Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-01
Ostrów Wielkopolski: Remont korytarza I piętra w budynku ul.Wolności 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski
Numer ogłoszenia: 161830 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Usługowych , ul. Wolności 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 736 51 82, faks 0 62 736 51 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarza I piętra w budynku ul.Wolności 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania: Remont korytarza I piętra Zespołu Szkół Usługowych w budynku przy ul.Wolności 12 w Ostrowie Wielkopolskim 3.1. Zakres robót w szczególności obejmuje: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.1 Skucie cokołu - 6,822 [m2], 1.2 Zamurowanie otworów cegłą z odzysku - 0,228 [m3], 1.3 Wykucie wnęk pod ławki - 31,546 [m2], 1.4 Wykucie bruzd pionowych pod piony c.o. - 30,78 [m],. 2. ZAPEWNIENIE PŁASZCZYZNY ŚCIAN (ROBOTY TYNKARSKIE) 2.1 Tynki wewnętrzne ścian - 352,505 [m2], 2.2 Wewnętrzne gładzie gipsowe jednowarstwowe - 352,505 [m2], 2.3 Malowanie tynków wewnętrznych farbą akrylową - 352,505 [m2], 2.4 malowanie ścian lakierem bezbarwnym ochronnym - 100,716 [m2]. 3. SUFIT PODWIESZONY 3.1 Systemowy płyty z prasowanej wełny mineralnej systemu np. OWA, Ecophon Focus Lp, o parametrach nie gorszych (Klasyfikacja ogniowa: materiał niepalny, A2-s1,d0) o wym. 60x120x1.5 cm - 142,57 [m2]. 4. POSADZKA 4.1 Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho gr. 5 [cm] , jedna warstwa - 76,46 [m2], 4.2 Ślepa podłoga, płyty wiórowe OSB/3 gr. 25 mm (klasyfikacja ogniowa Ds2-d0 wg normy PN-EN 13501-1) - 76,46 [m2] 4.3 Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 3 mm - 146,17 [m2], 4.4 Wykładzina podłogowa z PCV bez warstwy izolacyjnej (np. TARKET iQ OPTIMA) o parametrach technicznych nie gorszych niż: homogeniczna wykładzina winylowa, do użytku komercyjnego: 34, do użytku w przemyśle 43, CE. ISO. Grubość warstwy użytkowej/ całkowita - min. 2,0 [mm], ciężar całkowity min. 2800 [g/m2], forma dostawy - rolki 25,0 x 2,0 [m], Ognioodporność: Klasa Bfi s1, niepalność. Grupa ścieralności Grupa T: mniejsza równa - 2 [mm3], oddziaływanie kółek krzesła - odporna, trwałość kolorów większa równa - 6, odporność chemiczna: dobra, ochrona przeciw bakteriom: nie sprzyja rozwojowi bakterii, antypoślizgowość: R11, wytrzymałość spoin większa równa 240 [N/50 mm] - 161,694 [m2]. 4.5 Dostawa, montaż, wycieraczki systemowe 300 x 60 [cm], o konstrukcji z profili aluminiowych wypełnionych paskami rypsu i juty, osadzone w poziomie płaszczyzny posadzki w ramce ze stali nierdzewnej - 2 [kpl.]. 5. ROBOTY ELEKTRYCZNE 5.1 przewody kabelkowe YDY 750 V 3 x 2,5 [mm2] - 66,85 [m], 5.2 przewody kabelkowe YDY 750 V 3 x 1,5 [mm2] - 36,0 [m], 5.3 Oprawy ledowe IP20, Klasa1, 230-240 [V], LED 40 [W], strumień świetlny 2715 [lm], temperatura barwowa 4000 [K], współczynnik oddawania barw: powyżej 80 [Ra], oczekiwana żywotność: i70 powyżej 50000 [h], np Ecophon Line TM LED. - 20 [kpl.]. 5.4 Oprawy ledowe IP20, Klasa1, 230-240 [V], LED 40 [W], strumień świetlny 2715 [lm], temperatura barwowa 4000 [K], współczynnik oddawania barw: powyżej 80 [Ra], oczekiwana żywotność: i70 powyżej 50000 [h], np Ecophon Line TM LED z fabrycznym modułem oświetlenia awaryjnego - 4 [kpl.]. 6. INSTALACJA C.O. 6.1 grzejniki stalowe trzypłytowe PURMO PRC33/600/800/1238 - 4 szt., 7. WYPOSAŻENIE 7.1 Dostawa i montaż listew odbojowych ściennych systemowych o szerokości 20 [cm] - 97,16 [m]. Uwaga! 1) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie budowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo młodzieży szkolnej, pracownikom szkoły i przechodniom, m.in. zapewnić odpowiednie wygrodzenie, zabezpieczenie i oznaczenie terenu budowy, 3) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zaplecze budowy oraz socjalno-sanitarne dla pracowników poza budynkami szkoły. 4) Wykonane dzieło musi być na dzień odbioru końcowego wolne od wad i kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 3.2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: Przedmiar robót - załącznik nr 4; Koncepcja programowo- przestrzenna z wizualizacją - załącznik nr 5. 3.3. Inne wymagania: 1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA! 1. Podane w przedmiarze robót ilości mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie: a. opisów wynikających z przedmiarów robót, d. przeprowadzonej wizji lokalnej. 2. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami), zwanej w skrócie Pzp lub ustawą, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 39.10.00.00 - Meble .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane S
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia nie nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia nie nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia nie nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia nie nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia nie nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W sprawach, które nie zostały uregulowane niniejszą umową, mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r.poz.907 ze zmianami) i ustawy Prawo budowlane. 2. Treść umowy zawieranej z podwykonawca lub dalszym podwykonawcą nie może być sprzeczna z treścią niniejszej umowy. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą: 1) dotyczyć zmiany numeru rachunku bankowego lub zmiany innych danych wykonawcy, 2) dotyczyć zmian sposobu finansowania inwestycji w przypadku zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację inwestycji na skutek zmian w budżecie, 3) być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. 5. Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sądy Powszechne, właściwe miejscowo dla zamawiającego. 6. Opis Warunków Zamówienia w postępowaniu poprzedzającym zawarcie tej umowy stanowi jej integralną część.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsu.osw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Usługowych ul.Wolności 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim, ul.Wolności 12 - pokój 102 I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Olchowej w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Jaworowej w Ostrowie Wielkopolskim, na odcinku od ul. Ekologicznej do ul. Owoców Leśnych
- Świadczenie usług cateringowych w roku 2025
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z o.o.
- ,Świadczenie usługi ręcznego sortowania i sprasowania odpadów oraz wykonywania prac pomocniczych i porządkowych na terenie ZOiGO "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń magazynowych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.