Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-10
Głogów: Przedmiotem postępowania jest zamówienie obejmujące:
1) dostawę osprzętu laboratoryjnego,
2) dzierżawę analizatora hematologicznego ......... ,
3) dostawę testów aglutynacyjnych i immunochromatograficznych,
4) dostawę odczynników, kalibratorów ........... .
Znak sprawy: ZP/19/2011
Numer ogłoszenia: 161773 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373211, faks 076 8373377.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest zamówienie obejmujące: 1) dostawę osprzętu laboratoryjnego, 2) dzierżawę analizatora hematologicznego ......... , 3) dostawę testów aglutynacyjnych i immunochromatograficznych, 4) dostawę odczynników, kalibratorów ........... . Znak sprawy: ZP/19/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią cztery oddzielne zadania. Zadanie Nr 1: Dostawa osprzętu laboratoryjnego i obejmuje osprzęt szklany, z tworzyw sztucznych, probówki do pobrań krwi włośniczkowej. Zadanie podzielone zostało na cztery pakiety: Pakiet Nr 1 - osprzęt szklany: podzielony jest na dwie części: Część 1 - Pakiet Nr 1a obejmuje 5 pozycji: zlewka szklana, szkiełka mikroskopowe, nakrywkowe, szkiełka podstawowe; Część 2 - Pakiet Nr 1b obejmuje 4 pozycje: kapilary nieheparynowane, kapilary heparynowane, kapilary do gazometrii, zatyczki do kapilar Pakiet Nr 2 - osprzęt z tworzyw sztucznych: podzielony jest na 12 części: Część 1 - Pakiet Nr 2a; 8 pozycji: probówki polistyrenowe, korki zewnętrzne i wewnętrzne Część 2 - Pakiet Nr 2b; probówki typu Eppendorf z korkiem Część 3 - Pakiet Nr 2c; 2 pozycje: probówki z polipropylenu, korki Część 4 - Pakiet Nr 2d; końcówki do pipet niebieskie, niesterylne Część 5 - Pakiet Nr 2e; końcówki do pipet żółte, niesterylne Część 6 - Pakiet Nr 2f; kuweta do fotokolorymetru typu Epoll Część 7 - Pakiet Nr 2g; kuwety do koagulometrów K3002 OPTIC oraz CC3003 Część 8 - Pakiet Nr 2h; naczynka do analizatora biochemicznego SYNCHRON CX5/CE Część 9 - Pakiet Nr 2i; zatyczki na kapilary Część 10- Pakiet Nr 2j; pipetki Pasteurowskie Część 11 - Pakiet Nr 2k; zestaw do izolacji pasożytów w kale Część 12 - Pakiet Nr 2l; nożyki do nakłuć: jałowe, stalowe, sztywne, pojedynczo pakowane Pakiet Nr 3 - probówki do pobrań krwi włośniczkowej (system otwarty) Pakiet składa się z 2 pozycji Pakiet Nr 4 - osprzęt inny; podzielony na dwie części: Część 1 - Pakiet Nr 4a; nalepki na probówki samoprzylepne, białe, bez nadruk Część 2 - Pakiet Nr 4b; automatyczne nakłuwacze do palca - termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Zadanie Nr 2: Dzierżawa analizatora hematologicznego typu 5-DIFF z podajnikiem próbek i stanowiskiem komputerowym wraz z serwisem gwarancyjnym oraz sukcesywnymi dostawami odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych - termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie. : Dostawa testów aglutynacyjnych i immunochromatograficznych - 11 pozycji. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy: - testów aglutynacyjnych: CRP, RF, ASO, Test Waaler Rose, test do wykrywania heterofilnych przeciwciał przeciw mononuklerozie zakaźnej, test kłaczkujący z antygenemVDRL; - testów immunochromatograficznych: test kasetkowy na krew utajona w kale, na obecność antygenów cyst Giardia lamblia, na obecność przeciwciał przeciw Helicobacter pylori, do wykrywania przeciwciał przeciw Treponema pallidum, test do wykrywania wolnych łańcuchów kappa i lambda w moczu. Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od daty zawarcia umowy. Dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych do oznaczania CRP, mikroalbuminurii, cholesterolu HDL i etanolu dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej ZOZ Głogów. Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie. 24 miesiące od daty zawarcia umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5, 38.43.45.70-2, 33.69.61.99-8, 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego: - dla Zadania Nr 1: do każdej pozycji w całym zadaniu 3-5 szt. próbek - dla Zadania Nr 2: 1) dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów technicznych w odniesieniu do oferowanego analizatora hematologicznego (strony katalogowe, ulotki lub inny dokument); 2) dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów technicznych w odniesieniu do oferowanych odczynników i materiałów kontrolnych do oferowanego analizatora hematologicznego (strony katalogowe, ulotki lub inny dokument); 3) dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów technicznych w odniesieniu do oferowanego stanowiska komputerowego do laboratoryjnego systemu informatycznego (strony katalogowe, ulotki lub inny dokument), dla Zadania Nr 3: aktualne karty charakterystyki dla oferowanych odczynników
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe wymagane dokumenty do oferty: Dla Zadania Nr 1: 1) Formularz oferty 2) Formularz cenowy - Specyfikacja asortymentowo-ilościowa 3) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej; 4) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. Dla Zadania Nr 2: 1) Formularz oferty 2) Formularz cenowy 3) Wypełniona specyfikacja techniczna oferowanego aparatu 4) Wypełniona specyfikacja techniczna oferowanych odczynników i materiałów kontrolnych 5) Wypełniona specyfikacja techniczna stanowiska komputerowego 6) Wymagane warunki gwarancji i serwisu 7) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej; 8) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. Dla Zadania Nr 3: 1) Formularz oferty 2) Formularz cenowy - Specyfikacja asortymentowo-ilościowa 3) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej; 4) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. Dla Zadania Nr 4: 1) Formularz oferty 2) Formularz cenowy - Specyfikacja asortymentowo-ilościowa 3) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej; 4) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zadanie