Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-14
Olkusz: Organizacja i przeprowadzenie seminariów/kursów dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 162165 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu , ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie seminariów/kursów dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie seminariów/kursów dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce-Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego o następującej tematyce: 1.Kurs spawania metodą MAG 135 2.Kurs przygotowujący do egzaminu kwalifikacyjnego na uprawnienia E w zakresie eksploatacji sieci i urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV i powyżej 3.Kurs: Monter konstrukcji suchej zabudowy 4.Kurs obsługi konsumenta 5.Seminarium baristyczne/art latte 6.Seminarium - czekolada 7.Kurs projektowania stron internetowych 8.Kurs Animacja czasu wolnego 9.Seminarium pierwsza pomoc 10.Kurs nowoczesny menager obiektu hotelowego 11.Kurs kosmetyczny 12.Kurs języka migowego 13.Kurs pilota wycieczek 14.Kurs podstawy księgowania z umiejętnością obsługi komputerowych programów księgowych 15.Kadry i płace + obsługa programu Symfonia Uczestnikami kursów będą uczniowie szkół zawodowych z terenu powiatu olkuskiego, będący jednocześnie uczestnikami projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej z 15 części zamówienia. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAPEWNIĆ (dotyczy wszystkich części zamówienia) -Wykonawca zobowiązany jest do wkalkulowania w cenę oferty wszystkich kosztów związanych z realizacją kursu, w tym także wynajmu sal (nie dotyczy części w których wskazano miejsce realizacji). -Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz jeżeli to konieczne odzież ochronną i sprzęt ochronny. Wykonawca musi dla każdego uczestnika kursu zagwarantować miejsce siedzące (stolik/ławkę bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. -W przypadku kursów z obsługą programów komputerowych wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi stanowisko komputerowe wraz ze sprzętem i oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia kursu. -Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi pakiet materiałów szkoleniowych. -Jeżeli kurs odbywa się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego to Zamawiający odpowiedzialny jest za wskazanie lokalizacji zgodnej z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. -Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu materiały szkoleniowe na zajęcia praktyczne i teoretyczne, materiały piśmiennicze potrzebne do prowadzenia notatek (notatnik, długopis). -Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: -dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, -listę obecności -protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli został przeprowadzony, -imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, -rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. -dokumentacja zdjęciowa obejmująca co najmniej 10 różnych zdjęć. Zdjęcia muszą być dobrej jakości, tzn. o wymiarach co najmniej 1024x768 pikseli, nie rozmazane, odpowiednio oświetlone. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zdjęć jeśli nie będą spełniały kryteriów wskazanych powyżej. -Wszystkie wyżej wskazane dokumenty muszą być zgodne ze wzorami jakie Zamawiający udostępnia na swojej stronie internetowej www.zaodowiec.olkusz.pl (zakładka dla realizatorów zewnętrznych). Na prośbę Wykonawcy Zamawiający udostępni wzory drogą elektroniczną lub faksem. -Po zakończeniu kursu jednak nie później niż 7 dni roboczych od daty zakończenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginały ww. dokumentów oraz dokumentację fotograficzną na nośniku (płyta CD, DVD). -Wydane certyfikaty oraz zaświadczenia muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami). Certyfikaty i logotypy muszą być w jednej wersji kolorystycznej, tzn. jeżeli Wykonawca wystawia zaświadczenia/certyfikaty w odcieniach szarości również loga muszą być w odcieniach szarości. Analogicznie jeśli Wykonawca wystawia certyfikaty/zaświadczenia w kolorze. -Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie wydanych dokumentów wraz z potwierdzeniem ich odbioru do siedziby Biura ds. realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w