Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-14
Cibórz: Dostawa materiałów opatrunkowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ w Ciborzu
Numer ogłoszenia: 162079 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , 66-213 Cibórz, woj. lubuskie, tel. 068 3419335 w. 265, faks 068 3419494.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciborz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ w Ciborzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 : 1. Plaster typu Cannula 8 cm x 5,8 cm x 1 ilość 5000 2. Elastyczna siatka opatrunkowa typu Codofix lub równoważna R4x 1 m ilość 500 3. Elastyczna siatka opatrunkowa typu Codofix lub równoważna R6 x 1 m ilość130 4. Gaza opatrunkowa jałowa, sterylizowane wyłącznie parą wodną 0,5 m2 13N z 1 szt. ilość 850 5. Kompresy gazowe jałowe , sterylizowane wyłącznie parą wodną, każdy kompres pakowany indywidualnie 7cm x 7 cm x 3 szt. X 12W17N ilość 2600 6. Kompresy gazowe niejałowe 5 x 5 x 100 x 8W13N ilość 100 7. Kompresy gazowe niejałowe 7,5 x 7,5 x 100 x 8W13N ilość 850 8. Lignina arkusze a 5 kg ilość55 9. Opaska dziana 4m x 10 cm x 1 ilość 3400 10. Opaska elastyczna tkana z zapinką 5 m x 10 cm x 1 ilość 240 11. Plaster typu Plastovis 5m x 25mm x 1 szt. ilość 1600 12. Plaster z opatrunkiem typu Prestovis 10cm x 6 cm x 100 szt.ilość 18 13. Podpaski higieniczne typu Bella Normal x20 ilość 290 14. Rękawice chirurgiczne sterylne nr 7 x 1 para ilość 150 15. Rękawice chirurgiczne sterylne nr 8 x 1 para ilość 150 16. Wata bawełniano-wiskozowa 500g ilość 30 Zadanie 2: 1. Gaziki do dezynfekcji skóry mokry/mokry x 100 szt. Wymiar gazika 6,4 cm do 7,4 cm x 2,5 cm do 3 cm ilość 700 Zadanie 3: 1. Pieluchomajtki dla dorosłych typu Super Seni Medium x 30 ilość 635 2. Pieluchomajtki dla dorosłych typu Super Seni Large x 30 ilość 1300.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciborz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ciborzu
Adres: Cibórz, 66-213 Skąpe..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ciborzu - sekretariat Adres: Cibórz, 66-213 Skąpe..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Plaster typu Cannula 8 cm x 5,8 cm x 1 ilość 5000 2. Elastyczna siatka opatrunkowa typu Codofix lub równoważna R4x 1 m ilość 500 3. Elastyczna siatka opatrunkowa typu Codofix lub równoważna R6 x 1 m ilość 130 4. Gaza opatrunkowa jałowa, sterylizowane wyłącznie parą wodną 0,5 m2 13N z 1 szt. ilość 850 5. Kompresy gazowe jałowe , sterylizowane wyłącznie parą wodną, każdy kompres pakowany indywidualnie 7cm x 7 cm x 3 szt. X 12W17N ilość 2600 6. Kompresy gazowe niejałowe 5 x 5 x 100 x 8W13N ilość 100 7. Kompresy gazowe niejałowe 7,5 x 7,5 x 100 x 8W13N ilość 850 8. Lignina arkusze a 5 kg ilość 55 9. Opaska dziana 4m x 10 cm x 1 ilość 3400 10. Opaska elastyczna tkana z zapinką 5 m x 10 cm x 1 ilość 240 11. Plaster typu Plastovis 5m x 25mm x 1 szt. ilość 1600 12. Plaster z opatrunkiem typu Prestovis 10cm x 6 cm x 100 szt. ilość 18 13. Podpaski higieniczne typu Bella Normal x20 ilość 290 14. Rękawice chirurgiczne sterylne nr 7 x 1 para ilość 150 15. Rękawice chirurgiczne sterylne nr 8 x 1 para ilość 150 16. Wata bawełniano-wiskozowa 500g ilość 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gaziki do dezynfekcji skóry mokry/mokry x 100 szt. Wymiar gazika 6,4 cm do 7,4 cm x 2,5 cm do 3 cm ilość 700.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pieluchomajtki dla dorosłych typu Super Seni Medium x 30 ilość 635 2. Pieluchomajtki dla dorosłych typu Super Seni Large x 30 ilość 1300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 10/2025 Sukcesywną dostawę nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych, klipsów tytanowych, innych materiałów szewnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi,
- Dostawa materiałów opatrunkowych - dogrywka
- DOSTAWA - OPATRUNKI HYDROŻELOWE, SPONGOSTAN
- Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Dostawa materiałów szewnych i siatek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.