Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-16
Olsztyn: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i aparatury badawczej na wyposażenie Katedry Podstawowych Nauk Medycznych Wydziału Nauk Medycznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 161931 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Heweliusza 12, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, fax (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i aparatury badawczej na wyposażenie Katedry Podstawowych Nauk Medycznych Wydziału Nauk Medycznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i aparatury badawczej na wyposażenie Katedry Podstawowych Nauk Medycznych Wydziału Nauk Medycznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizowali minimum 3 dostawy odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością: a) minimum 100.000,00 PLN brutto dla Części III; b) minimum 25.000,00 PLN brutto dla Części V; c) minimum 22.000,00 PLN brutto dla Części VI z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania i odbiorców oraz potwierdzą poprzez załączenie stosownych dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie i w terminie. 3. O zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy wykonają test instalacyjny parametrów podstawowych(rozkład prędkości powietrza w strudze laminarnej, test szczelności) w ramach procedury zdawczo-odbiorczej oraz przedstawią do wglądu w trakcie przeprowadzania testu dokumentu wzorcowania przyrządów pomiarowych (Dla Części XV pkt. 1 ) 4.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku, gdy upoważnienie osoby, która podpisała ofertę, do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z powyższego dokumentu, do oferty należy załączyć również dokument potwierdzający to upoważnienie. 2. Wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością: a) minimum 100.000,00 PLN brutto dla Części III; b) minimum 25.000,00 PLN brutto dla Części V; c) minimum 22.000,00 PLN brutto dla Części VI, z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania i odbiorców oraz potwierdzić załączając stosowne dokumenty (minimum 3 dostawy). 3. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 4.Dla Części V: a) certyfikaty: ISO; b) certyfikat CE. 5. Dla Części XI pkt. 5: a)certyfikaty ISO 9001; b)certyfikat CE; c)oświadczenie o zapewnieniu autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; d)oryginalny folder producenta. 6. Dla Części XV pkt. 1: a)certyfikat bezpieczeństwa mikrobiologicznego typ EN12469: 2000 - potwierdzony kopią certyfikatu wydanego przez jednostkę certyfikującą (Certyfikat musi być dedykowany do oferowanego modelu komory; b)certyfikat CE; c)oryginalny folder i instrukcja obsługi. 7. Dla Części XV pkt. 2. a)certyfikat CE; b)certyfikat ISO 9001; c)oryginalny prospekt producenta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Zespół ds. Zamówień Publicznych ul.Heweliusza 12 pok.18/19 10-724 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Zespół ds. Zamówień Publicznych ul.Heweliusza 12 pok.18/19 10-724 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkło laboratoryjne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkiełka podstawowe 2. Szkiełka podstawowe szlifowane; 3. Szkiełka podstawowe z łezką; 4. Szkiełka nakrywkowe;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9, 26.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Automat dezynfekująco-myjący..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automat dezynfekująco-myjący..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw do PCR..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do PCR..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Redestylator i Destylator..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Redestylator i Destylator..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Spektrofotometr..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spektrofotometr..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.33.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zamrażarki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamrażarki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9, 29.71.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Łaźnia wodna i łaźnia termostatowa..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łaźnia wodna i łaźnia termostatowa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Cieplarki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cieplarki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Autoklaw z komorą pionową..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklaw z komorą pionową..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sterylizator powietrzny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylizator powietrzny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wyposażenie laboratorium w małą aparaturę badawczą..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie laboratorium w małą aparaturę badawczą.(wytrząsarki, ph-metry, mieszadła, wirówki i wagi).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wyposażenie laboratorium w drobny sprzęt laboratoryjny (zestawy filtracyjne, pompki do zestawu, dozownik, pipety ze szkła i automatyczne oraz końcówki do pipet i taca).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie laboratorium w drobny sprzęt laboratoryjny (zestawy filtracyjne, pompki do zestawu, dozownik, pipety ze szkła i automatyczne oraz końcówki do pipet i taca).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Materiały medyczne i drobny sprzęt laboratoryjny..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały medyczne i drobny sprzęt laboratoryjny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Lampy bakteriologiczne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampy bakteriologiczne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 31.52.41.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Komory laminarne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komory laminarne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Raport oddziaływania na środowisko przebiegu drogi ekspresowej S16 Mrągowo-Orzysz-Ełk w wariancie C
- Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm (C50/30) oraz płukanych grysów kamiennych o frakcji 2-5,6 mm oraz 5,6-11,2 mm
- Sukcesywna dostawa kationowej emulsji szybkorozpadowej niemodyfikowanej C65B3PU/RC, w łącznej ilości do 120 Mg
- ,,Aktualizacja projektów stałej organizacji ruchu dla 6 odcinków dróg wojewódzkich"
- "Wykonywanie usług przeglądów konserwacyjnych i napraw sprzętu gastronomiczno-chłodniczego Służby Żywnościowej na rzecz 22. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie w 2025 roku"
- Usługa cateringowa
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o.
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby badań Zakładu Patomorfologii
- Dostawa leków - produktów leczniczych i receptury aptecznej (powtórzenie)
- Sukcesywne dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz innych mat. zużyw. do badań z zakresu immunochemii wraz z dzierżawą analizatora z UPS i drukarką na okres 36 miesięcy 2.
- Produkty lecznicze.
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.