Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Siemiatycze: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania I piętra bloku dydaktycznego 1B Zespołu Szkół w Siemiatyczach z przeznaczeniem na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych w Siemiatyczach na nieruchomości położonej w Siemiatyczach przy ul. T. Kościuszki 43 składającej się z działki nr geod. 674)1 i części działki nr 674)2
Numer ogłoszenia: 162049 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych w Siemiatyczach , Ul. Tadeusza Kościuszki 43, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 655 21 26, faks 85 655 21 26.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: zsssiemiatycze.edupage.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania I piętra bloku dydaktycznego 1B Zespołu Szkół w Siemiatyczach z przeznaczeniem na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych w Siemiatyczach na nieruchomości położonej w Siemiatyczach przy ul. T. Kościuszki 43 składającej się z działki nr geod. 674)1 i części działki nr 674)2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania I piętra bloku dydaktycznego 1B Zespołu Szkół w Siemiatyczach z przeznaczeniem na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych w Siemiatyczach na nieruchomości położonej w Siemiatyczach przy ul. T. Kościuszki 43, na nieruchomości składającej się z działki nr geod. 674)1 i części działki nr 674)2 Celem inwestycji jest uzyskanie dodatkowych pomieszczeń w związku z realizacją celów statutowych Zespołu Szkół Specjalnych w Siemiatyczach na potrzeby dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, która stała się przyczynkiem do przekazania przez Powiat Siemiatycki w maju 2016 r. części powierzchni obiektu oświatowego użytkowanego dotychczas w całości przez Zespół Szkół w Siemiatyczach. Zakres inwestycji docelowo obejmować będzie połączenie 1 piętra bloku dydaktycznego 1B z piętrem przyległego doń skrzydła 1C użytkowanego przez Zespół Szkół Specjalnych i przebudowę całości wydzielonej kondygnacji (łącznie z klatką schodową w szczycie północnym bloku 1B) celem dostosowania istniejących rozwiązań do potrzeb ZSzS i obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, w szczególności do przepisów budowlanych. Planowana inwestycja będzie zamykać się w obrysie wymienionych budynków. Istniejący sposób zagospodarowania działek oraz gabaryty istniejącej zabudowy nie ulegną zmianie. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia objęty jest I etap inwestycji. Realizacja I etapu robót budowlanych, zostanie wykonana na podstawie dokumentacji zawierającej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiotem obejmującym I etap inwestycji jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części bloku dydaktycznego 1B użytkowanego dotychczas w całości przez Zespół Szkół w Siemiatyczach na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych w Siemiatyczach. 3. Dokumentacje projektowe stanowiące załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia obejmują kompleksowo wszystkie roboty budowlano-instalacyjne niezbędne dla realizacji całej inwestycji. 4. Przedmiot zamówienia I etapu robót, określają przedmiary robót załączone do SIWZ i obejmują realizację inwestycji w zakresie: a) połączenie po I pietra bloku 1B z blokiem C; b) wszystkie przewidziane projektami roboty budowlano-instalacyjne dostosowujące obiekt do wymogów ochrony przeciwpożarowej, w tym : - wydzielenie pożarowe istniejącej klatki schodowej wraz z zamknięciem jej drzwiami pożarowymi w wymaganej klasie odporności ogniowej i wbudowaniem okna oddymiającego oraz adaptacją istniejących drzwi ewakuacyjnych na potrzeby napowietrzania, -wydzielenie I piętra bloku 1B jako strefy pożarowej ZL II, w tym wymiana określonych okien istniejących na okna pożarowe w wymaganej klasie odporności ogniowej oraz częściowe zamurowania istniejących otworów w ścianach zewnętrznych, - wykonanie instalacji niskoprądowych sterujących systemem oddymiania klatki schodowej wraz z niezależną zewnętrzną linią zasilającą od istniejącej skrzynki złączeniowo-pomiarowej, - montaż oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego na poziomych drogach ewakuacyjnych i na wydzielonej schodowej, c) przewidziane projektem wewnętrzne roboty wykończeniowe z wyłączeniem: - robót wykończeniowych planowanych w pomieszczeniach: 2.21., 2.22., 2.24., 2.25., 2.26., 2.27., 2.28. 2.29, - wymiany istniejących skrzydeł drzwiowych na nowe, - wymiany nawierzchni posadzkowych w pomieszczeniach: 2.16., i 2.19., d) projektowane roboty instalacyjne sanitarne ograniczone wyłącznie do pomieszczeń: 2.18, 2.19, 2.20. e) projektowane wewnętrzne roboty instalacyjne elektryczne ograniczone do: - wykonania wewnętrznej linii zasilającej piętro bloku 1B od głównej tablicy na parterze bloku C , połączonego z wymianą istniejącej tablicy piętrowej na nowoprojektowaną i przełączeniem obwodów; - wykonania niezbędnych adaptacji istniejących instalacji elektrycznych oświetleniowych i gniazd wtyczkowych w adaptowanych pomieszczeniach: 2.9., 2.10., 2,14, 2.15., 2,16., 2.17., 2.18., 2.19. z pozostawieniem większości istniejących opraw oświetleniowych lub zmianą ich lokalizacji oraz wpięciem dodatkowo projektowanych obwodów do wymienionej tablicy. 