Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-22
Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/39/2009
Numer ogłoszenia: 162078 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/39/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Podział geodezyjny w trybie rolnym z ustaleniem granic prawnych nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie Uściskówiec gmina Oborniki. Część II: Podział geodezyjny działki położonej w obrębie Albertowsko gmina Grodzisk Wlkp. Część III: Podział geodezyjny nieruchomości nierolnych położonych w obrębie Luboń - Lasek gmina Luboń. Część IV: Podział geodezyjny działki położonej w miejscowości Kopydłówek oraz działki położonej w miejscowości Wiśniewa gmina Wilczyn. Część V: Sporządzenie wyciągów z wykazu zmian gruntowych, przeprowadzenie badania stanu prawnego nieruchomości objętych księgami wieczystymi prowadzonymi przez Sąd Rejonowy w Lesznie. Część VI: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dla nieruchomości z obrębu Jaworówko gmina Mieścisko. Część VII: Wykonanie wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości położonej w miejscowości Górzno gmina Ostrów Wlkp..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że Wykonawca może brać udział w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający stawia następujące warunki: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania usługi objętej zamówieniem - Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia; 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem oraz że nie podlega wykluczeniu z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii wydane na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.) dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o tym że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że spełnia wspomniane w Dziale VII niniejszej SIWZ warunki - to jest : - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem, - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 217.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 215.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział geodezyjny w trybie rolnym z ustaleniem granic prawnych nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie Uściskówiec gmina Oborniki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny w trybie rolnym z ustaleniem granic prawnych nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie Uścikówiec, gmina Oborniki, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 48/1 (arkusz mapy 2), o pow. 2,2800 ha, na 3 działki wg projektu wskazanego w załączniku graficznym stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, wraz z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie. Nieruchomość zapisana jest w Księdze Wieczystej nr 31257 w SR Oborniki. W planie zagospodarowania przestrzennego gminy Oborniki, który utracił swoją ważność 31-12-2002r. działka 48/1 położona w obrębie Uścikówiec przeznaczona była pod uprawy polowe. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Oborniki, w/w działka wchodzi w obszar łąk i obszar z wiodącą funkcją mieszkaniową..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podział geodezyjny działki położonej w obrębie Albertowsko gmina Grodzisk Wlkp..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działki położonej w obrębie Albertowsko gmina Grodzisk Wlkp. oznaczonej w ewidencji gruntów nr 452 o pow. 1,3300 ha, polegający na wydzieleniu budynku wraz z przynależnościami i dostępem do drogi publicznej. Po dokonaniu podziału geodeta winien umiejscowić kamienie graniczne. Projekt podziału należy przedłożyć do tut. Oddziału celem akceptacji. Schemat działki stanowi załącznik nr 3B do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podział geodezyjny nieruchomości nierolnych położonych w obrębie Luboń - Lasek gmina Luboń..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest podział geodezyjny nieruchomości nierolnych położonych w obrębie Luboń - Lasek, gmina Luboń oznaczonych w ewidencji geodezyjnej jako działki nr 3/4 o powierzchni 0,2273 ha, 3/8 o powierzchni 0,4135 ha, 4/4 o powierzchni 0,0633 ha, 4/7 o powierzchni 0,1165 ha, 25/2 o powierzchni 0,2378 ha zapisane w KW nr PO2P/00191196/6 powadzonej przez Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych oraz działka nr 6/3 o powierzchni 0,2329 ha, 6/4 o powierzchni 0,2951 ha, 6/7 o powierzchni 0,2820 ha zapisane w KW nr T VII. K 163 powadzonej przez Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu VI Wydział Ksiąg Wieczystych, zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Luboń. Działki nr 3/8 i 4/7 oraz 3/4 i 4/4 po podziale powinny stanowić jedną parcelę budowlaną. Wstępny projekt podziału w/w nieruchomości Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację niezbędną do przeniesienia własności dla nowo powstałych działek tj: - opisy i wyrysy nowo powstałych działek, - wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla przedmiotowych KW. Wykonawca naniesie na grunt podział wraz ze stabilizacją nowych punktów granicznych - naziemnych z kamienia betonowego, podziemnych z rurki drenarskiej lub butelki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podział geodezyjny działki położonej w miejscowości Kopydłówek oraz działki położonej w miejscowości Wiśniewa gmina Wilczyn..