Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-22
Żagań: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, DRÓG POŁOŻONYCH NA GRUNTACH KOMUNALNYCH W ŻAGANIU
Numer ogłoszenia: 161865 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4771040, faks 068 4771017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, DRÓG POŁOŻONYCH NA GRUNTACH KOMUNALNYCH W ŻAGANIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje : Wykonanie wszystkich prac remontowych związanych z utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników i poboczy oraz oznakowania pionowego i poziomego na drogach gminnych i drogach położonych na gruntacH komunalnych w Żaganiu. Zakres prac obejmuje w szczególności : - remonty bieżące nawierzchni jezdni asfaltowych, betonowych i gruntowych; - remonty bieżące chodników, poboczy i innych elementów drogi, - prowadzenie prac związanych z likwidacją barier architektonicznych na ciągach pieszych, - remonty istniejącego oznakowania pionowego; - wykonywanie bieżących odnowień oznakowania poziomego; - montaż nowych znaków drogowych w ramach wprowadzanych zmian w istniejącej organizacji ruchu. Wykaz dróg gminnych i dróg położonych na gruntach komunalnych w Żaganiu stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy. 2. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do : - nieodpłatnego przechowywania materiałów depozytowych stanowiących mienie Gminy Żagań o statusie miejskim, a pozyskiwanych wykorzystywanych do remontów dróg oraz oznakowania pionowego służącego do wprowadzenia czasowej organizacji ruchu; - do przedstawienia - do 25 każdego miesiąca - rzeczowego zakresu prac do realizacji w następnym miesiącu. Przedmiotowy zakres podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego i określeniu maksymalnej kwoty zamówienia; - posiadania na stanie podstawowego zestawu znaków drogowych , które w razie konieczności będzie można natychmiast uzupełniać; - przeprowadzenia zamówienia publicznego na zakup materiałów niezbędnych do realizacji prac tj. w szczególności znaków drogowych, materiałów do remontu nawierzchni asfaltowej, płytek chodnikowych itp.; - posiadania niezbędnego oznakowania koniecznego do zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac w pasie drogowym dróg gminnych (znaki drogowe, zapory itp.); - ciągłe posiadania na stanie pewnej ilości płytek betonowych, kostki betonowej w różnych kształtach i kolorach niezbędnych do uzupełnienia chodników; 3. W celu natychmiastowego podjęcia czynności związanych z usuwaniem zagrożeń na drogach, Wykonawca powinien zapewnić pełną dyspozycyjność - maksymalnie w ciągu jednej godziny od zgłoszenia interwencji przez Zamawiającego oraz utrzymywać całodobową dyspozycyjność osób odpowiedzialnych za realizację robót drogowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA OD WYKONAWCY WNIESIENIA WADIUMIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn.zm.) oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za spełniających warunki uznaje się Wykonawców, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - muszą posiadać doświadczenie w prowadzeniu prac związanych z remontami dróg i dysponować osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, - muszą posiadać sprzęt do remontu nawierzchni asfaltowych (urządzenia do przerobu starej masy asfaltowej lub urządzenie do remontu nawierzchni przy użyciu emulsji i grysu), - muszą być dyspozycyjni w stosunku do Zamawiającego maksymalnie w ciągu jednej godziny od zgłoszenia interwencji- usuwanie stwierdzonych zagrożeń na drogach, - muszą posiadać możliwość utrzymania całodobowej dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za realizację prac drogowych oraz podjęcia natychmiastowych działań związanych z usunięciem powstałego zagrożenia na drogach gminnych; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz dokumenty: a)Oświadczenie Wykonawcy, że : - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zgodnie z zapisem punktu 1. litera b z opisu warunków udziału w postępowaniu, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie owpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie. b) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających iż roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów. c) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli takie osoby zostały wskazane w wykazie. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów. d) Dokumenty stwierdzające, że co najmniej 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności drogowej. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów. e) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca /dysponowanie sprzętem do remontu nawierzchni asfaltowych, urządzenia do przerobu starej masy asfaltowej lub urządzenie do remontu nawierzchni przy użyciu emulsji i grysu/; Jeżeli Wykonawca wskaże w przedmiotowym wykazie narzędzia i urządzenia, którymi Wykonawca będzie dysponował, Wykonawca załącza do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: a) Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 lit. a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność oryginałem. 6. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli stosowych pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego/..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl przetargi publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, Wydział Kontroli i Zamówień Publicznych -pokój nr 26..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, pok nr 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Aktualizacja i uzupełnienie danych bazy ewidencji gruntów i budynków dotyczącą: budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej: Gmina Małomice oraz Gmina Niegosławice
- Wywóz odpadów komunalnych z terenu Cmentarza Komunalnego przy ul. Kożuchowskiej w Żaganiu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1056 w km 5+001 do 10+304 - Etap I (odcinek od Suchej Dolnej do Niegosławic w km 8+653 do km 10+304)
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa dojazdu pożarowego nr 70 w Leśnictwie Sarnice, Czeszewo.
- Przebudowa ul. Lelewela i ul. Prądzyńskiego w Karczewie
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Pręczki
- "Przebudowa drogi gminnej ul. Legionów Polskich w Żyrardowie."
- Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznych dróg, ulic wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Olecku w 2025r.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.