Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-22
Rzeszów: DOSTAWA I INSTALACJA DŹWIGU TOWAROWO-OSOBOWEGO DLA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W LEŻAJSKU
Numer ogłoszenia: 161953 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Rzeszowie , Pl. Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8756200, faks 017 8756299.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://.rzeszow.so.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I INSTALACJA DŹWIGU TOWAROWO-OSOBOWEGO DLA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W LEŻAJSKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Opis przedmiotu zamówienia. 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie dźwigu towarowo - osobowego na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. (DZ.U.04.202.2072 - wraz z późniejszymi zmianami) pod nazwą: Remont budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku . 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest zgodnie z art.29, art.30 i art. 31 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami w dokumentacji projektowej pod nazwą Remont budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku . Przedmiot zamówienia wykonawca musi wykonać w oparciu o w.w. dokumentację projektową. Dokumentację projektową stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.3. W poprzednich zadaniach zostały wykonane roboty budowlane, a niniejsze zadanie obejmuje jedynie dostawę i instalację i uruchomienie dźwigu towarowo - osobowego. 2.4. Od Wykonawców oczekuje się starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, a także dokonania wizji lokalnej na terenie budynku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu wykonawca musi wykazać poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia ( zgodnie z załącznikiem nr 3 ) wg formuły spełnia- nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu wykonawca musi wykazać poprzez : a) złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). b) wykazanie w załączniku nr 4 do SIWZ, że w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia co najmniej jedno zamówienie na dostawę dźwigu towarowo - osobowego Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych wraz z ofertą Oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia- nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu wykonawca musi wykazać poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia ( zgodnie z załącznikiem nr 3 ) wg formuły spełnia- nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu wykonawca musi: a) wykazać poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). b) wykazać w załączniku Nr 5 do SIWZ, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia elektryczne SEP - do wykonywania robót elektrycznych - pracownik Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych wraz z ofertą Oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia- nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu wykonawca musi wykazać poprzez : a) złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). b) Załączenie do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 50 tys. zł Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych wraz z ofertą Oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia- nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rzeszow.so.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów,Plac Śreniawitów 3. ( parter, pok. nr 17 ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów,Plac Śreniawitów 3. ( parter, pok. nr 17 ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wind osobowych zlokalizowanych w budynku Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park.
- Zakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budowa/wymiana urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...).
- Wymiana windy w budynku Collegium Chemicum UMCS
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.