op. 400; Kieliszki do leków plastikowe jednorazowego użytku, niejałowe, w opakowaniach a75 sztuk. Op. 200; Miska nerkowata z tworzywa mała ok. 20cm Szt. 10; Miska nerkowata z tworzywa duża ok. 30cm Szt. 10; Kuweta plastikowa wymiar 30 x 30 Szt. 10; Kuweta plastikowa wymiar 40 x 30 Szt. 10; Kuweta plastikowa wymiar 53 x 41 Szt. 10; Basen plastikowy z pokrywką, wielorazowy Szt. 5; Kaczka medyczna plastikowa, wielorazowa Szt. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET nr 2 - Drobny sprzęt chirurgiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki j.u. dwuczęściowe, tłok w kolorze kontrastowym, skala czarna, czytelna, bez przedłużonej skali, wykonane z tworzywa sztucznego, nie zawierające latexu, DEHP i PVC, op.a100 szt. Strzykawki jednorazowe 20 ml. Op. 20; Strzykawki j.u. dwuczęściowe, tłok w kolorze kontrastowym, skala czarna, czytelna, bez przedłużonej skali, wykonane z tworzywa sztucznego, nie zawierające latexu, DEHP i PVC, op.a100 szt. Strzykawki jednorazowe 10 ml. Op. 50; Strzykawki j.u. dwuczęściowe, tłok w kolorze kontrastowym, skala czarna, czytelna, bez przedłużonej skali, wykonane z tworzywa sztucznego, nie zawierające latexu, DEHP i PVC, op.a100 szt. Strzykawki jednorazowe 5 ml. Op. 320; Strzykawki j.u. dwuczęściowe, tłok w kolorze kontrastowym, skala czarna, czytelna, bez przedłużonej skali, wykonane z tworzywa sztucznego, nie zawierające latexu, DEHP i PVC, op.a100 szt. Strzykawki jednorazowe 2 ml Op. 400; Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 1,1/40 op. Op. 100; Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,9/40 op. Op. 300; Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,8/40 op. Op. 350; Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,7/40 op. Op. 300; Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,7/30 op. Op. 100; Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,6/30 op. Op. 50; Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,6/25 op. Op. 40; Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,5/25 op. Op. 150; Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,45/16 op. Op. 10; Igły do wlewów dożylnych typu motylek, dwupłaszczyznowe ostrze wykonane z wysokiej klasy stali nierdzewnej, silikonowana powłoka kaniuli, ultra-cienka ścianka igły gwarantująca minimalny opór tkanki oraz swobodny przepływ krwi, elastyczny, nieodkształcający się dren o dł. 300 mm z końcówką LUER-LOCK w rozmiarach Igła Motylek 0,6 - Szt. 150; Igły do wlewów dożylnych typu motylek, dwupłaszczyznowe ostrze wykonane z wysokiej klasy stali nierdzewnej, silikonowana powłoka kaniuli, ultra-cienka ścianka igły gwarantująca minimalny opór tkanki oraz swobodny przepływ krwi, elastyczny, nieodkształcający się dren o dł. 300 mm z końcówką LUER-LOCK w rozmiarach Igła Motylek 0,7 - Szt. 300; Ostrze chirurgiczne sterylne 10 Op. 2; Ostrze chirurgiczne sterylne 11 Op. 2; Jałowy zestaw do usuwania szwów o składzie: 1 para rękawic lateksowych M, 6 tupferów kula 20x20 17-nitek, 1 pęseta plastikowa, 1 ostrze typu stich-cutter 11 cm - Op. 100; Pęseta chirurgiczna jednorazowa jałowa - Szt. 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET nr 3 - Elektrody, papiery rejestracyjne i drobne urządzenia diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do USG - PRINTER SONY upp HD 110. Zamawiający nie dopuszcza zamienników. - Szt. 100; Papier do EKG ASCARD, rozmiar: 112 x 25. - Szt. 300; Termometr elektroniczny - Szt. 20; Ciśnieniomierz zegarowy dla dzieci - Szt. 5; Ciśnieniomierz zegarowy dla dorosłych - Szt. 15; Gruszka do RR - Szt. 10; Mankiet do RR - Szt. 15; Stetoskop lekarski 1-głowicowy - Szt. 10; Pasek gumowy do EKG - Szt. 30; Elektrody metal. do EKG - Kpl. 4; Elektrody przyssawkowe - Kpl. 4; Elektrody klamrowe - Kpl. 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalistycznego (zaprojektuj i wybuduj)
- DOSTAWA ERGONOMICZNEGO WYPOSAŻENIA STANOWISK PRACY DO POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU WŁOCŁAWEK
- Osiedlowa Strefa Rekreacyjna "Na Południu" na terenie wokół Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 (Budżet Obywatelski 2021r.)
- "Budowa budynku dydaktyczno - warsztatowego dla Zespołu Szkół w Kowalu"
- "Świadczenie usług kominiarskich dla Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku w obiektach będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w 2025 roku z podziałem na 2 zadania.
- Remont odcinków dróg powiatowych nr 2813C Osięciny-Redecz Wielki, nr 2903C Lubanie-Kucerz i nr 2918C Baruchowo-Goreń Duży-Patrowo
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa procesora tkankowego dla Zakładu Patomorfologii SPZZOZ w Gryficach
- NZ.261.5.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego wraz z użyczeniem urządzeń medycznych.
- Sukcesywne dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz innych mat. zużyw. do badań z zakresu immunochemii wraz z dzierżawą analizatora z UPS i drukarką na okres 36 miesięcy 2.
- Dostawa materiałów szewnych, rękawic chirurgicznych, opatrunków tradycyjnych, specjalistycznych i innych wyrobów medycznych dla SPSZOZ "Zdroje" - II postępowanie
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.