Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Białystok: Dostawa wraz z montażem UPS oraz urządzeń systemu telewizji dozorowej na potrzeby Sądu Rejonowego w Sokółce.
Numer ogłoszenia: 162125 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Białymstoku, ul. M. C. Skłodowskiej 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7459319, 7459200, fax (085) 742 46 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem UPS oraz urządzeń systemu telewizji dozorowej na potrzeby Sądu Rejonowego w Sokółce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem UPS oraz urządzeń systemu telewizji dozorowej na potrzeby Sądu Rejonowego w Sokółce przy ul. Piłsudskiego 7. 2. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem UPS oraz urządzeń systemu telewizji dozorowej na potrzeby Sądu Rejonowego w Sokółce w ilości i zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 do siwz. Zakres zamówienia zgodnie z przedłożoną dokumentacją, przedmiarem robót (Załącznik nr 1 do siwz): 1) systemu telewizji dozorowej - poz. 1.2 przedmiaru Montaż i dostawa urządzeń; 2) instalacje elektryczne dedykowane - poz. 1.5 przedmiaru Dostawa i montaż. Przedmiary robót służą jako materiały pomocnicze. 3. Oferowany sprzęt winien być fabrycznie nowy. 4. Oferta Wykonawcy winna uwzględniać: 1) akcesoria i robociznę niezbędne do montażu, podłączenia do instalacji i uruchomienia systemów wraz ze sprawdzeniem w miejscu użytkowania, 2) konieczność dostarczenia, wniesienia, montażu i uruchomienia sprzętu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, z dostosowaniem uzgodnień realizacji z Zamawiającym, z uwzględnieniem warunków prac remontowych trwających w budynku Sądu Rejonowego w Sokółce, prezentację działania oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi. 5. W ramach złożonej oferty Wykonawca winien zapewnić gwarancję na zasadach door-to-door na proponowany sprzęt, na okres co najmniej 3 lat. 6. Oferowany sprzęt winien posiadać dokumentację techniczną (w tym deklaracje zgodności z normami UE) i instrukcje obsługi w języku polskim. 7. Zamówienie należy zrealizować w terminie: 1) UPS - 21 dni od daty podpisania umowy, 2) urządzenia systemu telewizji dozorowej - do dnia 26 listopada 2007r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.300,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 21 września 2007r. do godz. 12:00..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego. 2) Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się wg kryterium spełnia/nie spenia poszczególne warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejetru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Aktualne informacje z Krajowego Rejetsru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 1 15-950 Białystok, pokój nr 265 na pisemny wniosek Wykonawcy - osobiście lub drogą przesyłki pocztowej. SIWZ- bezpłatna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej-Cuire 1 15-950 Białystok, pokój nr 114 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie przez 12 miesięcy usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie dozoru wizyjnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku w podziale na części
- Remont drogi powiatowej Nr 1374B na odcinku Słomianka - granica powiatu etap I (Gm. Tykocin)
- BZP.272.7.2025.ŁC Sukcesywna dostawa paliw do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Dostawa osobistych pomp insulinowych
- Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2025 roku.
- Dostawa materiałów zużywalnych do sterylizatorni
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Tomaszów Lubelski w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa urządzeń w ramach realizacji projektu p.n.: "Cyberbezpieczeństwo w Gminie Kietrz".
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup wraz z dostawą sprzętu do UG Kluczewsko oraz GOPS w Kluczewsku - etap I
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach projektu: "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.