eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmOrganizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w zakresieOpieka nad osobą starszą 20 osób, Kadry i płace z elementami obsługi sprzętu biurowego dla 30 osób w II grupach po 15 osób, Kurs bukieciarstwa i florystyki z elementami technik decoupage dla 30 osób w II grupach po 15 osób

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-22

Chełm: Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w zakresie: Opieka nad osobą starszą 20 osób, Kadry i płace z elementami obsługi sprzętu biurowego dla 30 osób w II grupach po 15 osób, Kurs bukieciarstwa i florystyki z elementami technik decoupage dla 30 osób w II grupach po 15 osób
Numer ogłoszenia: 162123 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113521 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie, Pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627697, faks 082 5627668.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w zakresie: Opieka nad osobą starszą 20 osób, Kadry i płace z elementami obsługi sprzętu biurowego dla 30 osób w II grupach po 15 osób, Kurs bukieciarstwa i florystyki z elementami technik decoupage dla 30 osób w II grupach po 15 osób.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe kod CPV 80500000-9 Szkolenia będą realizowane dla osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy oraz Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymagania zamawiającego: Zajęcia powinny odbywać się: - w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, - w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych, - w godz. 8.00 - 18.00 ( 6 godzin zegarowych zajęć dziennie) - w formie zajęć teoretycznych i praktycznych - na terenie Miasta Chełm Każdy kurs musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym. Terminy szkoleń każdorazowo będą ustalane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, który zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu, harmonogram szkolenia (sporządzony wg podanego wzoru) na minimum 3 dni przed rozpoczęciem kursu. Wskazane terminy realizacji w opisach szkoleń są tylko terminami przewidywanymi a niewiążącymi. Wiążący termin rozpoczęcia szkolenia grupowego to 7 dni od dnia przekazania informacji Wykonawcy o rozpoczęciu szkolenia a termin zakończenia wynika z harmonogramu przedstawionego na trzy dni przed rozpoczęciem szkolenia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji (wg otrzymanego wzoru) obejmującej: -indywidualne listy obecności uczestników szkolenia; -dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; -imienne indywidualne potwierdzenie otrzymanych posiłków -imienny wykaz potwierdzający odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych przez uczestników szkolenia; -rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia; -protokół z egzaminu. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do wynagrodzenia za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: -nie zgłoszeniu się uczestników na szkolenie; -przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych; -innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: (wg otrzymanego wzoru) -oryginału ankiet oceniających szkolenie przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia; -imiennych wykazów osób, które ukończyły szkolenie; -imiennych wykazów osób, które nie ukończyły szkolenia; -list obecności -kserokopii protokołu z egzaminu poświadczonych za zgodność z oryginałem; -kserokopii wszystkich zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczonych za zgodność z oryginałem; -oryginału imiennego wykazu potwierdzającego odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych przez uczestników szkolenia; -oryginału imiennych potwierdzeń otrzymanych posiłków -innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy ,tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany jest do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć. W przypadku, gdy instytucja szkoleniowa nie posiada własnego lokalu - sal dydaktycznych na terenie Miasta Chełm, należy dołączyć do formularza ofertowego dokument (uwierzytelnioną przez Wykonawcę kopię) potwierdzający prawo do dysponowania lokalem umożliwiającym przeprowadzenie zajęć. Wykonawca musi wyznaczyć osobę, która będzie kierownikiem - koordynatorem kursu. Osoba ta musi przebywać (przez okres trwania kursu) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i dysponować telefonem stacjonarnym lub komórkowym. Kierownikiem - koordynatorem nie może być osoba prowadząca zajęcia podczas kursu. Wymagany program szkolenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 winien zawierać informacje określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 476, poz. 315),tj.: - nazwę i zakres szkolenia; - czas trwania i sposób organizacji szkolenia; - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; - cele szkolenia; - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej; - treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych - sposób sprawdzenia efektów szkolenia. Dodatkowy program szkolenia opracowany w zgodzie z powyższymi założeniami przedstawia wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza na dwa dni przed podpisaniem umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Aktywni na rynku pracy/Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Organizacja szkolenia w zakresie: Opieka nad osobą starszą

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie, ul.Królewska 15, 20-109 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21024,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21024,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22524,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługi szkoleniowe Kadry i płace z elementami obsługi sprzętu biurowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szkoła Wyższa im.Bogdana Jańskiego Wydział Zamiejscowy w Chełmie, ul.Batorego 1, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41060,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44127,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Organizacja szkolenia: Kurs bukieciarstwa i florystyki z elementami technik decoupage

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Usług Szkoleniowych LIDER Sp.z o.o., ul.Radziwiłłowska 5, 20-080 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65594,20

  • Oferta z najniższą ceną: 65227,50 / Oferta z najwyższą ceną: 169950,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.