Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-10
Czarne: Dostawa urządzeń medycznych do szpitala Zakładu Karnego w Czarnem.
Numer ogłoszenia: 162215 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8330830.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych do szpitala Zakładu Karnego w Czarnem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń medycznych do szpitala Zakładu Karnego w Czarnem. Zamówienie podzielono na 6 części. CPV - 33130000-0 - Unit stomatologiczny, CPV - 33191000-5 - Autoklaw 35l, CPV - 33192100-3 - Łóżko do intensywnej terapii, CPV - 33112340-3 - Aparat EKG, CPV - 33196200-2 - Wózek transportowo - kąpielowy, CPV - 38630000-0 - Mikroskop laboratoryjny..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 38.63.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ( tj. Dz. U. 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o gotowości zawarcia umowy,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Czarnem, ul. Pomorska 1, 77 - 330 Czarne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego; ul. Pomorska 1, 77 - 330 Czarne, w sekretariacie pokój nr 29,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Unit stomatologiczny - CPV - 33130000-0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Unit stomatologiczny - CPV - 33130000-0 - specyfikacja techniczna: 1. fotel stomatologiczny pneumatyczny (sterownik nożny, pozycja Trendelenburga); 2. kompresor 1 stanowiskowy; 3. unit stomatologiczny; 4. rękawice górne (mikrosilnik elektryczny do kątnicy i prostnicy NSK z chłodzeniem wewnętrznym, turbina do końcówek NSK, skaler, dmuchawka z wodą i powietrzem, trójdrożna); 5. spluwaczka porcelanowa lub szklana; 6. stolik na ramieniu; 7. lampa bezcieniowa; 8. przeglądarka zdjęć rentgenowskich; 9. ślinociąg przepływowy z automatycznym uruchomianiem; 10. certyfikat CE; 11. wpis do rejestru wyrobów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Autoklaw 33 l - CPV - 33191000-5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklaw 33 l - CPV - 33191000-5 - specyfikacja techniczna: 1. krótki czas procesów (od 10min. do 20min.); 2. bezpieczeństwo i łatwość obsługi; 3. model spełniający wszystkie procesy; 4. niskie zużycie wody; 5. maksymalna przestrzeń użytkowa; 6. szybkie programy cykli; 7. pojemność do 35 litrów; 8. język, menu - polski; 9. zalecana temperatura 121-135°C; 10. wbudowana drukarka; 11. certyfikat CE; 12. wpis do rejestru wyrobów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Łóżko do Intensywnej Terapii - CPV - 33192100-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko do Intensywnej Terapii - CPV - 33192100-3 - specyfikacja techniczna 1. zintegrowany system ważenia; 2. przechyły boczne w zakresie do 30o po obu stronach łóżka; 3. elektryczny Trendelenburg/anty-Trendelenburg; 4. pełny efektyczny system centralnej blokady kół; 5. materiały, z których wykonano łóżko powinny być łatwe w dezynfekcji, odporne na rozwój mikroorganizmów; 6. panele sterujące; 7. wbudowany akumulator ze wskaźnikiem naładowania i wpięcia elektrycznej; 8. barierki boczne dzielone, 9. szerokość łóżka ok. 80cm - 90cm, długość ok. 204cm - 207cm. 10. mobilność łóżka; 11. elektryczne sterowanie oparciem pleców i ud; 12. certyfikat CE; 13. wpis do rejestru wyrobów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aparat EKG - CPV - 33112340-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EKG - CPV - 33112340-3 - specyfikacja techniczna: 1. automatyczna analiza i interpretacja; 2. praca w trybie auto lub manual; 3. sygnał EKG: 12 odprowadzeń standardowych; 4. klawiatura automatyczna i funkcyjna; 5. kolorowy ekran; 6. panel dotykowy; 7. prezentacja na ekranie przebiegów z 3,6 oraz 12 odprowadzeń EKG; 8. wydruk w trybie 3,6 lub 12 kanałów; 9. zasilanie sieciowo - akumulatorowe; 10. wejściowe napięcie znamionowe 100V~115V/220V~240V; 11. częstotliwość znamionowa 50Hz; 12. moc znamionowa ok. 35VA; 13. wbudowane litowe baterie o mocy 35VA; 14. czułość: ok. 2,5/5/10/20/mm/Mv, prędkość zapisu ok. 5/10/25/50 mm/s; detekacja złego połączenia elektrody; 15. ciągły pomiar częstości akcji serca NR i jego prezentacja na wyświetlaczu; 16. cyfrowa filtracja zakłóceń sieciowych i zakłóceń pochodzenia mięśniowego; 17. cyfrowy filtr pływania izolinii; 18. interfejs komunikacyjny: 3 x port USB (równoczesna komunikacja z PC, drukarką zewnętrzną, pamięcią USB - PenDrive); 19. zasilanie sieciowo akumulatorowe; 20. menu wyświetlane na ekranie; 21. certyfikat CE; 22. wpis do rejestru wyrobów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wózek transportowo - kąpielowy - CPV - 33196200-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek transportowo - kąpielowy - CPV - 33196200-2 - specyfikacja techniczna: 1. wózek transportowo kąpielowy umożliwiający zarówno transport jak i kąpiel w pozycji leżącej; 2. łóżko do mycia chorych posiadające barierki metalowe, boczne odchylane; 3. wanna do mycia chorych wykonana z tworzywa PCV, kółka z hamulcami, przy szczytach krążki odbojowe oraz rura odpływowa; 4. długość wanny 190 -195 cm; 5. szerokość wanny 67 - 75 cm; 6. głębokość wanny 20 - 24 cm; 7. wysokość wanny 50 - 56 cm; 8. certyfikat CE; 9. wpis do rejestru wyrobów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mikroskop laboratoryjny - CPV - 38630000-0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroskop laboratoryjny - CPV - 38630000-0 - specyfikacja techniczna: 1. powiększenie standardowe (5x, 10x, 40x, 100x, imersja); 2. okulary szerokopolowe, regulowany rozstaw; 3. system regulacji ostrości i natężenia światła; 4. łatwy system wymiany żarówki; 5. obiektyw achromatyczny lub planachromatyczny; 6. zasilanie 230V; 7. lampa LED; 8. certyfikat CE; 9. wpis do rejestru wyrobów medycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do Laboratorium SPZOZ w Gostyniu odczynników, materiałów zużywalnych i akcesoriów do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą sprzętu i usługami serwisowymi
- Dzierżawa trzech myjni endoskopowych wraz z dostawą środków chemicznych na okres 36 miesięcy.
- Dzierżawa sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Zakładu Diagnostyki i Terapii Endoskopowej
- ZAKUP DWÓCH AMBULANSÓW TYPU C
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 3 zadania
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego - znak sprawy Adm 6/2025
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.