Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Lublin: Dostawa materiałów elektrycznych do KWP w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 161790 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5354606, fax 081 5354313.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwp.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów elektrycznych do KWP w Lublinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla jednostek Policji woj. lubelskiego tj. m.in.: żarówek, świetlówek, lamp, opraw i kloszy, przewodów, kabli, przełączników, gniazd, wtyków, styczników itp. Szczegółowy zakres dostawy wraz z opisem technicznym określony został w załącznikach nr 1A-1D do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.52.40.00 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.40.00 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne Oryginalny kod CPV: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany Oryginalny kod CPV: 31.53.11.00 - Świetlówki Kod CPV wg słownika 2008: 31.53.11.00 - Żarówki oświetleniowe Oryginalny kod CPV: 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych Oryginalny kod CPV: 31.53.10.00 - Żarówki Kod CPV wg słownika 2008: 31.53.10.00 - Żarówki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy złożyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie spełnienia pozostałych warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp będzie oceniane na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana będzie na podstawie dokumentów oraz oświadczeń przedstawionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy złożyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie spełnienia pozostałych warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp będzie oceniane na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwp.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych pokój nr 5 Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie 20 - 019 LUBLIN, ul. Narutowicza 73.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 10:30, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych pokój nr 5 Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie 20 - 019 LUBLIN, ul. Narutowicza 73.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Żródła światła..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa źródeł światła m.in.: żarówek (ponad 10 400 szt.), świetlówek (ponad 7 500 szt.), lamp (ponad 140 szt.), żarników (ponad 170 szt.), itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.11.00-8, 31.53.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Oprawy oświetleniowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa m.in.: opraw jarzeniowych, sodowych, halogenowych i żarowych (ponad 600 szt.), kloszy (60 szt.) itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.40.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Przewody elektryczne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa m.in.: OMY (950 mb), YDY (ponad 4 800 mb), DY (ponad 2 000 mb), przewodów (ponad 1 000 mb), końcówek tulejkowych (500 szt. ) itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.30.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Gniazda, wtyki, bezpieczniki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa m.in.: łączników podtynkowych i natynkowych (ponad 490 szt.), gniazd natynkowych i podtynkowych (ponad 1 200 szt.), wkładek (ponad 3 800 szt.), puszek (ponad 1 000 szt.), wyłączników (ponad 100 szt.) itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.13.00-4, 31.21.42.00-0, 31.21.42.00-1, 31.22.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego II
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni ul. Pogodnej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- "Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 56/25)
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa zielonego patio na terenie Szkoły Podstawowej Nr 18 przy al. Jana Długosza 8 w Lublinie...
- Dostawa artykułów spożywczych mrożonych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH (5 ZADAŃ)
- 4WOG-1200.2712.32.2025 Zakup materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych w podziale na 19 części.
- Dostawa asortymentu elektrycznego do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej Komendy Portu Wojennego Gdynia
- Modernizacja budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem - etap I
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.