Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-16
Wrocław: Zakup artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 63 im.Anny Jasińskiej we Wrocławiu - z podziałem na 6 zadań.
Numer ogłoszenia: 161858 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 63 im. Anny Jasińskiej, ul. Mennicza 21/23, 50-057 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3442584, fax 071 3442584.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp63.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 63 im.Anny Jasińskiej we Wrocławiu - z podziałem na 6 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 63 im.Anny Jasińskiej we Wrocławiu - z podziałem na 6 zadań: Zad. nr 1-Zakup warzyw, owoców i warzyw przetworzonych(2860 pęczków, 630 szt.,20610 kg);Zad.nr2-Zakup mięsa, wędlin, podrobów wieprzowych i wołowych(2670 kg); Zad.nr3-Zakup drobiu(1650 kg); Zad.nr4-Zakup ryb, mrożonek i przypraw (1440 kg); Zad.nr5-Zakup wyrobów gotowych:pierogi, naleśniki,kluski śląskie, kopytka, gołąbki(3250 kg); Zad.nr6-Zakup artykułów spożywczych, tłuszczów, nabiału i pieczywa(2100L, 10460 szt., 3050 kg).Podane w poszczególnych zadaniach ilości są ilościami maksymalnymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 01.12.00.00 - 01.12.00.00 Oryginalny kod CPV: 15.13.00.00 - Produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.00.00 - Produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.11.21.30 - Kurczęta Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.30 - Kurczęta Oryginalny kod CPV: 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Kod CPV wg słownika 2008: 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Oryginalny kod CPV: 15.85.10.00 - Produkty mączne Kod CPV wg słownika 2008: 15.85.10.00 - Produkty mączne Oryginalny kod CPV: 15.41.12.00 - Olej spożywczy Kod CPV wg słownika 2008: 15.41.12.00 - Olej spożywczy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust.1 ustawy : 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, 2.Sprawdzenie i ocena warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ OFERTA 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentów w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymienione dokumenty winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art.22 ust.1 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp63.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 63 im. Anny Jasińskiej we Wrocławiu, ul. Mennicza 21/23, 50-057 Wrocław (sekretariat- parter) osobiście lub pocztą na pisemny wniosek Wykonawcy. Specyfikacja jest bezpłatna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 63 im. Anny Jasińskiej we Wrocławiu, ul. Mennicza 21/23, 50-057 Wrocław (sekretariat- parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup warzyw, owoców i warzyw przetworzonych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup warzyw, owoców i warzyw przetworzonych : - warzywa (pęczki, szt., kg) - owoce (szt., kg) Razem - 2860 pęczków, 630 szt., 20610 kg Podane w ww. zadaniu ilości są ilościami maksymalnymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 01.12.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup mięsa, wędlin, podrobów wieprzowych i wołowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup mięsa, wędlin, podrobów wieprzowych i wołowych: Razem - 2670 kg Podane w ww. zadaniu ilości są ilościami maksymalnymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup drobiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup drobiu: Razem - 1650 kg Podane w ww. zadaniu ilości są ilościami maksymalnymi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.21.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup ryb, mrożonek i przypraw..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup ryb, mrożonek i przypraw: Razem - 1440 kg Podane w ww. zadaniu ilości są ilościami maksymalnymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup wyrobów gotowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyrobów gotowych: - pierogi, naleśniki, kluski śląskie, kopytka, gołąbki. Razem - 3250 kg Podane w ww. zadaniu ilości są ilościami maksymalnymi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.85.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup artykułów spożywczych, tłuszczów, nabiału i pieczywa..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup artykułów spożywczych, tłuszczów, nabiału i pieczywa: - tłuszcze roślinne i zwierzęce(l, szt. ,kg) - nabiał(szt., kg) - mąki, kasze, makarony(kg) - przyprawy(szt.) - soki (szt.) - jaja (szt.) - cukier(kg) - kawa, herbata, kakao(szt.) - ryż(kg) - koncentraty( szt.) - pieczywo: chleb, bułki (szt.) Razem - 2100 l, 10460 szt., 3050 kg Podane w ww. zadaniu ilości są ilościami maksymalnymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.41.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.