Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2013-08-14
Bydgoszcz: Budowa magistralnej sieci cieplnej 2 Dn 500 z kanalizacją teletechniczną na odcinku od komory K-4212B w ulicy Glinki do punktu K-17 ul. Bydgoskich Przemysłowców -
w kierunku Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych do realizacji w roku 2013-ETAP II
Numer ogłoszenia: 162215 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Bydgoszczy , ul. Ks. Józefa Schulza 5, 85-315 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3045247, faks 52 3045470.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpec.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o. o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa magistralnej sieci cieplnej 2 Dn 500 z kanalizacją teletechniczną na odcinku od komory K-4212B w ulicy Glinki do punktu K-17 ul. Bydgoskich Przemysłowców - w kierunku Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych do realizacji w roku 2013-ETAP II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP II - Budowa msc 2 x dn 500 z kanalizacją teletechniczną od załamania (K 4) w ul. Bydgoskich Przemysłowców do załamania (K 17) za przejazdem kolejowym przy ul. Bydgoskich Przemysłowców na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego. Długość odcinka L - 1404m. Zakres obejmuje budowę komory sekcyjnej KS-1 wraz z budową przyłącza energetycznego. 1. Wykonanie nowej sieci cieplnej dwuprzewodowej w technologii rur preizolowanych. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do sporządzenia planu BIOZ, zapewnienia obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, załatwienia spraw związanych z zajęciem terenów (w tym pasa drogowego) i uiszczenia stosownych opłat, powiadomienia właścicieli (zarządców) nieruchomości o planowanym terminie prowadzonych prac, przeprowadzenia wszelkich badań i prób, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, poświadczonej przez Miejską Pracownię Geodezyjną, przywrócenia terenu po przeprowadzonych pracach do stanu pierwotnego. 3. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją wykonawczą, zarówno w zakresie robót technologicznych jak i odtworzeniowych. 4. Szczegółowy zakres prac określony jest w załącznikach do SIWZ obejmujących: Załącznik nr 8 - projekt wykonawczy sieci Załącznik nr 9 - projekt tymczasowej organizacji ruchu Załącznik nr 10 - projekt odbudowa nawierzchni Załącznik nr 11 - projekt wykonawczy przyłącza elektroenergetycznego nn komór sekcyjnych KS-2 i KS-3. 5. Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na przebudowę sieci. 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienie wykona dokumentację powykonawczą w 1 egzemplarzu oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 4 egzemplarzach. 7. W przypadku użycia w SIWZ lub w załącznikach do niej materiałów, producentów, znaków towarowych czy też norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie elementów zamówienia określających wymagany standard techniczny i jakościowy. Zamawiający - zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 8. Wbudowane urządzenia i materiały mają być nowe i oryginalne zgodne z dokumentacją producentów i muszą posiadać udokumentowane certyfikaty. 9. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający oceni, czy przedłożona oferta spełnia stawiane wymogi i zadecyduje o dopuszczeniu jej do części postępowania, jaką jest ocena złożonych ofert, która będzie przebiegać zgodnie z formą określoną w Rozdziale C SIWZ. Oferty niespełniające wymogów Zamawiającego zostaną odrzucone jako sprzeczne z SIWZ. 10. Zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane, można zastosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 11. Wykonawca winien we własnym zakresie i na własny koszt: a) przygotować teren pod budowę wraz z jego oznakowaniem, b) zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich, c) zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji i obsługę geotechniczną, d) rozwiązać kwestię poboru wody i energii elektrycznej, e) uporządkować teren po zakończeniu budowy, f) ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie podanym w C.1.2.2. pkt. 3 SIWZ. g) ubezpieczyć budowę od mogących wystąpić szkód i nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej, roboty, urządzenia oraz sprzęt budowlany,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium 1. Wadium wynosi - 118 200,00 PLN (słownie PLN: (sto dwadzieścia osiem tysięcy dwieście złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w jednej z lub kilku następujących formach: a) pieniężnej, b) gwarancji bankowej, c) gwarancji ubezpieczeniowej, d) poręczenia bankowego, lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PEKAO SA 08 1240 3493 1111 0010 3123 5784 z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na: Budowę magistralnej sieci cieplnej 2 Dn 500 z kanalizacją teletechniczną na odcinku od komory K-4212B w ulicy Glinki do punktu K-17 ul. Bydgoskich Przemysłowców - w kierunku Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych do realizacji w roku 2013-ETAP II. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego (tj. datę faktycznego wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy, wskazany przez Wykonawcę. