To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-10
Prusy: Wyposażenie budynku Gabinetu Lekarza Rodzinnego w Prusach w ramach realizacji projektu: Budowa budynku Gabinetu Lekarza Rodzinnego wraz z gabienatmi specjalstycznymi i wyposażeniem w Prusach
Numer ogłoszenia: 162084 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121518 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy, woj. dolnośląskie, tel. 071 3927681, faks 071 3926021.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie budynku Gabinetu Lekarza Rodzinnego w Prusach w ramach realizacji projektu: Budowa budynku Gabinetu Lekarza Rodzinnego wraz z gabienatmi specjalstycznymi i wyposażeniem w Prusach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w meble medyczne i biurowe oraz sprzęt medyczny i gospodarczy Zakładu Opieki Zdrowotnej w Prusach, w ramach realizacji projektu: Budowa budynku Gabinetu Lekarza Rodzinnego wraz z gabinetami specjalistycznymi i wyposażeniem w Prusach. 2. Dostawy będą realizowane według następujących pakietów: Numer pakietu Nazwa pakietu Pakiet 1 Meble medyczne Pakiet 2 Meble biurowe Pakiet 3 Drobny sprzęt medyczny Pakiet 4 Lampy bakteriobójcze Pakiet 5 Dozowniki, pojemniki, kosze Pakiet 6 Sprzęt AGD i RTV Pakiet 7 Aparat EKG Pakiet 8 Aparat USG Pakiet 9 Sterylizator parowy Pakiet 10 Lodówka na odpady 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ - pn. Opis przedmiotu zamówienia (tj. OPZ)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 39.13.00.00 - Meble biurowe 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 31.51.50.00 - Lampy ultrafioletowe 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 39.22.43.40 - Kosze 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 33.11.23.40 - Echokardiografy 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.19.11.10 - Autoklawy 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 7
Nazwa: Aparat EKG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA PRIMAKO - SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA PRIMAKO - SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- GRUPA PRIMAKO Sp. zo.o., ul. Milionowa 21, 93-105 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7786,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11500,00
Oferta z najniższą ceną: 11500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Aparat USG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ProfiMedical Mirosław Bestry, ul. Oswobodzenia 1, 40-403 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53278,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69015,00
Oferta z najniższą ceną: 69015,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69015,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Sterylizator parowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Naprawy Aparatury Medycznej i Laboratoryjnej Sp. J., Wałbrzyska 8, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9836,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11128,00
Oferta z najniższą ceną: 11128,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11128,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dozowniki, pojemniki, kosze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4505,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8454,60
Oferta z najniższą ceną: 8454,60 / Oferta z najwyższą ceną: 10200,42
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Sprzet AGD i RTV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8153,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8832,80
Oferta z najniższą ceną: 8832,80 / Oferta z najwyższą ceną: 14438,70
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Meble biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euro-Meble Małgorzata Masłoń, ul. Wróblewskiego, 40-214 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38629,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46828,84
Oferta z najniższą ceną: 46828,84 / Oferta z najwyższą ceną: 70973,77
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
więcej: Lampy ultrafioletowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.