nr 1: Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - w sytuacji gdy zmiana w trakcie realizacji umowy dotyczy : a) promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, b) zmian ilościowych zamawianego przedmiotu umowy w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych, do wysokości ogólnej wartości zastrzeżonej w umowie, c) zmiany numeru katalogowego nie powodującej zmiany przedmiotu umowy, d) zmiany sposobu konfekcjonowania nie powodującej zmiany przedmiotu umowy, e) dostarczenia osprzętu zamiennego o parametrach nie gorszych od objętego umową, w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak osprzętu z przyczyn leżących po stronie producenta. Zadanie nr 3: Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji gdy zmiana w trakcie realizacji umowy dotyczy: a) promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, b) zmian ilościowych zamawianego przedmiotu umowy w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych do wysokości ogólnej wartości zastrzeżonej w umowie, c) wprowadzenie na rynek przez Wykonawcę produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego, d) przejściowy brak produktu na rynku przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, e) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a są one korzystne dla Zamawiającego. Zadanie nr 4:Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji gdy zmiana w trakcie realizacji umowy dotyczy: a) promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, b) zmian ilościowych zamawianego przedmiotu umowy w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych do wysokości ogólnej wartości zastrzeżonej w umowie, c) wprowadzenie na rynek przez Wykonawcę produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego, d) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a są one korzystne dla Zamawiającego. W odnieieniu do każdego z zadań dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu realizacji umowyw przypadku niewykorzystania ogólnej wartości brutto przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/zoz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie ul. Kościuszki 15 , Dział
Administracyjny - zamówienia publiczne w dni robocze w godzinach
od 7:00 do 14:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie ulica Kościuszki 15, budynek Dyrekcji - kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp; umowy ramowej; wykorzystania aukcji elektronicznej; ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa osprzętu laboratoryjnego dla potrzeb ZDL. Zadanie podzielone zostało na cztery pakiety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje osprzęt szklany, z tworzyw sztucznych, probówki do pobrań krwi włośniczkowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy (Specyfikacja asortymentowo - ilościowa) Zadanie podzielone zostało na cztery pakiety: Pakiet Nr 1 - osprzęt szklany, Pakiet Nr 2 - osprzęt z tworzyw sztucznych, Pakiet Nr 3 - probówki do pobrań krwi włośniczkowej (system otwarty), Pakiet Nr 4 - osprzęt inny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Dzierżawa analizatora hematologicznego typu 5-DIFF z podajnikiem próbek i stanowiskiem komputerowym wraz z serwisem gwarancyjnym oraz sukcesywnymi dostawami odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych. Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo - ilościowa); Specyfikacja techniczna (wymagane parametry techniczne) w odniesieniu do analizatora hematologicznego; Specyfikacja techniczna (wymagane parametry techniczne) w odniesieniu do odczynników i materiałów kontrolnych; - Specyfikacja techniczna (wymagane parametry techniczne) w odniesieniu do stanowiska komputerowego do laboratoryjnego systemu informatycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2, 33.69.61.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - dostawa testów aglutynacyjnych i immunochromatograficznych. Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy: - testów aglutynacyjnych: CRP, RF, ASO, Test Waaler Rose, test do wykrywania heterofilnych przeciwciał przeciw mononuklerozie zakaźnej, test kłaczkujący z antygenemVDRL; - testów immunochromatograficznych: test kasetkowy na krew utajona w kale, na obecność antygenów cyst Giardia lamblia, na obecność przeciwciał przeciw Helicobacter pylori, do wykrywania przeciwciał przeciw Treponema pallidum, test do wykrywania wolnych łańcuchów kappa i lambda w moczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 -Dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych do oznaczania CRP, mikroalbuminurii, cholesterolu HDL i etanolu dla potrzeb ZDL. Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - Formularz cenowy (Specyfikacja asortymentowo - ilościowa)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Wydzielenie instalacji deszczowej wraz z zagospodarowaniem wód deszczowych z nieruchomości przy ul. Połanieckiej- Długosza- Chopina"
- SP Nr 14- przebudowa kuchni szkolnej wraz z zapleczem
- Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Gminie Głogów w ramach realizacji projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd" - postępowanie nr 2
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych oraz odczynników, mat. zużywalnych, strzykawek do pobierania próbek gazometrycznych z pakietem serwisowym
- Dostawa odczynników do równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą 3 sztuk analizatorów parametrów krytycznych na okres 7 miesięcy
- Zakup i dostawa testów do badań metodą ELISA do posiadanego analizatora (Chorus Trio) w celu poszerzenia oferty diagnostycznej o dodatkowe badania dla Pracowni Wirusologii
- Sukcesywna dostawa faz ruchomych i rozpuszczalników do chromatografii cieczowej dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych oraz dzierżawa analizatora z technologią immunofluorescencyjną
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.