To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-01
Koszalin: Usługi szycie wraz z dostawą, z użyciem tkanin producenta, umundurowania typu wyjściowego dla żołnierzy zawodowych - kobiet oraz żołnierzy o nietypowych rozmiarach realizowana na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 39/WOG/U/Mundur./15.
Numer ogłoszenia: 161726 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133470 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, faks 94 3456244.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szycie wraz z dostawą, z użyciem tkanin producenta, umundurowania typu wyjściowego dla żołnierzy zawodowych - kobiet oraz żołnierzy o nietypowych rozmiarach realizowana na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 39/WOG/U/Mundur./15..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szycie wraz z dostawą, z użyciem tkanin producenta, umundurowania typu wyjściowego dla żołnierzy zawodowych - kobiet oraz żołnierzy o nietypowych rozmiarach realizowana na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, zgodnie z rozporządzeniem z dnia 31 października 2014 roku Ministra Obrony Narodowej w sprawie umundurowania i wyekwipowania żołnierzy zawodowych i żołnierzy pełniących służbę kandydacką (Dz.U. z 2014 r., poz. 1615), w tym w asortymencie i ilościach: bluza olimpijka damska sił powietrznych - 4 szt., mundur wyjściowy damski (ze spódnicą) wojsk lądowych - 64 kpl., mundur wyjściowy damski (ze spódnicą) sił powietrznych - 4 kpl., mundur wyjściowy letni damski (ze spódnicą) wojsk lądowych - 63 kpl., mundur wyjściowy letni damski (ze spódnicą) sił powietrznych - 4 kpl., koszula damska koloru białego - 67 szt., koszulo-bluza damska z krótkimi rękawami koloru khaki - 126 szt., koszulo-bluza damska z krótkimi rękawami koloru stalowego - 8 szt., koszulo-bluza damska z długimi rękawami koloru khaki - 126 szt., koszulo-bluza damska z długimi rękawami koloru stalowego - 8 szt., furażerka wojsk lądowych - 63 szt., bluza wyjściowa marynarska - 2 szt., bluza wyjściowa letnia marynarska - 2 szt., półpłaszcz marynarski - 1 szt., spodnie wyjściowe marynarskie - 5 szt., mundur wyjściowy sił powietrznych - 2 kpl., mundur wyjściowy wojsk lądowych - 1 kpl., mundur wyjściowy letni wojsk lądowych - 1 szt., mundur galowy wojsk lądowych - 1 szt. 2. Wymagania techniczne, materiały zasadnicze i dodatki, rodzaje szwów, elementy składowe, opis wykonania, klasyfikację wielkości oraz cechowanie, składanie i pakowanie, określa - Wojskowa Dokumentacja Techniczno - Technologiczna dla każdego z zamawianych artykułów, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie magazyn Zamawiającego w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66. 4. Informacja o Podwykonawcy: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierz powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Za prace zrealizowane przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne. Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 KC) jak za własne zachowanie. Warunkiem zapłaty przez Zamawiającego części należnego wynagrodzenia za wykonanie usługi będzie przedstawienie przez Wykonawcę dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia Podwykonawcom i dalszym Podwykonawcom, biorących udział w realizacji odebranych zamówień. 5. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00 - Usługi krawieckie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MODUS Przedsiębiorstwo Odzieżowe S.A. Lider Konsorcjum, ul. Św. Trójcy 2, 85-224 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227642,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 213738,00
Oferta z najniższą ceną: 213738,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
- Ochrona fizyczna i elektroniczna osób i mienia w budynkach będących siedzibami Prokuratur Rejonowych okręgu koszalińskiego
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.