Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-22
Kartuzy: Remont elewacji nowego budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Hieronima Derdowskiego w Kartuzach
Numer ogłoszenia: 161950 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących , ul. Klasztorna 4, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810434, faks 058 6810434.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zso.kartuzy.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji nowego budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Hieronima Derdowskiego w Kartuzach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty rozbiórkowe okładziny klinkierowej, wyprawki elewacyjnej, wykonanie nowej wyprawy elewacyjnej wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z dokumentacją techniczną zawartą w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy muszą: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności związanej z wykonaniem przedmiotu zamówienia - odpis aktualnego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o prowadzeniu działalności w branży ogólnobudowlanej; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - kierownictwo robót musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w odpowiedniej do zamówienia branży - budowlanej; - wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia min.300 000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) złożyć oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty w przeciągu 14 dni od podpisania umowy dostarczy gwarancję ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej i w związku z określonymi zdarzeniami losowymi - od ryzyk budowlanych na co najmniej 200 000,00 zł.; e) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale IV niniejszej siwz metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uzyskania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Wypełniony formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym; (zał. nr. 2); Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności: 1.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby ( osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.1. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę; Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny 1.3. Imię i nazwisko kierownika budowy wraz z aktualnymi uprawnieniami na roboty ogólnobudowlane z wpisem do właściwej izby samorządu zawodowego; W przypadku nie złożenia dokumentu zgodnie z pkt. 1.3 złoży pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia. 1.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca wykonania robót zgodnie z zapisem w rozdz. III pkt. 1 ppkt. b oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie (zał. nr 3); Zamawiający musi wykazać się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości min. 300 000,00 zł odpowiadającej swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. 1.5. Odpowiednio wypełnione oświadczenie o podwykonawcach (zał. nr 4); 1.6. Oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 5). 1.7. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty w przeciągu 14 dni od podpisania umowy dostarczy gwarancję ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej i w związku z określonymi zdarzeniami losowymi - od ryzyk budowlanych na co najmniej 200 000,00 zł. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), wyżej wymieniony dokument (1.6., 1.2.) musi złożyć każdy podmiot..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zso.kartuzy.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Hieronima Derdowskiego w Kartuzach
ul. Klasztorna 4
83-300 Kartuzy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 10:10, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Hieronima Derdowskiego w Kartuzach ul. Klasztorna 4 83-300 Kartuzy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Świadczenie usług doradczych związanych z pozyskaniem dofinansowania ze środków KPO na cyfryzację szpitali na potrzeby PCZ Sp. z o.o. w Kartuzach.
- Świadczenie usług z zakresu pozimowego mechanicznego oczyszczania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego w 2025 r.
- Zakup monitorów interaktywnych do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych do immunochemii wraz z dzierżawą analizatorów immunologicznych na potrzeby PCZ Sp. z o.o. w Kartuzach
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przebudowa budynku Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 45261213-0, 45261910-6, 45453000-7)
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
- Modernizacja pokrycia dachu wraz ze wzmocnieniem więźby dachowej budynku Szkoły Podstawowej w Rybnie.
- Roboty budowlane w zakresie odtworzenia izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.