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych beneficjentem gwarancji jest Zamawiający. Umowa gwarancyjna zawarta pomiędzy gwarantem a Wykonawcą winna określać gwarancję jako nieodwołalną i bezwarunkową w odniesieniu do prawa Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. na każde pisemne żądanie Zamawiającego nieodwołalnie i bezwarunkowo). Egzekwowanie ww. należności dotyczy następujących przypadków: a) odmowy przez Wykonawcę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesienia przez Wykonawcę w ustalonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Termin ważności gwarancji (bankowych, ubezpieczeniowych) stanowiących wadium musi się pokrywać z terminem związania ofertą. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia bankowego niezbędne jest zawarcie umowy pisemnej pomiędzy poręczycielem, a osobą na rzecz której poręczenie zostało złożone (tzn. Zamawiającego). Poręczenie dotyczy wypłaty dla Zamawiającego kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego odnoszące się do: a) uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesienia przez Wykonawcę w ustalonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Termin ważności gwarancji (bankowych, ubezpieczeniowych) stanowiących wadium musi się pokrywać z terminem związania ofertą. 7. W przypadku wnoszenia wadium w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, podmiot potwierdza wartość poręczenia, co najmniej do wielkości ustalonego wadium. Poręczenie winno być ważne co najmniej do dnia związania ofertą. Umowa poręczenia winna zawierać zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca uchyla się od podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) Wykonawca nie wniósł w ustalonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Oryginał dokumentu wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub w poręczeniach, o których mowa a pkt. 5, 6, 7 należy zdeponować za potwierdzeniem odbioru w siedzibie Zamawiającego w kasie przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert, zaś kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) dołączyć do oferty, ewentualnie przedłożyć w trakcie otwarcia ofert. 9. Wykonawca, który nie złożył wadium w dopuszczonej w niniejszej SIWZ formie i terminie zostanie wykluczony z postępowania. 10. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy zostanie przez Zamawiającego zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 12. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez lidera lub innego członka konsorcjum (zgodnie z ustaleniami w Porozumieniu). 13. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie: a) po wyborze oferty najkorzystniejszej (z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana), b) po unieważnieniu postępowania. 14. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie określonej w pkt. 13, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca musi wnieść wadium w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 16. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł w ustalonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) nie dostarczył w ciągu 5 dni, od wyboru najkorzystniejszej oferty, kosztorysów ofertowych, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 18. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP chyba, że udowodnił, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie (zgodnie z Prawem Budowlanym) w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie (zgodnie z Prawem Budowlanym) w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, b) legitymować się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, prac w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie trzech prac, związanych z realizacją inwestycji z zakresu przebudowy miejskich systemów ciepłowniczych o średnicach nie mniejszych niż DN 350 i długości nie mniejszej niż 100 mb w obszarze zurbanizowanym.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o uzyskanie zamówienia: 1. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Posiada polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wbudowane urządzenia i materiały mają być nowe i oryginalne zgodnie z dokumentacją producentów i muszą posiadać udokumentowane certyfikaty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpec.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o.; 85-315 Bydgoszcz;
ul. Ks. J. Schulza 5
inwestycje@kpec.bydgoszcz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o.; 85-315 Bydgoszcz, ul. Ks. J. Schulza 5 , kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usługi Tapicerskie
- Dostawa części zamiennych do zaworów regulacyjnych i zasuw dla Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura
- Wykonanie okresowych przeglądów zdmuchiwaczy popiołów oraz systemu SCS.
- Czyszczenie kotłów w czasie pracy
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
- Usługi instalacji i konserwacji urządzeń alarmowych i radiowych w województwie kujawsko-pomorskim oraz utrzymania infrastruktury sieci radiowej Państwowego Ratownictwa Medycznego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty dróg oraz nawierzchni ulic, chodników i parkingów na terenie miasta i gminy Bogatynia w latach 2025-2026
- Remont dróg gminnych na terenie gminy Bolesławiec
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Łapanów
- Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy ul. Berylowej 7 w Lublinie
- Odbetonowanie przestrzeni między blokami mieszkalnymi
- "Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 438 na odcinku Gałązki - Koźmin Wielkopolski - Etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.