eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonywanie prac zwiaząnych z utrzymaniem czystości wewnątrz budynków Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Gdańsku zlokalizowanych przy ul. Okopowej 1 i ul. Subisława 20.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Gdańsk: Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości wewnątrz budynków Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 161986 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76422 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Gdańsku, ul. Okopowa 1, Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3014831 do 33, faks 058 3002508.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości wewnątrz budynków Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości pomieszczeń administracyjno - biurowych w budynkach Narodowego Banku Polskiego Oddział Okręgowy w Gdańsku ul. Okopowa 1 oraz ul. Subisława 20, w zakresie i częstotliwości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. 1. Wyżej wymienione usługi muszą być wykonywane w sposób profesjonalny przy użyciu profesjonalnych środków myjących, czyszczących, konserwujących. 2. Sprzątaniem nie jest objęty sprzęt komputerowy, kserokopiarki, faksy i aparaty telefoniczne. 3. Wykonywanie prac porządkowych winno odbywać się w godzinach 7.30-22.00. 4. Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosić odpowiedzialność za szkody powstałe wobec pracowników Oddziału, osób trzecich (zewnętrznych) oraz majątku Oddziału w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 5. Wykonawca będzie niezwłocznie informował o wszelkich usterkach technicznych, powstałych w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia oraz o wszelkich nieprawidłowościach w stanie poszczególnych pomieszczeń urządzeń i umeblowania budynku. 6. Zakres rzeczowy prac porządkowych objęty zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przy użyciu własnego sprzętu, środków czyszczących, myjących, konserwujących i materiałów (worki do pojemników na odpady) oraz swoimi pracownikami, za których działania jest odpowiedzialny. Zamawiający dopuszcza powierzenie wyodrębnionych prac np. mycie okien i elewacji metodą alpinistyczną, okresową konserwację posadzek z kamienia podwykonawcom. Wykonawca jest odpowiedzialny za zlecone do podwykonania prace oraz skutki działania podwykonawcy, tak jak w pkt. 5. 7. Środki czyszczące, myjące, konserwujące używane przez Wykonawcę i ewentualnych podwykonawców do realizacji zamówienia winny posiadać atesty tzn. spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania, nie stanowić zagrożenia dla życia, mienia i środowiska naturalnego oraz posiadać aktualny termin ważności..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 108216.57 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości wewnątrz budynków Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Gdańsku zlokalizowanych przy ul. Okopowej 1 i ul. Subisława 20.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hombre Service Sp. z o.o., Hombre Bis Sp. z o.o., ul. Trakt Św.Wojciecha 29/12 , ul.Mikołaja Reja 3, 80-044 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 108216.57
  • Oferta z najniższą ceną: 108216.57 oferta z najwyższą ceną: 205656.11
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.