eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączDostawy materiałów opatrunkowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Nowy Sącz: Dostawy materiałów opatrunkowych.
Numer ogłoszenia: 162023 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu , ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, faks (018) 4438540; 443-86-01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów opatrunkowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 8 zadań (CPV 33.14.11.11-1, 25.12.23.10-8): zadanie nr 1 - Opatrunki (CPV 33.14.11.10-4) zadanie nr 2 - Opatrunki (CPV 33.14.11.10-4) zadanie nr 3 - Opatrunek jałowy z mikrosiatką (CPV 33.14.11.11-1) zadanie nr 4 - Pieluchomajtki (CPV 33.77.00.00-8) zadanie nr 5 - Opatrunki przeźroczyste do mocowania kaniul (CPV 33.14.11.11-1) zadanie nr 6 - Niesterylny, przeźroczysty opatrunek na rolce (CPV 33.14.11.11-1) zadanie nr 7 - Gaza (CPV 33.14.11.14-2) i kompresy (CPV 33.14.11.19-7) zadanie nr 8 - Przylepce (CPV 33.14.11.12-8).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.10 - Opatrunki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który : A) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B) posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. C) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Części III. INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW w rozdziałach Wymagane oświadczenia i Wymagane dokumenty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.: Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: A) w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: -zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem (na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do działalności gospodarczej), -nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotnej (na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS). Nie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do złożenia: a) oświadczenia, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy (załącznik nr 3). b) oświadczenia, że wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia zostały dopuszczone do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art..22 ustawy, należy przedstawić niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.604 z póź. zm.), mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania Wykonawca odpowiada profilowi czynności objętych postępowaniem oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności . Inne dokumenty: 4. Katalogi oferowanych wyrobów - Wykonawca winien złożyć w ofercie katalogi zaoferowanego towaru w celu sprawdzenia zgodności ich parametrów z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odebrać w Sekcji Zamówień Publicznych, ul. Młyńska 10 lub otrzymać drogą pocztową (018/ 443-66-35) na pisemny wniosek Wykonawcy. Cena specyfikacji przesłanej pisemnie wynosi 15 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy przesłać droga pocztową (33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10) lub złożyć bezpośrednio w Sekcji Zamówień Publicznych lub sekretariat budynek Dyrekcji..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 - Opatrunki (CPV 33.14.11.10-4).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - Opatrunki (CPV 33.14.11.10-4) ilość pozycji 12.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - Opatrunki (CPV 33.14.11.10-4).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 - Opatrunki (CPV 33.14.11.10-4) ilośc pozycji 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 - Opatrunek jałowy z mikrosiatką (CPV 33.14.11.11-1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3 - Opatrunek jałowy z mikrosiatką (CPV 33.14.11.11-1) ilośc pozycji 8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4 - Pieluchomajtki (CPV 33.77.00.00-8).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 4 - Pieluchomajtki (CPV 33.77.00.00-8) ilość pozycji 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5 - Opatrunki przeźroczyste do mocowania kaniul (CPV 33.14.11.11-1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 5 - Opatrunki przeźroczyste do mocowania kaniul (CPV 33.14.11.11-1) ilość pozycji 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 6 - Niesterylny, przeźroczysty opatrunek na rolce (CPV 33.14.11.11-1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 6 - Niesterylny, przeźroczysty opatrunek na rolce (CPV 33.14.11.11-1) ilośc pozycji 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie nr 7 - Gaza (CPV 33.14.11.14-2) i kompresy (CPV 33.14.11.19-7).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 7 - Gaza (CPV 33.14.11.14-2) i kompresy (CPV 33.14.11.19-7) ilośc pozycji 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie nr 8 - Przylepce (CPV 33.14.11.12-8).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 8 - Przylepce (CPV 33.14.11.12-8) ilość pozycji 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.