eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Wymiana nawierzchni na ciągach pieszych w Parku Kajki w Elblągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Elbląg: Wymiana nawierzchni na ciągach pieszych w Parku Kajki w Elblągu
Numer ogłoszenia: 161742 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu , ul. Krakusa 13-16, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 234 10 75, faks 55 234 15 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@zzm.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nawierzchni na ciągach pieszych w Parku Kajki w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie istniejącej nawierzchni alejek na nawierzchnię typu Hanse Grand, wykonaniu schodów z płyt chodnikowych w ciągach pieszych oraz nawierzchni z kostki kamiennej (placyki pod ławki) w Parku Kajki w Elblągu wpisanym do rejestru zabytków decyzją Nr rej. A-1527 (dawny nr 82/84) z dnia 02.12.1984r. jako zespół urbanistyczny zabudowy mieszkalnej wraz z ParkiemKajki w Elblągu. Zamawiający udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 3 lat, licząc od końcowego odbioru robót. Wykonawca złoży wraz z ofertą szczegółowy kosztorys zgodny z przedmiarem. 2. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia. Przedmiar robót jest podstawą zakresu rzeczowego przedmiot główny: CPV: 45.00.00.00 -7: roboty budowlane przedmiot dodatkowy: 45.23.32.20 -7: roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 3. Zakres zamówienia wymiana nawierzchni alejek: 1) rozebranie obrzeży 6x20cm na podsypce piaskowej 2) ręczne wykonanie koryta na całej szerokości ścieżki 3) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości ścieżki 4) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 5) rowki pod obrzeża i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20cm 6) wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej 7) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 8) ława pod obrzeża 9) obrzeża betonowe 10) nawierzchnia mineralna Hanse Grand 11) warstwa dynamiczna mineralna Hanse Grand wykonanie schodów: 1) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości ścieżki 2) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 3) obrzeża betonowe na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin 4) ława pod obrzeża 5) podbudowa betonowa z dylatacją 6) chodniki z płyt betonowych 35x35x5cm na podsypce cementowo - piaskowej 7) poręcz ze stali nierdzewnej wykonanie placyków pod ławki: 1) ręczne wykonanie koryta na szerokość placyku 2) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 3) wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej 4) podbudowa betonowa bez dylatacji 5) nawierzchnia z kostki kamiennej nieregularnej na podsypce cementowo - piaskowej 6) obrzeża z kostki 14x14cm 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zadania podwykonawcom. 5. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia której wykonanie powierzy podwykonawcy. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, Wykonawca złoży oświadczenie wg. wzoru stanowiącego zał. Nr3 do SIWZ potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień.Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie wymienionych wyżej dokumentów stosując metodę: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp, Wykonawca złoży oświadczenie wg. wzoru stanowiącego zał. Nr3 do SIWZ. Ponadto wykaże wg. wzoru stanowiącego zał nr 5, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dotyczącą remontu lub budowy ścieżek pieszych na terenach parkowych lub cmentarnych o wartości brutto minimum 300 000zł. Wykonawca do wykazu wykonanych robót dołączy referencje. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie wymienionych wyżej dokumentów stosując metodę: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie wg. wzoru stanowiącego zał. Nr3 do SIWZ Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie wymienionych wyżej dokumentów stosując metodę: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp, Wykonawca złoży oświadczenie wg. wzoru stanowiącego zał. Nr3 do SIWZ oraz udokumentuje wypełniając załącznik Nr6 do SIWZ, że w wykonywaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, będąca członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie wymienionych wyżej dokumentów stosując metodę: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, Wykonawca złoży oświadczenie wg. wzoru stanowiącego zał. Nr3 do SIWZ oraz polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie wymienionych wyżej dokumentów stosując metodę: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi Załącznik Nr7 do specyfikacji. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) wystąpienia w trakcie prac budowlanych nieprzewidzianych okoliczności, np. kolizji z nie zaznaczonymi na mapie sieciami uzbrojenia terenu wymagającymi uzgodnień koniecznością wykonania dodatkowych wyburzeń i umocnień, badań archeologicznych, 2) zmiany terminu realizacji zamówienia, termin może być zmieniony w przypadku gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie koniecznością, która wystąpiła po zawarciu umowy, np.: wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych jak: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 10 dni, W przypadku wystąpienia jednej z ww. okoliczności Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej ul. Krakusa 13-16, 82-300 Elblag pok. 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej ul. Krakusa 13-16, 82-300 Elblag pok. 18 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.