Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Wrocław: przetarg nieograniczony na dostawy opału w sezonie grzewczym 2007/2008
Numer ogłoszenia: 162145 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Komputerowych Systemów Automatyki i Pomiarów, Al. L. Różyckiego 1c, 51-608 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3484555, fax 0-71 3481569.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iksaip.pop.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawy opału w sezonie grzewczym 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Miał węglowy klasy: 20 - 21- 0,8
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.00.00.00 - Węgiel, węgiel brunatny, koks i inne produkty węglopochodne Kod CPV wg słownika 2008: 09.24.00.00 - Produkty pochodne ropy i węgla .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium: jest wymagane - 5.000,00 PLN..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie stanowiącej 4% ceny ofertowej brutto przedmiotu zamówienia tj. 750 ton x cena brutto określona w ofercie Wykonawcy. Zamawiający nie zamierza zawierać umów ramowych. Zamawiający nie stosuje aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty. Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) prowadzą działalność handlową oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania w/w zamówienia; 2) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, zapewniający prawidłową realizację zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2.). Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 5 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert, na mocy art. 26, pkt 3 ustawy . Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: Zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: www.iksaip.pop.pl Dostępna również w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 128 (sekretariat). Osobami uprawnionymi do kontaktu z oferentami są: 1. Ewa Stencel - tel. 071 34 88 774.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iksaip.pop.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Komputerowych Systemów Automatyki i Pomiarów 51-608 Wrocław Al. L. Różyckiego 1c, pokój nr 128 (sekretariat). tel. 071 34 88 774 lub na stronie internetowej:www.iksaip.pop.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego pokój nr 128 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa środków higieny (2 zadania)
- Prace projektowe dla zadania pn: Budowa Dolnośląskiej Cyklostrady - Trasa EuroVelo 9 na terenie Gminy Miasto Świdnica.
- "Dostawa mebli biurowych i krzeseł biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia"
- Poprawa stanu technicznego drogi wojewódzkiej bez numeru w m. Jawor w km od 0+372,49 do 0+650,00 (dawna DW 374-ul. Kuziennicza)
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 393 na odcinku pomiędzy m. Kościelniki Górne i m. Leśna w km 9+100-10+530.
- SZP/242-040/2025 Dostawa drukarki 3D dla Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.