Olkuszu, ul: Fr. Nullo 32, w terminie 7 dni roboczych od daty ich wydania uczestnikom kursów. -Wykonawca zapewni w cenie kursu kawę, herbatę, wodę, susz konferencyjny, a w przypadku zajęć trwających dłużej niż 5 godzin, Wykonawca zapewni 1 gorący posiłek (catering) dla uczestników kursu. -Zaleca się aby kursy były przeprowadzone na terenie Gminy Olkusz lub w przypadku części V (Kurs baristyczny/art. latte) oraz części VI (Świat czekolady) na terenie Gminy Bukowno. Dopuszcza się jednak możliwość przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych poza Gminą Olkusz na terenie województwa małopolskiego lub województwa śląskiego, z tym że odległość z miejscowości, gdzie będą prowadzone kursy do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego nie może przekroczyć 50 km. W przypadku, gdy kurs odbywać się będzie poza terenem Gminy Olkusz lub Bukowno (dotyczy części V i VI) Wykonawca pokrywa koszty transportu uczestników (do i z miejsca realizacji kursu), dodatkowo w przypadku grup równych bądź większych niż 10 osób odpowiada również za organizację transportu oraz opiekę w czasie przejazdu. -Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny i wskaże w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną za obsługę szkolenia i kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. -Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. -Przy kursach i szkoleniach tego wymagających, Wykonawca uwzględni w cenie opłacenie 1 egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli taki jest przewidziany, a także pozostałe koszty organizacyjne. -Wykonawca dokona ubezpieczenia NW uczestnika kursu, w przypadku gdy będzie to konieczne. -Dane osobowe niezbędne do wydania zaświadczeń lub certyfikatów Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie. -Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu na zajęciach. -Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego (najpóźniej w ciągu 3 dni) o każdej nieobecności uczestnika na kursie. -Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie i godzinie egzaminu wewnętrznego i egzaminu zewnętrznego. -Wykonawca niezwłocznie, tzn. z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, zawiadomi (w formie pisemnej, dopuszcza się elektronicznie) Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących prowadzonego kursu. -Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji kursu będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. -W pomieszczeniach, w których będą realizowane kursy będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. -Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia programu kursu oraz harmonogramu do akceptacji Zamawiającego, co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu. -Sugeruje się, aby kursy/szkolenia/seminaria odbywały się w dni wolne od nauki bądź w dni powszednie po godzinie 16.00 pod warunkiem uzyskania zgody kursantów oraz koordynatora projektu. -Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby prowadzącej zajęcia oraz udokumentowania jej kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia w zakresie wskazanym w rozdziale V pkt. 3 SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ (dla wszystkich części zamówienia) oraz w przypadku składania oferty na I część zamówienia - Kurs spawania metodą MAG 135 w oparciu o informacje zawarte w dokumencie potwierdzającym posiadanie uprawnień do szkolenia spawaczy zgodnie normą PN-EN 287-1:2007 - Egzamin kwalifikacyjny spawaczy - Spawanie - Część 1: Stale ( np.: Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku składania oferty na część I zamówienia (Kurs spawania metodą MAG-135), Zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do szkolenia spawaczy zgodnie normą PN-EN 287-1:2007 - Egzamin kwalifikacyjny spawaczy - Spawanie - Część 1: Stale ( np.: Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może być zmieniona w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w poniższym zakresie: a) łączne wynagrodzenie Wykonawcy za przeprowadzenie kursu może ulec zmniejszeniu: - w przypadku zmniejszenia ilości uczestników określonego kursu Wykonawca otrzyma wynagrodzenie zmniejszone proporcjonalnie do zmniejszonej ilości uczestników kursu, przy czym wskazana w ofercie cena brutto kursu dla 1 uczestnika jest stała i nie ulega zmianie. b) termin realizacji umowy może ulec wydłużeniu w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć wcześniej, niezależnych od Zamawiającego w tym zmiany wytycznych związanych z realizacją projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz- pokój nr 92..