Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-16
Lubochnia: Remont chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego
Numer ogłoszenia: 161760 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie, 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-tomaszowski.pl Zakładka:Jednostki Samorządowe=>Wykaz jednostek=> Zarząd Dróg
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w zadaniach: 1. Ulica Niska (na odcinku od ul. Głowackiego do ul. Zacisze - obustronnie) 340 m+480 m 2. Ulica Ludwikowska (na odcinku od szkoły podstawowej nr 7 do kościoła - str. prawa) 340 m 3. Ulica Farbiarska (na odcinku od ul. Legionów do ul. Zgorzeleckiej - str. prawa) 350 m 4. Ulica Majowa (na odcinku od ul. Nowowiejskiej do ul. Zacisze - obustronnie) 2x510 m 5. Ulica Wąwalska (na odcinku od ul. Białobrzeskiej do przejazdu PKP - obustronnie) 350 m ================================================================================== Razem: 2890 m I. Zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót określonych w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, 2. Wykonawca musi wykazać, że posiada potencjał kadrowy odpowiedni pod względem kwalifikacji, zgodnie z pkt. IV.2 SIWZ 3. Wykonawca musi wykazać, że posiada w dyspozycji potencjał sprzętowy, zgodnie z pkt. IV.3 SIWZ 4. Wykonawca musi udokumentować, że posiada doświadczenie w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze i złożoności - zrealizowanie w okresie ubiegłych 5 lat minimum 5000 m2 robót nawierzchniowych z kostki betonowej. Nie wymaga się dołączania referencji. Roboty o innym charakterze nie będą brane pod uwagę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty (stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ) następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) 2. Aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (w tym poświadczone kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami), zgodnie z pkt. IV.2 SIWZ. Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do oferty (SIWZ). 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, z udokumentowaniem jego posiadania (umowy najmu, dzierżawy), zgodnie z pkt. IV.3. SIWZ. Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do oferty. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnie z pkt. IV.4 SIWZ (z podaniem ich wartości, miejsca i daty wykonania). Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do oferty 6. Oświadczenie zgodne z art. 22 i art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl Zakładka:Jednostki samorządowe=>Wykaz jednostek=>Zarząd Dróg ...
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Jakubów 19/21 , 97-217 Lubochnia , pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego : Jakubów 19/21 , 97-217 Lubochnia , pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI LUBOCHNIA
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 13 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Tomaszowie Maz. w roku szkolnym 2024/2025
- Modernizacja drogi gminnej nr 116274E we wsi Małecz
więcej: przetargi LUBOCHNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu przy budynku szkoły
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Modernizacja dróg na terenie Gminie Tykocin
- Budowa lub modernizacja wybranych odcinków dróg na terenie gminy Miejska Górka
- Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała
- Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 985 Nagnajów - Baranów Sandomierski - Mielec - Dębica w m. Rzemień
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.