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działek oznaczonych numerami 14/55 w m. Kopydłówek oraz działki oznaczonej numerem 281/54 w m. Wiśniewa obie w gminie Wilczyn, z wydzieleniem nowych działek o powierzchni umożliwiającej prawidłowe funkcjonowanie kotłowni osiedlowych oraz wyznaczeniem na mapie przebiegu służebności gruntowej dostępu i dojazdu w wypadku braku dostępu do drogi publicznej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sporządzenie wyciągów z wykazu zmian gruntowych, przeprowadzenie badania stanu prawnego nieruchomości objętych księgami wieczystymi prowadzonymi przez Sąd Rejonowy w Lesznie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu wyciągów z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości znajdujących się w księgach wieczystych, potwierdzonych przez Starostwo Powiatowe w Lesznie, w celu sporządzenia wniosków do Sądu Rejonowego w Lesznie o sprostowanie działu I niżej wymienionej księgi wieczystej: a) Księga wieczysta KW nr PO1L/00001028/9; b) Księga wieczysta KW nr PO1L/00000651/8; c) Księga wieczysta KW nr PO1L/00001134/5, d) Księga wieczysta KW nr PO1L/00000182/9. Sporządzenie protokółu badania wszystkich działek objętych wyciągami z wykazu zmian gruntowych i zapisanych w księgach wieczystych prowadzonych w Sądzie Rejonowym w Lesznie: e) Księga wieczysta KW nr PO1L/00001028/9; f) Księga wieczysta KW nr PO1L/00000651/8; g) Księga wieczysta KW nr PO1L/00001134/5, h) Księga wieczysta KW nr PO1L/00000182/9, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej ( w przypadku gdy miała ona miejsce to na kogo i w jakiej części ), podanie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa. 2. Uzyskanie aktualnego wypisu z rejestru gruntów dla badanych działek z podaniem nr księgi wieczystej. 3. Sporządzenie stosownego dokumentu oraz ustalenie, czy wpisy znajdujące się w dziale III ( ciężary i ograniczenia ) księgi wieczystej KW nr PO1L/00000182/9 prowadzonej przez Sąd Rejonowym w Lesznie, dotyczą działek zapisanych w dziale I tej księgi. W przypadku stwierdzenia, że wpisy nie dotyczą działek wymienionych w dziale I księgi, uzyskanie stosownego zaświadczenia ze Starostwa Powiatowego w Lesznie, w celu złożenia wniosku do Sądu Rejonowego w Lesznie o wykreślenie wpisów z działu III tej księgi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dla nieruchomości z obrębu Jaworówko gmina Mieścisko..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działki zapisanej w KW nr 45200 obręb Jaworówko, gmina Mieścisko oznaczonej w ewidencji gruntów nr 45 o pow. 6,6500 ha, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P. 2) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Wągrowcu, które będą służyły do przeniesienia własności. Wyciąg z wykazu zmian gruntowych dotyczy wyżej zapisanych nieruchomości.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości położonej w miejscowości Górzno gmina Ostrów Wlkp..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości oznaczonej jako działka o numerze ewidencyjnym 55/11 w miejscowości Górzno gmina Ostrów Wlkp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont nawierzchni chodnika w ul. Podkomorskiej w Poznaniu (odc. od ul. Cześnikowskiej do ul. Marszałkowskiej; strona zachodnia)
- Zakup wiertarki ortopedycznej oraz haków chirurgicznych automatycznych w ramach realizacji zadania "Zakup niezbędnego sprzętu na potrzeby Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- Wykonacie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz remontowo-budowlanych i częściowo rekonstrukcyjnych przy cokołach i kamiennych murkach z tralkami oraz przy dwóch wazach parkowych
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych i przyczep GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Lesznie.
- Remont sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa analizatora elementarnego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie podziałów nieruchomości na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w latach 2025-2027
- Sporządzenie wznowień granic nieruchomości oraz sporządzenie projektu podziału nieruchomości, projektów podziałów oraz mapy do celów prawnych dla nieruchomości położonych na terenie miasta Ruda Śląska
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
więcej: Usługi opomiarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.