Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-23
Gdańsk: Świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych dla kadry kierowniczej - w ramach projektu -Program wdrożenia nowoczesnych elementów kształcenia w Uniwersytecie Gdańskim -(nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-180/08-00) współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 162163 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych dla kadry kierowniczej - w ramach projektu -Program wdrożenia nowoczesnych elementów kształcenia w Uniwersytecie Gdańskim -(nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-180/08-00) współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych dla kadry kierowniczej - w ramach projektu -Program wdrożenia nowoczesnych elementów kształcenia w Uniwersytecie Gdańskim- (nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-180/08-00) współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CPV 80430000-7 Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.2. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ), każdy z wykonawców zobowiązany jest do załączenia w.w. dokumentu. 2. Załącznik nr 1 - oferta (do SIWZ), formularz ofertowy wypełniony i podpisany, przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 3. Załącznik nr 2 (do SIWZ), kosztorys cenowy do oferty, z wyszczególnieniem zakresu i terminów poszczególnych szkoleń, wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 4. Załącznik nr 3 (do SIWZ), oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów: 5. Załączniki nr 5 (do SIWZ) wykaz wykonanych szkoleń zorganizowanych w ostatnich dwóch latach na rzecz uczelni wyższych (tylko nazwa zamawiającego, bez podawania wartości), którego przedmiotem było jedno z niżej wymienionych szkoleń: a)odpowiedzialność dyscyplinarna finansów publicznych, procedura kontroli finansowej, budżetowanie na uczelni wyższej b) zamówienia publiczne 6. Załącznik nr 8 : wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 7. Załącznik nr 4 (do SIWZ) - projekt umowy musi być podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 8. Załącznik nr 7 zobowiązanie innych podmiotów. Wymagane przez zamawiającego dokumenty winny być złożone w formie oryginałów bądź kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) - zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres, na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. Dokumenty muszą być wystawione zgodnie z terminami określonymi powyżej, przy czym ważny będzie również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli zostanie potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 3.3. Okoliczności umożliwiające uzupełnianie oświadczeń i dokumentów wymaganych od wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wzywa Wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 26, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego , nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3.4 Dopuszcza się składanie jednej oferty przez dwóch lub więcej przedsiębiorców, pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: a) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich przedsiębiorców występujących wspólnie, b) przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako reprezentanta pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców, c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych. 3.5.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.§ 2 .1. Nie spełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje odrzucenie oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.univ.gda.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, 80 - 952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A w pokoju nr 122, I piętro w godzinach 7°°-15°°,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program wdrożenia nowoczesnych elementów kształcenia w Uniwersytecie Gdańskim (nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-180/08-00) współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.