eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokZaprojektowanie i wybudowanie elementów drogi w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego z podziałem na 3 części- Część 1 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na dk 62 w miejscowości Drohiczyn - Część 2 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na dk 19 w miejscowości Zabłudów - Część 3 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na dk 19 w miejscowości Malinniki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Białystok: Zaprojektowanie i wybudowanie elementów drogi w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego z podziałem na 3 części: - Część 1 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na dk 62 w miejscowości Drohiczyn - Część 2 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na dk 19 w miejscowości Zabłudów - Część 3 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na dk 19 w miejscowości Malinniki
Numer ogłoszenia: 161801 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku , ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6645800, faks 085 6513783.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie elementów drogi w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego z podziałem na 3 części: - Część 1 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na dk 62 w miejscowości Drohiczyn - Część 2 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na dk 19 w miejscowości Zabłudów - Część 3 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na dk 19 w miejscowości Malinniki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wybudowanie elementów drogi w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego z podziałem na 3 części: - Część 1 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na dk 62 w miejscowości Drohiczyn - Część 2 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na dk 19 w miejscowości Zabłudów - Część 3 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na dk 19 w miejscowości Malinniki w ramach PBDK - Program Likwidacja Miejsc Niebezpiecznych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62-2, 71.32.00.00-2, 45.23.32.00-1, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.20.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: części 1 - 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) części 2 - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) części 3 - 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na projektowaniu i budowie lub projektowaniu i przebudowie lub budowie lub przebudowie drogi lub ulicy klasy minimum Z, o wartości robót minimum: - dla części 1- 100 000 PLN brutto; - dla części 2 - 50 000,00 PLN brutto; - dla części 3 - 150 000 PLN brutto; Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie co najmniej lub podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania: Część 1 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy: minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: osoba pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na zadaniu polegającym na budowie lub przebudowie drogi lub ulicy klasy minimum Z o wartości robót minimum 100 000 PLN brutto. 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Projektanta Drogowego: minimalne doświadczenia i kwalifikacje: osoba pełniła funkcję projektanta drogowego na zadaniu obejmującym opracowanie dokumentacji projektowej składającej się z co najmniej 1 projektu budowlanego na budowę lub przebudowę drogi lub ulicy klasy min. Z o łącznej długości dróg lub ulic min. 200 m Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia Umowy/-ów na realizację ww. zadania/ zadań. Część 2 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy: minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: osoba pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na zadaniu polegającym na budowie lub przebudowie drogi lub ulicy klasy minimum Z o wartości robót minimum 50 000 PLN brutto. 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Projektanta Drogowego: minimalne doświadczenia i kwalifikacje: osoba pełniła funkcję projektanta drogowego na zadaniu obejmującym opracowanie dokumentacji projektowej składającej się z co najmniej 1 projektu budowlanego na budowę lub przebudowę drogi lub ulicy klasy min. Z o łącznej długości dróg lub ulic min. 200 m Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia Umowy/-ów na realizację ww. zadania/ zadań. Część 3 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy: minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: osoba pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na zadaniu polegającym na budowie lub przebudowie drogi lub ulicy klasy minimum Z o wartości robót minimum 150 000 PLN brutto. 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Projektanta Drogowego: minimalne doświadczenia i kwalifikacje: osoba pełniła funkcję projektanta drogowego na zadaniu obejmującym opracowanie dokumentacji projektowej składającej się z co najmniej 1 projektu budowlanego na budowę lub przebudowę drogi lub ulicy klasy min. Z o łącznej długości dróg lub ulic min. 200 m Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia Umowy/-ów na realizację ww. zadania/ zadań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez najważniejsze roboty, których dotyczy obowiązek załączenia dowodów Zamawiający rozumie roboty, o których mowa w pkt III.3.2) Ogłoszenia. *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie to winno zawierać informacje dotyczące: A. zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, B. sposobu jego wykorzystania przy wykonywaniu zamówienia, C. charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, D. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany i warunki zmian postanowień umowy zostały określone w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zwycięstwa 2, pokój 2014 - wersja papierowa po złożeniu wniosku i pokryciu opłat jej druku i przekazania, lub na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2016 godzina 10:50, miejsce: GDDKiA Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, Punkt Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do: Cześć 1 - w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.08.2017 r. w tym: Etap I - - wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem mapy do celów projektowych i badań geotechnicznych podłoża oraz niezbędnymi decyzjami i uzgodnieniami potrzebnej do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę - do 30.11.2016r. Etap II - uzyskanie pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę przez Zamawiającego na podstawie dokumentów przygotowywanych przez Wykonawcę - do 30.01.2017r. Etap III - realizacja robót budowlanych będących przedmiotem umowy wraz z dokumentacją powykonawczą - do 30.08.2017 r. Część 2 - w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2016 r. w tym: Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem mapy do celów projektowych i badań geotechnicznych podłoża oraz niezbędnymi decyzjami i uzgodnieniami potrzebnej do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę - do 30.09.2016 r. Etap II - uzyskanie pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę przez Zamawiającego na podstawie dokumentów przygotowywanych przez Wykonawcę - do 30.10.2016 r. Etap III - realizacja robót budowlanych będących przedmiotem umowy wraz z dokumentacją powykonawczą - do 30.11.2016 r. Część 3 - w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.08.2017 r. w tym: Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem mapy do celów projektowych i badań geotechnicznych podłoża oraz niezbędnymi decyzjami i uzgodnieniami potrzebnej do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę - do 30.11.2016 r. Etap II - uzyskanie pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę przez Zamawiającego na podstawie dokumentów przygotowywanych przez Wykonawcę - do 30.01.2017 r. Etap III - realizacja robót budowlanych będących przedmiotem umowy wraz z dokumentacją powykonawczą - do 30.08.2017 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zaprojektowanie i wybudowanie elementów drogi w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na dk 62 w miejscowości Drohiczyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wybudowanie elementów drogi w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na dk 62 w miejscowości Drohiczyn- w ramach PBDK - Program Likwidacja Miejsc Niebezpiecznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62-2, 71.32.00.00-2, 45.23.32.00-1, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zaprojektowanie i wybudowanie elementów drogi w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na dk 19 w miejscowości Zabłudów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wybudowanie elementów drogi w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na dk 19 w miejscowości Zabłudów - w ramach PBDK - Program Likwidacja Miejsc Niebezpiecznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62-2, 71.32.00.00-2, 45.23.32.00-1, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zaprojektowanie i wybudowanie elementów drogi w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na dk 19 w miejscowości Malinniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wybudowanie elementów drogi w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na dk 19 w miejscowości Malinniki - w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62-2, 71.32.00.00-2, 45.23.32.00-1, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.