eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie robót budowlanych - montaż oświetlenia wraz z kablem zasilającym w ramach budowy autostrady A-4 Zgorzelec-Krzyżowa w km 0+000 do km 1+690

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Wrocław: Wykonanie robót budowlanych - montaż oświetlenia wraz z kablem zasilającym w ramach budowy autostrady A-4 Zgorzelec-Krzyżowa w km 0+000 do km 1+690
Numer ogłoszenia: 161992 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych - montaż oświetlenia wraz z kablem zasilającym w ramach budowy autostrady A-4 Zgorzelec-Krzyżowa w km 0+000 do km 1+690.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych - montaż oświetlenia wraz z kablem zasilającym w ramach budowy autostrady A-4 Zgorzelec-Krzyżowa w km 0+000 do km 1+690.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy w KREDYT BANK SA IV Oddział Wrocław nr 431500 1793 1217 9002 3658 0000, w takim czasie, aby kwota wadium w terminie składania ofert znajdowała się na tym koncie.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale , i musi obejmować cały okres związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 1.posiadanie środków finansowych i lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. 2.Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osobę, która spełnia następujące wymagania: -osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik Budowy:Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót przy realizacji zadań obejmujących budowę lub przebudowę sieci elektroenergetycznych lub oświetlenia. Osoba wskazana na stanowisku Kierownika robót powinna posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamowienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca jedno zadanie o wartości minimum 400 000,00 zł brutto polegające na budowie lub przebudowie sieci elektroenergetycznych lub oświetlenia drogowego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 1,2 i 3 muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie o posiadanych środkach finansowych i lub zdolności kredytowej. 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i załącznika do tego formularza. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 5.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające , że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. II.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt.2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, III.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IV.Dokumenty, o których mowa w pkt II oraz III powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt I.2. V.Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. VI. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)oświadczenie wymienione w pkt I.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b)dokumenty wymienione w pkt I.2 albo odpowiadające im określone w pkt II i III powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c)dokumenty wymienione w pkt I .3-5 mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gddkia.gov.pl. oraz w siedzibie Oddziału przy ul.Powstańców Śl. 186, pokój nr 204(203) po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Powstańców Śląskich nr 186, w pokoju nr 106.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.