To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-25
Poznań: Przedłużenie supportu dla macierzy
Numer ogłoszenia: 161983 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155641 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8271861, faks 061 8271882.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedłużenie supportu dla macierzy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa nadana zamówieniu: Przedłużenie supportu dla macierzy. Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie supportu Hewlet-Packard nr L6P942 3C do 30.04.2013 r. posiadanych i funkcjonujących u Zamawiającego macierzy HP EVA6400 Dual Controller Array. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana; 2) zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne; 3) zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4) nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjna Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiana stawki VAT, o ile Zamawiający wyrazi nań zgodę, b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami. jednakże nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy. CPV: 48517000-5, 48731000-1,48761000-0 V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, zamiennych. Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających. VI. Termin wykonania zamówienia. 7 dni od dnia zawarcia umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.51.70.00-5, 48.73.10.00-1, 48.76.10.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN KIERZKOWSKI PLC DORADZTWO INFORMATYCZNE, SEJF DANYCH
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN KIERZKOWSKI PLC DORADZTWO INFORMATYCZNE, SEJF DANYCH
- PLC Doradztwo Informatyczne s.c., ul. Hiszpańska 13, 62-020 Zalasewo, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78564,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96510,72
Oferta z najniższą ceną: 96510,72 / Oferta z najwyższą ceną: 96510,72
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AD/ZP/112/2024 Zakup, dostawa, instalacja/montaż fabrycznie nowej aparatury oraz przeprowadzenie szkolenia w ramach 2 pakietów.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Zestaw aspiracyjny, łącznik bezigłowy, klatka międzytrzonowa
- "Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników biochemicznych i akcesoriów do badań dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu."
- "Wdrożenie systemu laboratoryjnego LIS Infomedica oraz modułu Bank Krwi produkcji Asseco Poland S.A wraz ze szkoleniem i asystą stanowiskową"
- Dozorowanie fizyczne obiektu obejmującego 3 budynki i ochrona powierzonego mienia w Zespole Pałacowo Parkowym w Gułtowach i przebywających w nim osób
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego Województwa Wielkopolskiego na Targach Grüne Woche, odbywających się w dniach 17-26.01.2025 r. w Berlinie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie nowych oraz odnowienie posiadanych licencji oprogramowania Veeam Backup for Microsoft Office 365, Veeam Availabillity Suite Universal Subscription License (lub rozwiązań równoważnych)
- "Dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Dostawa urządzeń i usług w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" - część I
- Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego związany z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.