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz- pokój nr 51 (Kancelaria Ogólna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs spawania metodą MAG 135.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs spawania metodą MAG 135 Liczba osób: 10 osób Kurs spawania met. MAG - 135 - spawanie łukowe elektrodą topliwą w osłonie gazu aktywnego blach i rur spoinami pachwinowymi, w wymiarze co najmniej 148 godzin Program kursu powinien obejmować elementy: Program kursu powinien być oparty na programach Międzynarodowego Instytutu Spawalnictwa i Europejskiej Federacji Spawalniczej lub programach własnych Instytutu Spawalnictwa (zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa: W-07/IS-02.) Program powinien pozwolić na podejście do egzaminu zewnętrznego. Metody pracy: -zajęcia teoretyczne -zajęcia praktyczne - co najmniej 100 godzin. Zamawiający wymaga pokrycia kosztów badań lekarskich dla każdego z kursantów niezbędnych przy ubieganiu się o uzyskanie stosownych uprawnień oraz pokrycia kosztów jednokrotnego egzaminu dla każdego z kursantów, po zdaniu którego uczestnicy otrzymują książeczkę spawacza, Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza.Termin realizacji 200 dni od dnia podpisania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 200.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs przygotowujący do egzaminu kwalifikacyjnego na uprawnienia E w zakresie Eksploatacji sieci i urządzeń elektroenergetycznych do 1kV i powyżej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs przygotowujący do egzaminu kwalifikacyjnego na uprawnienia E w zakresie Eksploatacji sieci i urządzeń elektroenergetycznych do 1kV i powyżej. Kurs w wymiarze co najmniej 45 godzin Liczba osób: 7 Zakres tematyczny szkolenia obejmuje co najmniej następujące zagadnienia: 1.obowiązujące przepisy w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do 1 kV, 2.bhp, organizację pracy, ochronę przeciwporażeniową, 3.ratownictwo, 4.instalacje elektroenergetyczne i zabezpieczenia do 1 kV, 5.urządzenia oświetlenia elektrycznego wewnętrznego, 6.elektryczne urządzenia napędowe, prostowniki i akumulatory, rozdzielnice. Termin realizacji: 90 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wliczenia w cenę kursu cenę jednokrotnego podejścia uczestnika do egzaminu zewnętrznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs: Monter konstrukcji suchej zabudowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs: Monter konstrukcji suchej zabudowy Liczba uczestników: 7 Kurs w wymiarze co najmniej: 16 godzin Zakres tematyczny szkolenia obejmuje co najmniej następujące zagadnienia: 1.Gips to współczesny materiał budowlany (właściwości, zastosowania). 2.Rodzaje płyt do systemów suchej zabudowy: (płyty gipsowo-kartonowe (zwykłe, impregnowane, czerwone, ołowiane, Fireboard, płyty gipsowo-włóknowe, płyty gipsowo-kartonowe, płyty cementowe. 3.Omówienie i prezentacja podstawowych konstrukcji systemów suchej zabudowy -ściany działowe, sufity podwieszane, suchy tynk, okładziny ścian 4.Zabudowa poddasza - wykonanie izolacji, dobór konstrukcji, montaż okładziny z płyt ogniochronnych, wykończenie spoin. 5.Poprawność wykonawstwa konstrukcji z płyt GK (właściwy dobór materiałów, utrzymanie reżimu technologicznego, zabezpieczenie przed pęknięciami, wykonawstwo szczegółów). 6.Technologie szpachlowania styków płyt GK. 7.Podstawowe wiadomości z zakresu ogniochronności elementów budowlanych. 8.Poprawne wykonanie konstrukcji ogniochronnych z płyt GK i z płyty Fireboard (warunki, zalecenia, szczegóły). 9.Ogólne wiadomości z zakresu akustyki budowlanej (izolacyjność, pochłanianie, poprawne wykonanie konstrukcji z płyt GK z uwzględnieniem wymogów akustycznych). 10.Naprawa usterek, eliminacja błędów wykonawczych. 11.Konstrukcje nietypowe (obudowy z płyt GK z ołowiem w pomieszczeniach RTG, sufity akustyczne, podłogi techniczne - podnoszone). 