5. Wszystkie niezbędne prace związane z realizacją robót budowlanych objętych projektem np. wykucie nowych (lub poszerzeniem istniejących) otworów w ścianach konstrukcyjnych, ich przesklepienie i wykończenie (m.in. tynkowaniem i malowaniem w kolorach), należy wykonać estetycznie w uzgodnieniu z inwestorem . 6. W ramach inwestycji objętej zamówieniem wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z inwestorem kolorystyki, m.in. ścian, podłóg, tynku mozaikowego, wykładziny tekstylnej, siatki zabezpieczającej w salce gimnastycznej itd. 7. Inwestycja realizowana będzie na otwartym obiekcie szkolnym (okres trwania zajęć dydaktyczno- wychowawczych), w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia prac szczególnie niebezpiecznych i uciążliwych w dniach wolnych od zajęć lub w godzinach po zakończeniu zajęć szkolnych oraz informowania na bieżąco o przebiegu prac. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz elementy, które podane są do uwzględnienia przy obliczaniu ceny oferty. 9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia I etapu, określa przedmiar robót. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ oraz załącznikach do niej (dokumentacja projektowa, STWiORB) przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów lub nazwy własne to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych, pod warunkiem zachowania co najmniej takich samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych (wymaga się udokumentowania powyższego stosowną dokumentacją technicznoruchową urządzeń, certyfikatem jakości oraz wymaganym okresem gwarancji). Dodatkowo w przypadku wymienionych certyfikatów zamawiający dopuszcza zastosowanie certyfikatów równoważnych..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnie z przedmiotem zamówieniapodstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy budynku o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 PLN każda. W odniesieniu do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie oceniał też łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadającymi następując kwalifikacje zawodowe w zakresie: Kierownik robót budowlanych - Liczba osób: co najmniej 1 Wymagania: - posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; Do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej: Wymagania: - co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej 1 osoba, która będzie kierować robotami (kierownik robót) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty, z których będzie wynikało, że oferta podpisana jest przez osoby uprawnione (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki). Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie będzie wynikało z załączonego dokumentu należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - -gwarancja - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1. Zmiana terminu realizacji umowy: - przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji , zezwoleń itp., - odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, - konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy 2. Zmiany osobowe: a) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w prawie budowlanym. Zmiana postanowień umowy, o których mowa powyżej, może nastąpić na podstawie uzasadnionego pisemnego wystąpienia Wykonawcy, przedłożonego do akceptacji Zamawiającego niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności powodujących zmianę umowy. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do przedłożenia uzasadnionego, pisemnego wniosku wraz z udokumentowaniem zaistnienia którejkolwiek z wymienionych przesłanek. Strony ustalają, że wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowiąc jego zobowiązania. Zmiany te nie powodują zmiany wynagrodzenia wykonawcy, określonego w wybranej najkorzystniejszej ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsssiemiatycze.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Specjalnych w Siemiatyczach,
ul. Tadeusza Kościuszki 43,
17-300 Siemiatycze , woj. podlaskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Zespół Szkół Specjalnych w Siemiatyczach, ul. Tadeusza Kościuszki 43, (Sekretariat),.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: rozbudowy, przebudowy i częściowej zmiany sposobu użytkowania budynku
- "Dostawa produktów farmaceutycznych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach - dogrywka"
- Budowa budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Kłopoty Stanisławy
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrowie Wielkopolskim
- Budowa drogi gminnej relacji Zdziar Wielki - Zdziar Łopatki - Krawięczyn - Nowe Żochowo na odcinku od km 0+000,00 do km 0+408,10
- "Odbudowa mostu ul. Martwa (powódź wrzesień 2024)"
- "Budowa drogi gminnej w miejscowości Krzywanice
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.