Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-16
Czechowice-Dziedzice: Przebudowa ul. Kukułczej w Czechowicach - Dziedzicach
Numer ogłoszenia: 161871 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 032 2147114, fax 032 2147152, 2147182.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.czechowic-dziedzice.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Kukułczej w Czechowicach - Dziedzicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Kukułczej w Czechowicach-Dziedzicach. Zakres prac obejmuje: Wykonanie miejscowego korytowania wraz z podbudową, wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniem łamanym o grub. Warstwy do 10 cm. Wykonanie nawierzchni jezdni i wjazdów do posesji z asfaltobetonu o grubości warstwy 5 cm. Wykonanie poboczy tłuczniowych na całej szerokości. Długość drogi wynosi 316 m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp : a/ posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : a/ udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; b/ wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch prac podobnych do przedmiotu zamówienia tj. wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu o powierzchni min. 1000 m2, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania; c/ posiadanie przez kierownika budowy uprawnień wykonawczych do kierowania robotami drogowymi. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty: 1.1oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 5 do SIWZ, 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy). 1.4.wykaz wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch prac podobnych do przedmiotu zamówienia tj. wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu o powierzchni min. 1000 m2, Wykaz ten winien zawierać : a/ nazwę zamawiającego, b/ dokładny zakres wykonanych prac c/ wartość i termin realizacji, 1.5.dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, o których mowa w pkt. 1.4. 1.6. uprawnienia budowlane dla kierownika do budowy dróg wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, 1.7. kosztorys ofertowy uproszczony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czechowicach - Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1, Biuro Zamówień Publicznych pok. 415 (III piętro). Koszt SIWZ 24,90 zł., lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Czechowicach - Dziedzicach Plac Jana Pawła II 1, Biuro podawcze parter..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Ciasna nr ewid. dr. 02190394, 02190074 na odc. 0+000 do 1+760 - etap I
- Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Puńsk
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2214P Osiniec - Lubochnia
- Utrzymanie dróg gruntowych destruktem w gminie Warka - odcinek ulicy Dereniowej w Warce
- Zagospodarowanie kwater na cmentarzu komunalnym przy ul. Szpitalnej w Żarach - ETAP I
- Przebudowa dróg gminnych publicznych nr 109656D i cz. 109655D w Rudzicy wraz z oświetleniem drogowym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.