12.Przygotowanie podłoża - masy samopoziomujace i środki gruntujące. Termin realizacji: 30 dni od dnia podpisania umowy Metody pracy: Praktyka - min. 75% Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z Rozporządzenie z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz.216 z późniejszymi zmianami. Zgodnie z par. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dn. 3 lutego 2006 r. (Dz.u.Nr 31, poz 216) organizatorem kształcenia w formach pozaszkolnych może być: 1.Placówka kształcenia ustawicznego 2.Placówka kształcenia praktycznego 3.Ośrodek doskonalenia zawodowego Osoba prawna i fizyczna prowadząca działalność oświatową wymienioną w art. 83a ust 2 Ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (DZ. U. Z 2004 R, NR 256, POZ 2572 z późn. Zm.) dla tych form kształcenia dla których uzyskała akredytację Kuratora Oświaty z art. 68b tejże ustawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs obsługi konsumenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługi konsumenta Liczba uczestników: 10 Kurs w wymiarze co najmniej: 30 godz. Obsługa konsumenta 1.HACCAP w gastronomii 2.Etyka zawodowa pracownika gastronomi oraz jego wizerunek 3.Karta menu 4.Zasady obsługi konsumenta 5.Charakterystyka zakresu obowiązków pracowników sali konsumenckiej 6.Techniki podawania potraw i napojów 7.Techniki noszenia naczyń i tac 8.Techniki nakrywania stołów 9.Przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi gości 10.Rodzaje przyjęć 11.Protokół dyplomatyczny 12.Systemy i zasady rozliczeń kelnerskich. Metody pracy: Część praktyczna min 70% Termin realizacji: 60 dni od dnia podpisania umowy. Miejsce realizacji: Zespół Szkół nr 4 w Olkuszu (salę nieodpłatnie udostępnia Zamawiający). Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z Rozporządzenie z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz.216 z późniejszymi zmianami. Zgodnie z par. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dn. 3 lutego 2006 r. (Dz.u.Nr 31, poz 216) organizatorem kształcenia w formach pozaszkolnych może być: 4.Placówka kształcenia ustawicznego 5.Placówka kształcenia praktycznego 6.Ośrodek doskonalenia zawodowego Osoba prawna i fizyczna prowadząca działalność oświatową wymienioną w art. 83a ust 2 Ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (DZ. U. Z 2004 R, NR 256, POZ 2572 z późn. Zm.) dla tych form kształcenia dla których uzyskała akredytację Kuratora Oświaty z art. 68b tejże ustawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Seminarium baristyczne/art latte.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Seminarium baristyczne/art latte Liczba uczestników: 2 Kurs w wymiarze co najmniej: 20 W związku z niewielką liczbą uczestników kursu, Zamawiający dopuszcza włączenie kursantów do grupy z poza niniejszego Zamówienia z tym, że liczba uczestników w grupie nie może łącznie przekroczyć 8 osób. Program kursu powinien obejmować co najmniej zagadnienia: 1.Podstawy teoretyczne (zarys historyczny, odmiany kawy, regiony uprawy, sposoby przetwarzania, palenia i przechowywania, najważniejsze metody przyrządzania i serwowania napojów kawowych, ) 2.Zajęcia praktyczne: -Przygotowywanie kaw: Espresso, Ristretto, Americano, Coretto, Mocha, Con Panna, Cappuccino, Latte Machiato, Espresso Machiato, Irish café, Ice cafe -Wpływ grubości mielenia kawy na jakość espresso ( regulacja młynka ) -Zasady obsługi, czyszczenia i konserwacji ekspresu ciśnieniowego -Obsługa klienta przy barze, serwowanie kaw -Zasady spieniania mleka do różnych kaw -Wykonywanie kaw smakowych oraz warstwowych z syropami. -Latte art : podstawowe wzory lane z ręki - serce, rozeta -Malowanie wykałaczką -Malowanie sosem czekoladowym Metody pracy: -Teoria -Praktyka - min. 80% Termin realizacji: 30 dni od dnia podpisania umowy. Miejsce realizacji: Zespół Szkół w Bukownie (salę nieodpłatnie udostępnia Zamawiający). Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z Rozporządzenie z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz.216 z późniejszymi zmianami. Zgodnie z par. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dn. 3 lutego 2006 r. (Dz.u.Nr 31, poz 216) organizatorem kształcenia w formach pozaszkolnych może być: 1.Placówka kształcenia ustawicznego 2.Placówka kształcenia praktycznego 3.Ośrodek doskonalenia zawodowego Osoba prawna i fizyczna prowadząca działalność oświatową wymienioną w art. 83a ust 2 Ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (DZ. U. Z 2004 R, NR 256, POZ 2572 z późn. Zm.) dla tych form kształcenia dla których uzyskała akredytację Kuratora Oświaty z art. 68b tejże ustawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Seminarium - świat czekolady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Seminarium - świat czekolady Liczba uczestników: 6 Kurs w wymiarze co najmniej: 16 godziny Minimalny zakres kursu: 1.Historia czekolady, proces produkcji czekolady, rodzaje czekolad. 2.Temperowanie czekolady 3.Dekoracje z czekolady: miseczki z czekolady, rurki, listki, esy-floresy, ażurki, litery 4.Czekolada plastyczna i jej zastosowanie 5.Dekoracje przestrzenne z użyciem czekolady plastycznej. Metody pracy: - teoria - zajęcia praktyczne (min. 75%). Termin realizacji: 30 dni od dnia podpisania umowy . Miejsce realizacji: Zespół Szkół w Bukownie (salę nieodpłatnie udostępnia Zamawiający). Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu zawierający tematykę zajęć oraz ilość godzin przypadających na poszczególne tematy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs projektowania i tworzenia stron internetowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs projektowania i tworzenia stron internetowych Liczba uczestników: 5 Kurs w wymiarze co najmniej 100 -Wprowadzenie do Internetu oraz przygotowanie informacji do wizualizacji internetowej. -Tworzenie grafiki do projektowania stron WWW -Projektowanie WWW w HTML -Projektowanie WWW w PHP -Elementy prawa autorskiego -Warsztaty projektowe -Zarządzanie stroną internetową Metody pracy: -zajęcia teoretyczne -zajęcia praktyczne - min 80 % Termin realizacji: 150 dni od dnia podpisania umowy Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z Rozporządzenie z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz.216 z późniejszymi zmianami. Zgodnie z par. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dn. 3 lutego 2006 r. (Dz.u.Nr 31, poz 216) organizatorem kształcenia w formach pozaszkolnych może być: 1.Placówka kształcenia ustawicznego 2.Placówka kształcenia praktycznego 3.Ośrodek doskonalenia zawodowego 4.Osoba prawna i fizyczna prowadząca działalność oświatową wymienioną w art. 83a ust 2 Ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (DZ. U. Z 2004 R, NR 256, POZ 2572 z późn. Zm.) dla tych form kształcenia dla których uzyskała akredytację Kuratora Oświaty z art. 68b tejże ustawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs: Animacja czasu wolnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs: Animacja czasu wolnego Liczba uczestników: 10 Kurs w wymiarze co najmniej : 20 godzin 1.Animacja czasu wolnego - wprowadzenie teoretyczne (praca animatora, typy animatorów, cechy animatora 2.Tańce animacyjne (dla dzieci oraz dla dorosłych) 3.Animacja sportowa (m.in. przygotowanie i przeprowadzenie zajęć, dobór drużyn, motywowanie zawodników) 4.Praca z mikrofonem (m.in. emisja głosu, panowanie nad stresem) 5.Autoprezentacja - warsztaty (m.in. ubiór, zachowanie, mowa ciała, kontakt z klientem) 6.Animacja dzieci i młodzieży (m.in. cechy dzieci, sposób pracy z dziećmi, bezpieczeństwo, praca z młodzieżą, zachęcanie dzieci i młodzieży do zabawy) 7.Trening antystresowy w zawodzie animatora (jak radzić sobie ze stresem, praca z trudnym klientem). Metody pracy: Część praktyczna - min 80%. Termin realizacji: 45 dni od dnia podpisania umowy . Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu zawierający tematykę zajęć oraz ilość godzin przypadających na poszczególne tematy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Seminarium pierwsza pomoc.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Seminarium pierwsza pomoc Liczba uczestników: 10 Seminarium w wymiarze co najmniej 10 godzin Program powinien obejmować co najmniej: 1.Prawne aspekty udzielania pierwszej pomocy, 2.Standardy w ratownictwie medycznym i przedmedycznym, -Wg Europejskiej Rady Resuscytacji, -Wg Amerykańskiego Towarzystwa Kardiologii, 3.Bezpieczeństwo ratownika, 4.Bezpieczeństwo otoczenia, 5.