Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wymiana nawierzchni zatok autobusowych na ulicach Miasta Stołecznego Warszawy
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Grażyna Lendzion tel. 0 506002660 Małgorzata Kurzewska tel. 0 508010828, w zakresie dotyczącym procedury przetargowej: Paweł Sarnowski tel. 22 620-10-21 wew. 220 fax: 22 890-92-11, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6200608, fax 022 6200608, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6200608, fax 022 6200608, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana nawierzchni zatok autobusowych na ulicach Miasta Stołecznego Warszawy. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wymiana nawierzchni zatok autobusowych na ulicach Miasta Stołecznego Warszawy - łącznie zakres: 7.995 m kw. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót związanych z wymianą nawierzchni zatok autobusowych na ulicach Miasta Stołecznego Warszawy, z podziałem na następujące części: Część I ul. Grochowska, odcinek: przystanek Wspólna Droga 02, zakres: 156 m kw. Razem zakres rzeczowy dla Części I: 156 m kw. Część II ul. Radzymińska, odcinek: przy ul. Młodzieńczej szt. 1, przy ul. Blokowej szt. 2, przy ul. Kościeliskiej szt. 2, przy ul. Trockiej szt. 1, przy ul. Gorzykowskiej szt. 2, przy ul. Jórskiego szt. 2, zakres: 2.190 m kw. ul. Radzymińska, odcinek: przy ul. Wołomińskiej szt. 2, przy ul. Śnieżnej szt. 2, przy ul. Folwarcznej szt. 1, zakres: 450 m kw. ul. Jagiellońska, odcinek: przy FSO szt. 1, zakres: 180 m kw. ul. Grójecka , odcinek: przy Pl. Zawiszy - naw. bet, zakres: 120 m kw. Razem zakres rzeczowy dla Części II: 2.940 m kw. Część III ul. Ostrobramska, odcinek: przystanek Zajezdnia Ostrobramska 01, zakres: 240 m kw. ul. Ostrobramska, odcinek: przystanek Centrum Optyki 01, zakres: 187 m kw. ul. Bora - Komorowskiego, odcinek: przy ul. Afrykańskiej, zakres: 180 m kw. ul. Umińskiego, odcinek: Umińskiego 03 przy ul. Fieldorfa, zakres: 120 m kw. ul. Chełmżyńska, odcinek: 5 zatok + wjazdy strona zach. na odc. ul. Marsa - tory PKP, zakres: 434 m kw. ul. Pożaryskiego, odcinek: Czatów 02, zakres: 139 m kw. ul. Międzynarodowa, odcinek: przy ul. Zwycięzców, zakres: 144 m kw. ul. Bonifacego, odcinek: przy ul. Jałtańskiej, zakres: 230 m kw. Razem zakres rzeczowy dla Części III: 1.674 m kw. Część IV ul. Żwirki i Wigury, odcinek: 3 szt., zakres: 480 m kw. ul. Chrobrego PKP, odcinek: 1 szt., zakres: 135 m kw. ul. Pawińskiego, odcinek: 2 szt., zakres: 240 m kw. ul. Dzieci Warszawy, odcinek: 1 szt. przy Technikum, zakres: 120 m kw. ul. Warszawska, odcinek: 1 szt. przy ul. Hermana, zakres: 144 m kw. Pl. Na Rozdrożu, odcinek: kier. Centrum, zakres: 190 m kw. ul. Walerego Sławka, odcinek: 1 szt. przy przedszkolu, zakres: 153 m kw. Razem zakres rzeczowy dla Części IV: 1.462 m kw. Część V ul. Człuchowska, odcinek: przy ul. Powstańców Śląskich, zakres: 111 m kw. ul. Wrocławska, odcinek: za ul. Radiową, zakres: 170 m kw. ul. Radiowa, odcinek: za ul. Wrocławską, zakres: 180 m kw. ul. Lazurowa, odcinek: przy ul. Sterniczej, zakres: 150 m kw. ul. Powstańców Śląskich, odcinek: przy ul. Borowej Góry, zakres: 111 m kw. ul. Płocka, odcinek: przed ul. Górczewską, zakres: 130 m kw. ul. Miodowa, odcinek: przy ul. Kapucyńskiej kier. Centrum, zakres: 108 m kw. Razem zakres rzeczowy dla Części V: 960 m kw. Część VI ul. Mickiewicza, odcinek: przy Pl. Wilsona kier. Bielany, zakres: 144 m kw. ul. Mickiewicza, odcinek: przy ul. Potockiej kier. Centrum, zakres: 107 m kw. Pl. Wilsona, odcinek: kier. Centrum, zakres: 280 m kw. ul. Wólczyńska, odcinek: przy ul. Horacego kier. Izabeli, zakres: 126 m kw. ul. Wólczyńska, odcinek: przy ul. Nocznickiego kier. Centrum, zakres: 147 m kw. Razem zakres rzeczowy dla Części VI: 804 m kw. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wykonanie poszczególnych części zamówienia wymienionych powyżej. Wykonawcy mogą składać ofertę na dowolnie wybraną część/części zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;
III.1) Wymagane wadium: - w przypadku części 1 zamówienia - 500,00 zł. - w przypadku części 2 zamówienia - 10.000,00 zł. - w przypadku części 3 zamówienia - 10.000,00 zł. - w przypadku części 4 zamówienia - 5.000,00 zł. - w przypadku części 5 zamówienia - 5.000,00 zł. - w przypadku części 6 zamówienia - 5.000,00 zł. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. W dokumencie potwierdzającym wniesienia wadium Wykonawca powinien oznaczyć, na którą część zamówienia zostało wniesione wadium. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki ogólne. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów wg. formuły "spełnia - nie spełnia" Warunki szczegółowe. Warunki ekonomiczno - finansowe wymagane od Wykonawcy: - średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie "rachunków zysku i strat " pozycja "przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi), w wysokości nie mniejszej niż: - w przypadku części 1 zamówienia - 50.000,00 zł. (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych) - w przypadku części 2 zamówienia - 2.000.000,00 zł. (słownie dwa miliony złotych) - w przypadku części 3 zamówienia - 1.500.000,00 zł. (słownie jeden milion pięćset tysięcy złotych) - w przypadku części 4 zamówienia - 1.000.000,00 zł. (słownie jeden milion złotych) - w przypadku części 5 zamówienia - 500.000,00 zł. (słownie pięćset tysięcy złotych) - w przypadku części 6 zamówienia - 600.000,00 zł. (słownie sześćset tysięcy złotych) W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. - płynność bieżąca (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejsza niż 1 (xpb > lub = 1) - dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i/lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: - w przypadku części 1 zamówienia - 50.000,00 zł. (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych) - w przypadku części 2 zamówienia - 1.000.000,00 zł. (słownie jeden milion złotych) - w przypadku części 3 zamówienia - 1.000.000,00 zł. (słownie jeden milion złotych) - w przypadku części 4 zamówienia - 700.000,00 zł. (słownie siedemset tysięcy złotych) - w przypadku części 5 zamówienia - 400.000,00 zł. (słownie czterysta tysięcy złotych) - w przypadku części 6 zamówienia - 400.000,00 zł. (słownie czterysta tysięcy złotych) W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. - posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych) dla każdej części. Warunki ekonomiczno - finansowe wymagane od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek określony jako - płynność bieżąca (xpb) w ostatnim roku obrotowym spełnia każdy z Wykonawców. - warunek określony jako - średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie "rachunków zysku i strat " pozycja "przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi), posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnej z przedmiotem zamówienia oraz dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i/ub zdolność kredytowa, spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Wymagany potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp. / Stanowisko / Wymagana liczba osób / Doświadczenie jako kierownik podobnych robót lub z-ca kierownika 1. / Kierownik robót branży drogowej / 1 osoba / 5 lat 2. / Majster robót drogowych / 1 osoba / 5 lat W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Kierownik robót winien posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). Osobami / Kandydatami na stanowisko wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musza wykazać, że łącznie spełniają warunek określony jako potencjał kadrowy. Wymagane doświadczenie. - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat od daty składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował zamówienie o złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegające na wykonaniu nawierzchni z betonu B-35 o powierzchni minimalnej 1000 m2. . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musza wykazać, że łącznie spełniają warunek określony jako doświadczenie. Wymagane dokumenty Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: - Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr. 1 do oferty. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr. 2 do oferty. - Informacja o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji kierownika robót oraz jego życiorys zawodowy. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych dla kierownika robót drogowych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) - zał. nr. 3 do oferty. - Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie - zał. nr. 4 do oferty. - Oświadczenie na temat Podwykonawców ("Podwykonawcy"), przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie (podwykonawstwo tylko dla robót instalacyjnych)- zał. nr. 5 do oferty. - Informacja potwierdzającą oświadczenie finansowe Wykonawcy - zał. nr. 6 do oferty. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatnie 2 lata obrotowe. W przypadku Wykonawców, niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. - Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż wymagane przez Zamawiającego. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. - Kosztorysy ofertowe - zgodne z przedmiarami robót. - Kopia wniesienia wadium. - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.05.2006, cena - 20 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2006, godzina 11:00, Sesja otwarcia ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w sali konferencyjnej ZDM - pokój nr. 311.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 21.03.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy pasów drogowych dróg gminnych będących w zarządzie Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
- Remont drogi wojewódzkiej nr 560 od km 49+980 do km 52+200 odc. Studzieniec - Sierpc - nr postępowania 094/25
- Małopowierzchniowe naprawy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Przebudowa drogi - budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1366R Markowizna - Wólka Sokołowska w km 8+243 do 8+413 w miejscowości Wólka Sokołowska
- Naprawa systemów odwodnienia wraz z wymianą elementów odwodnienia i regulacją kratek w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Gryfice
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.