eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzWykonanie przebudowy drogi dojazdowej wewnetrznej w Dzigorzewie, Gmina Sieradz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Sieradz: Wykonanie przebudowy drogi dojazdowej wewnetrznej w Dzigorzewie, Gmina Sieradz
Numer ogłoszenia: 161915 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 136217 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieradz, ul. Warcka, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8224843, fax 043 8224843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy drogi dojazdowej wewnetrznej w Dzigorzewie, Gmina Sieradz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Dzigorzew, Gmina Sieradz na dwóch odcinkach: I - od 0+000 do km 0+760,9, tj. od skrzyżowania z drogą gminną do końca zabudowy wsi Dzigorzew (posesja nr 70a strona lewa) i II - od km 0+000 do km 0+174,40 (działki nr 176,220,308/5) tj. od skrzyżowania z odcinkiem I w km 0+606,38 do km 0+174,40 tj. do krawędzi jezdni drogi gminnej przez miejscowość Dzigorzew. 2)Dane ogólne: -Klasa drogi: - D dojazdowa, -Prędkość projektowana - 30 km/h, -Obciążenie ruchem samochodowym - KR-1 100KN, -Długość odcinka - 760,90+174, 40 = 935,30m, -Szerokość jezdni - 3,50 ÷ 4,50m, -Szerokość poboczy - 0,75 ÷ 2,20m. 3)Sytuacyjnie i wysokościowo drogę w maksymalnym stopniu dopasowano do istniejącej. Włączenia do drogi gminnej i połączenia dróg odcinków zaprojektowano przy pomocy promieni o wartości wewnętrznej 5,00m. Odcinki posiadają jedno załamanie osi w km 0+605,38 i dziewięć łuków poziomych zaprojektowanych jako normatywne dla tej klasy drogi i złożonej szybkości projektowanej. 4)Odcinek I od km 0+000 do km 0+105 - zaprojektowano poszerzenie istniejącej nawierzchni bitumicznej do szerokości 4,50m, poprzez wykonanie poszerzeń grubości 20cm z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcji 0÷63mm i warstwy wiążącej grubości 4cm z betonu asfaltowego KR-1 0÷12,8mm. Na istniejącej nawierzchni bitumicznej w celu jej wyprofilowania i wzmocnienia należy ułożyć warstwę wyrównawczo - wzmacniającą z betonu asfaltowego 0÷8mm w ilości średnio 80kg/m2. Na tej warstwie ułożyć warstwę ścieralną grubości 4cm z betonu asfaltowego 0÷12,8mm KR-1 o zawartości kruszywa łamanego do50%. Strona lewa została ograniczona obrzeżem betonowym 8x30cm kl. do35, a strona prawa ściekiem korytkowym wg KPED 01.03 ze względu na bardzo duży spadek terenu. 5)Odcinek I od km 0+105 do km 0+760,90 - zaprojektowano jako nową nawierzchnię podbudową tłuczniową ze względu na usytuowanie wysokościowe w stosunku do zjazdów do posesji i na działki. Szerokość projektowanej nawierzchni jezdni na odcinku od km 0+105 do km 0+605,38 wynosi 4,50m, a na pozostałym 3,50m. Podbudowa grubości 20 cm z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcji 0÷63mm należy przed ułożeniem warstwy wiążącej grubości 4cm z betonu asfaltowego 0÷12,8mm KR-1 skropić emulsją asfaltową w ilości 0,7kg/m2. Warstwa ścieralna grubości 4cm z betonu asfaltowego 0÷12,8mm KR-1 o zawartości kruszywa łamanego do50%. Jezdnia o spadku jednostronnym 1% na stronę północną ograniczona będzie obrzeżem betonowym kl. 35 na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5cm. 6)Odcinek II - istniejącą nawierzchnię z mieszanki tłucznia kamiennego 0÷31,5mm i podbudowie z pospółki wykorzystano jako część podbudowy, a po jej poszerzeniu do szerokości 4,70m warstwą tłucznia grubości 20cm. Po wykonaniu warstwy wyrównawczo - wzmacniającej grubości średnio 5cm z mieszanki klińca kamiennego 0÷31,5mm i skropieniu emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m2 należy ułożyć warstwę wiążącą grubości 4cm z betonu asfaltowego 0÷12,8mm KR-1 o zawartości kruszywa łamanego do50%. Szerokość warstwy ścieralnej 4,50. 7)Na odcinku od km 0+005 do km 0+103 wykonany i wyprofilowany rów przydrożny umocnić elementami betonowymi wg KPED 01.12 ze względu na duży spadek terenu. Zjazdy na tym odcinku wykonać z rur żelbetowych ø30mm. 8)Konstrukcję zjazdów do posesji i na działki zaprojektowano z materiału uzyskanego z rozbiórki istniejącej nawierzchni z mieszanki tłuczniowej 0÷31,5mm, tj. zgodnie z zaleceniem Inwestora. Ze względu na spadek terenu poprzeczny w stosunku do przebiegu osi rogi spadki na zjazdach należy dopasować do istniejących wysokości tych zjazdów. 9)Przed przystąpieniem do wykonywania robót ziemnych należy zlokalizować i zabezpieczyć przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej, zawory wodociągowe, studnie rewizyjne kanalizacji sanitarnej oraz przebieg kabli energetycznych NN i kabli telefonicznych. Roboty ziemne w obrębie tych urządzeń prowadzić ręcznie z odległości minimum 1,50m pod nadzorem odpowiednich służb technicznych. 10)W zakres robót wykończeniowych w szczególności wchodzi: a) Plantowanie poboczy wraz z ich zagęszczeniem i wyprofilowaniem, b) Plantowanie dna i skarp rowów przydrożnych w odcinku II, c) Ustawienie bariery sprężystej stalowej SP-04 wzdłuż rowu przydrożnego przy posesji nr 36 na długości 16+2=18m, d) Wykonanie oznakowania pionowego niezbędnego dla bezpieczeństwa ruchu, e) Odmulenie rowu wzdłuż drogi polnej n działce nr 176, f) Regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych i studni rewizyjnych do poziomu wykonanych poboczy, jezdni i zjazdów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 522906,76 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUD-TRANS Roboty Budowlano Drogowe Jan Karbowiak, ul. Uniejowska 170 A, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 409820.25
  • Oferta z najniższą ceną: 409820.25 / oferta z najwyższą ceną: 490141.31
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.