Środki ochrony własnej ratownika, 6.Prawidłowe wezwanie pomocy, 7.Reakcja organizmu na niedotlenienie, 8. Łańcuch przeżycia, 9.Reguła ABC, 10.Ocena stanu świadomości, 11.Udrożnianie dróg oddechowych, 12.Ocena oddychania, metoda WIDZĘ, SŁYSZĘ, CZUJĘ (pokaz na fantomie), 13.Ocena stanu układu krążenia, 14.Nieprzytomny - POZYCJA BOCZNA USTALONA (pokaz), 15.Zatrzymanie oddechu (sztuczne oddychanie metodą usta-usta), 16.Zatrzymanie krążenia i oddechu - dorośli, 17.Prowadzenie resuscytacji krążeniowo-oddechowej przez jednego ratownika - ćwiczenia na fantomie, 18.Prowadzenie resuscytacji krążeniowo-oddechowej przez dwóch ratowników - ćwiczenia na fantomie, 19.Postępowanie w przypadku zachłyśnięcia ciałem obcym, 20.Zasady bezpieczeństwa użycia AED (automatycznego defibrylatora zewnętrznego), 21.Prowadzenie resuscytacji krążeniowo-oddechowej z użyciem AED, 22.Wstrząs - definicja, objawy, postępowanie, 23.Udzielanie pomocy w urazach, 24.Nagłe stany zagrożenia życia, 25.Pomoc dzieciom i niemowlętom. Metody pracy: -zajęcia teoretyczne -zajęcia praktyczne Termin realizacji: 30 dni od dnia podpisania umowy. Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu zawierający tematykę zajęć oraz ilość godzin przypadających na poszczególne tematy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kurs nowoczesny menager obiektu hotelowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs nowoczesny menager obiektu hotelowego Liczba uczestników: 3 Liczba godzin: min. 100 W związku z niewielką liczbą uczestników kursu, Zamawiający dopuszcza włączenie kursantów do grupy z poza niniejszego Zamówienia z tym, że liczba uczestników w grupie nie może łącznie przekroczyć 10 osób. Program szkolenia: 1. Prawne aspekty działalności hotelarskiej. 2. Nowoczesne zarządzanie i kierowanie obiektami hotelarskimi: -istota i specyfika zarządzania obiektami, - rozdzielczość zarządzania od własności obiektu, - innowacyjność i konkurencyjność strategii - przywództwo, rola autorytetu w zarządzaniu pracownikami, - efektywna komunikacja zarządcza, standardy profesjonalnej komunikacji, - budowa profesjonalnego wizerunku firmy, ścieżka kariery. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi: - nowoczesne metody zarządzania zasobami ludzkimi, - efektywny menedżer - zadania menedżera hotelu, docelowy profil umiejętności menedżera, - rozwój kompetencji i umiejętności przywódczych menedżera, - rozwiązywanie konfliktów - potencjalne ich źródła, - rekrutacja i selekcja pracowników, - savoir-vivre w praktyce, protokół obsługi VIP, celebracje i inne uroczystości. 4. Public Relations w hotelu: - wystąpienie publiczne, - komunikacja wewnętrzna w hotelu, rzecznik prasowy, - zarządzanie sytuacją trudną i kryzysową w hotelu, 5. Zarządzanie finansami w firmie (rachunkowość zarządcza, najważniejsze wskaźniki operacyjne, zarządzanie przychodami, kosztami). 6. Marketing w hotelarstwie i gastronomii: - hotel i zakład gastronomiczny jako produkt marketingowy, - plan marketingowy - standardy i procedury obsługi gości - kreatywne metody pozyskiwania klientów w celu zwiększenia wydajności handlowej, - zarządzanie jakością usług 7. Proces inwestycyjny w hotelarstwie - modernizacje i remonty obiektów: - Energooszczędny hotel - ciepło - światło - ekologia. - Pozyskiwanie środków finansowych dla finansowania zadań inwestycyjno-modernizacyjnych: - kredyty we współpracy z międzynarodowymi instytucjami finansowymi, - współfinansowanie projektów wspieranych środkami unijnymi, - finansowanie inwestycji proekologicznych. 8. Gastronomia w hotelu - nowe trendy zarządzania gastronomią: - efektywne zarządzanie gastronomią hotelową i otwartą, - planowanie działalności gastronomicznej w oparciu o istniejące możliwości funkcjonalne obiektu, - organizacja działalności cateringowej, wyjazdowej i plenerowej, - nowoczesne rozwiązania techniczno-technologiczne sprzyjające wzrostowi efektywności usług gastronomicznych, zarządzanie jakością usług gastronomicznych, - profesjonalna organizacja imprez gastronomicznych i gastronomiczno-rozrywkowych - protokół obsługi gości VIP, savoir-vivre w praktyce, celebracje i uroczystości 9. Kultura, bezpieczeństwo pracy, bezpieczeństwo zdrowotne i żywności, system HACCP. 10. Instytucja ubezpieczenia w branży hotelarskiej. 11. Jeden dzień z życia menagera obiektu hotelowego - całodzienna wizyta w hotelu, obserwacja pracy menagera (możliwość zadawania pytań, rozmowa, uczestniczenie w wykonywaniu niektórych prac. Termin realizacji: 150 dni od dnia podpisania umowy. Miejsce realizacji: Zespół Szkół nr 4 w Olkuszu (sala udostępniona nieodpłatnie przez Zamawiającego). Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu zawierający tematykę zajęć oraz ilość godzin przypadających na poszczególne tematy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kurs kosmetyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs kosmetyczny Liczba uczestników: 10 Liczba godzin: min. 100 1.Dermatologia, Anatomia, Chemia kosmetyczna, Fizykoterapia 2.Przybory i narzędzia kosmetyczne 3.Rodzaje makijażu 4.Makijaż dzienny, wieczorowy, ślubny 5.Manicure podstawowy 6.Pedicure podstawowy 7.Detoksykacja stóp 8.Depilacja woskiem 9.Masaż twarzy klasyczny, kosmetyczny 10.Henna brwi i rzęs, regulacja, dobór kształtu brwi do twarzy , kępki 11.Pielęgnacja oprawy oka 12.Diagnostyka cery, oczyszczanie cery manualne 13.Maski kosmetyczne 14.Peelingi 15.Zabiegi na twarz nawilżające, odżywcze, ograniczające wydzielanie sebum, regenerujące na twarz, dotleniające na twarz. Termin realizacji: 120 dni od dnia podpisania umowy. Miejsce realizacji: Zespół Szkół nr 4 w Olkuszu (sala udostępniona nieodpłatnie przez Zamawiającego). Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z Rozporządzenie z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz.216 z późniejszymi zmianami. Zgodnie z par. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dn. 3 lutego 2006 r. (Dz.u.Nr 31, poz 216) organizatorem kształcenia w formach pozaszkolnych może być: 1.Placówka kształcenia ustawicznego 2.Placówka kształcenia praktycznego 3.Ośrodek doskonalenia zawodowego 4.Osoba prawna i fizyczna prowadząca działalność oświatową wymienioną w art. 83a ust 2 Ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (DZ. U. Z 2004 R, NR 256, POZ 2572 z późn. Zm.) dla tych form kształcenia dla których uzyskała akredytację Kuratora Oświaty z art. 68b tejże ustawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kurs języka migowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs języka migowego Liczba uczestników: 5 Kurs w zakresie co najmniej 60 godzin, przy czym jeden blok zajęciowy może obejmować maksymalnie 2 godziny lekcyjne (2x45 min). W tygodniu mogą odbywać się najwyżej 2 bloki zajęciowe. Tematyka kursu: 1.Podstawy problematyki środowiska osób niesłyszących i ich potrzeb ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji społecznej. 2.Podstawy wiedzy o języku migowym i jego zastosowaniach w komunikacji z niesłyszącymi. 3.Nabycie praktycznych umiejętności w posługiwaniu się polskim alfabetem palcowym oraz podstawowymi liczebnikami głównymi i porządkowymi. 4.Poznanie co najmniej 400 podstawowych znaków pojęciowych języka migowego oraz technikę ich używania zgodnie z zasadami, zarówno Systemu Językowo-Migowego (SJM) jak też Polskiego Języka Migowego (PJM) w tym opanowanie słownictwa z zakresu turystyki i rekreacji. 5.Rozumienie wypowiedzi sformułowanych w języku migowym Termin realizacji 200 dni od dnia podpisania umowy. Kurs języka migowego musi się zakończyć egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez komisję w skład której wchodzą wykładowcy języka migowego oraz co najmniej jeden przedstawiciel Polskiego Związku Głuchych. Uczestnicy kursu otrzymują zaświadczenie wydane przez Polski Związek Głuchych potwierdzające uczestnictwo w kursie oraz certyfikat z wpisaną oceną końcową, po zdanym egzaminie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 200.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kurs pilota wycieczek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs pilota wycieczek Liczba uczestników: 5 Długość kursu: min. 120 godzin Minimalny zakres kursu: 1.Przemysł turystyczny w Polsce i na świcie 2.Struktura społeczno- polityczna Polski i Polska na tle Europy i świata 3.Obsługa ruchu turystycznego 4.Geografia turystyczna Polski i Europy 5.Historia kultury i sztuki 6.Przepisy prawne w turystyce i ubezpieczenia turystyczne 7.Bezpieczeństwo, profilaktyka i ochrona zdrowia, higiena w turystyce 8.Pilot a grupa 9.3 dni zajęć terenowych w tym 2 wycieczki szkoleniowe (1-dniowa i 2-dniowa). Metody pracy: -zajęcia teoretyczne -zajęcia praktyczne Termin realizacji: 150 dni od dnia podpisania umowy. Miejsce realizacji zajęć (poza zajęciami terenowymi): Zespół Szkół nr 3 w Olkuszu (salę nieodpłatnie udostępnia Zamawiający). Dodatkowe wymagania dla realizatora: Wykonawca musi być wpisany na listę Organizatorów Szkoleń dla Przewodników Turystycznych i Pilotów