Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-25
Jasło: Dostawa wysokowydajnego agregatu pompowego na przyczepie o wydajności min. 600 m3/h na wyposażenie miejskiego magazynu przeciwpowodziowego Miasta Jasła
Numer ogłoszenia: 161949 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło , ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4486311, faks 13 4486360.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wysokowydajnego agregatu pompowego na przyczepie o wydajności min. 600 m3/h na wyposażenie miejskiego magazynu przeciwpowodziowego Miasta Jasła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokowydajnego agregatu pompowego na przyczepie o wydajności min. 600 m3/h na wyposażenie miejskiego magazynu przeciwpowodziowego Miasta Jasła 1.Zakres rzeczowy. a) Agregat pompowy z napędem spalinowym (silnik spalinowy o regulowanej prędkości obrotowej). Pompy wirowe z napędem spalinowym, przeznaczone w szczególności do usuwania skutków powodzi i podtopień, przepompowywania wód z rowów i terenów zalanych w tym wód zamulonych z dużą ilością zawiesin, zawierających zanieczyszczenia stałe o średnicy max.20 mm, odznaczające się dużą sprawnością. Wymagane Parametry pompy: - Wydajność: Q = min. 600 metrów sześciennych na godzinę, - Wysokość podnoszenia H = min. 7, max. 17 metrów, - Obroty n = min. 1000 obr/min. , - Manometryczna wysokość ssania H man. = min. 6 m , - Napęd: Silnik spalinowy - wysokoprężny - Panel sterujący silnikiem, - Zbiornik paliwa (o pojemności umożliwiającej minimum 8 godzin nieprzerwanej, ciągłej pracy bez uzupełnienia, z czujnikiem pływakowym informującym o niskim stanie paliwa w zbiorniku (rezerwa), b) Pompa wyposażona w oświetlenie tablicy przyrządów oraz oświetlenie pola pracy ze wszystkich stron, c) niezależny układ mechaniczny zalewania, uruchamiany za pomocą przycisku na panelu sterowania (pompa próżniowa lub wodna elektryczna i zawór zwrotny umożliwiający rozpoczęcie pracy bez zalewania linii ssawnej oraz korpusu pompy). d) Agregat prądotwórczy - do potrzeb własnych z ochroną min. IP-54 e) Przyczepa: - Mobilny agregat pompowy powinien być zamocowany na przyczepie 2 -osiowej posiadającej własny hamulec najazdowy i dostosowanej do poruszania się po drogach publicznych (posiadającą homologację), - dyszel przyczepy z regulowaną wysokością, przystosowany do haka holowniczego paszczowego, a drugi na wyposażeniu do zaczepu kulowego - przyczepa wyposażona w podpory stabilizacyjne od strony dyszla i od strony nasad, - przyczepa wyposażona w koło zapasowe przewożone na przyczepie, - przyczepa wyposażona w hamulec najazdowy - mechaniczny oraz kółko pomocnicze z możliwością sterowania z przodu. - 2 kliny pod koła. f) Wyposażenie: węże i redukcje - Linia tłoczona: 2 x O 200 x 3,0 mb. + redukcja z każdej linii na 3 x O 110 x 20mb - wszystkie kolektory zakończone szybkozłączem - Razem linii tłocznej: 2 odcinki O 200 po 3,0 mb + 6 odcinków O 110 po 20 mb + 2 reduktory z O 200/ O 110 - Linia ssawna: 4 x O 200 x 3,0 mb. 2 x kosz zakończony szybkozłączem. Kolektory i wszystkie węże zakończone szybkozłączami. g) Pompa, silnik i wyposażenie na przyczepie chronione przed wpływem warunków atmosferycznych (szczelna plandeka w kolorze czerwonym), h) Gwarancja, serwis, szkolenie: 24 miesiące pełnej gwarancji z wyłączeniem przyczepy, na którą Wykonawca udziela gwarancji producenta, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny fabryczny producenta, i) Wykonawca dostarczy deklarację zgodności wyrobu z podstawowymi wymaganiami Unii Europejskiej, j) szkolenie obsługi, konserwacji zestawu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, k) Dostawca w ramach wykonania zamówienia winien przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi pompy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.20.00 - Pompy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, dostawę co najmniej 1 szt. lub więcej agregatów pompowych o wartości min. 150 000 zł brutto (wykaz na załączniku Nr 3 do SIWZ) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wykazać, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia (załączą dokumenty wg pkt. 6. i SIWZ), minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 150.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmian postanowień zawartej umowy (w tym konieczność zmiany terminu realizacji): a) wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie zamawiającego b) działanie siły wyższej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Rynek 12, pok. Nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Rynek 12, pok. Nr 19 (Kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa tłucznia, klińca oraz grysu w ramach zadania inwestycyjnego pn. " Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1865R Kunowa - Harklowa w miejscowości Kunowa w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Rozbudowa i przebudowa drogi - ulicy Kwiatkowskiego w Jaśle, rozbudowa i przebudowa ulicy Leśnej w Jaśle, rozbudowa skrzyżowania ulicy Kasprowicza z ulicą Piłsudskiego w Jaśle - wykonanie dokumentacji
- Bieżące remonty ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła.
- Usługa prania
- Dostawa samochodu dowodzenia w zakresie zarządzania kryzysowego
więcej: przetargi w Jaśle »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.