Wycieczek we właściwym dla siedziby Urzędzie Marszałkowskim. Organizator pokrywa wszystkie koszty związane ze szkoleniem w tym także jednokrotne podejście do egzaminu państwowego, koszt ubezpieczenia, koszty związane z zajęciami terenowymi, koszt wydania zaświadczeń państwowych o zdaniu egzaminu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kurs podstawy księgowania z umiejętnością obsługi komputerowych programów księgowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs podstawy księgowania z umiejętnością obsługi komputerowych programów księgowych Liczba uczestników: 10 Kurs w wymiarze co najmniej 80 godzin Tematyka kursu: 1.Podstawy księgowości: -Podstawy prawne i zasady prowadzenia rachunkowości, -Dokumentacja przyjętych zasad prowadzenia rachunkowości, -Podstawowe zasady otwierania, prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych. 2.Obsługa programów Rachmistrz, Subiekt Rewizor, 3.Obsługa programu Płatnik. Termin realizacji: 100 dni od dnia podpisania umowy. Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z Rozporządzenie z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz.216 z późniejszymi zmianami. Zgodnie z par. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dn. 3 lutego 2006 r. (Dz.u.Nr 31, poz 216) organizatorem kształcenia w formach pozaszkolnych może być: 1.Placówka kształcenia ustawicznego 2.Placówka kształcenia praktycznego 3.Ośrodek doskonalenia zawodowego 4.Osoba prawna i fizyczna prowadząca działalność oświatową wymienioną w art. 83a ust 2 Ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (DZ. U. Z 2004 R, NR 256, POZ 2572 z późn. Zm.) dla tych form kształcenia dla których uzyskała akredytację Kuratora Oświaty z art. 68b tejże ustawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Kadry i płace + obsługa programu Symfonia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kadry i płace + obsługa programu Symfonia Liczba uczestników: 6 Kurs w wymiarze co najmniej 60 godzin Tematyka kursu: 1.Prawo pracy (rodzaje umów o pracę, wynagrodzenie, czas pracy, odpowiedzialność materialna, urlopy, przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, akta personalne, prowadzenie dokumentacji pracowniczej), 2.Ubezpieczenia społeczne - rozliczenia z ZUS (podleganie ubezpieczeniom, zgłaszanie płatników i ubezpieczonych, składki: podstawa i zasady ustalania, terminy i formy płatności, dokumenty rozliczeniowe, zasiłki z ubezpieczenia społecznego, kapitał początkowy, 3.Prawo podatkowe (podatek dochodowy od osób fizycznych-obowiązki zakładu pracy jako płatnika), 4.Odpowiedzialność pracownika (kodeks cywilny, kodeks pracy, kodeks karny- przepisy szczegółowe), 5.Archiwizacja dokumentów, 6.Obsługa programów komputerowych wspomagających pracę działów kadrowo - płacowych (płatnik, programy kadrowo - płacowe: Logotech AA, Comarch, Symfonia, Rakssol, Vulkan). Termin realizacji: 90 dni od dnia podpisania umowy . Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z Rozporządzenie z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz.216 z późniejszymi zmianami. Zgodnie z par. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dn. 3 lutego 2006 r. (Dz.u.Nr 31, poz 216) organizatorem kształcenia w formach pozaszkolnych może być: 1.Placówka kształcenia ustawicznego 2.Placówka kształcenia praktycznego 3.Ośrodek doskonalenia zawodowego 4.Osoba prawna i fizyczna prowadząca działalność oświatową wymienioną w art. 83a ust 2 Ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (DZ. U. Z 2004 R, NR 256, POZ 2572 z późn. Zm.) dla tych form kształcenia dla których uzyskała akredytację Kuratora Oświaty z art. 68b tejże ustawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Modernizacja nawierzchni sportowej w Hali Sportowo-Widowiskowej - zakup, dostawa i rozłożenie mobilnej wykładziny do Piłki Siatkowej i Ręcznej w Hali Sportowo-Widowiskowej, ul. Wiejska 1a w Olkuszu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy).
- Administrowanie lokalami stanowiącymi własność Gminy Olkusz we Wspólnotach Mieszkaniowych.
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz.
- Remont drogi publicznej gminnej 12031K na odc. I w km od 0+388 do km 0+398, na odcinku II w km od 0+409 do km 0+540,5 na ul. 29 Listopada w miejscowości Olkusz - gmina Olkusz
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.