Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-06
Bytów: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Bytów
Numer ogłoszenia: 162227 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytów , ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822 20 11, faks 59 822 25 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Bytów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Bytów. Przez ciągi komunikacyjne rozumie się obustronną całą szerokość jezdni, skrzyżowań, rozjazdów, zatok autobusowych, przystanków, parkingów, chodników, ścieżek rowerowych i pieszo - jezdnych. I. Zakres przedmiotu umowy: 1. ODŚNIEŻANIE 1) Przez odśnieżanie rozumie się mechaniczne i ręczne usuwanie opadu śniegu i błota pośniegowego zalegającego na całej szerokości jezdni, skrzyżowań, rozjazdów, zatok autobusowych, przystanków, parkingów, chodników, ścieżek rowerowych i pieszo-jezdnych. 2) Prawidłowo odśnieżona powierzchnia to połać przejezdna, z odsłoniętymi studzienkami kanalizacyjnymi. 3) Usługa winna być wykonywana pojazdem poruszającym się z prędkością maksymalną nie większą niż 20 km/godz., tak aby nie uległy uszkodzeniu oznakowania, w tym ulico- i drogowskazy oraz znaki drogowe, a także mienie prywatne i publiczne. 4) W trakcie wykonywania usługi nie należy przesuwać śniegu na prywatne działki i wjazdy oraz rośliny znajdujące się w pasach zieleni. 2. ZWALCZANIE ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ 1) Przez zwalczanie śliskości zimowej rozumie się usuwanie z nawierzchni ciągów komunikacyjnych lodu lub zlodowaciałego śniegu przez posypywanie piaskiem zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 2) Po stronie Wykonawcy realizującego usługi na terenie Gminy Bytów pozostaje zakup i magazynowanie piasku w odpowiedniej ilości o ziarnistości max. fi 1 mm. 3) Wykonawcy winni dostosować wysokość i szerokość sypania piasku, tak aby nie uległy uszkodzeniu inne pojazdy, a także mienie prywatne i publiczne. Posypane powinno być min. 80% nawierzchni. II. WARUNKI WYKONYWANIA USŁUGI 1. Usługi we wskazanych zakresach (odśnieżanie, zwalczanie śliskości) winne być wykonywane całodobowo, przez siedem dni w tygodniu, w tym niedziele i dni świąteczne. 2. Wykonawca będzie miał obowiązek wykonywać usługę posiadanym sprawnym, przystosowanym do odśnieżania oraz dopuszczonym do ruchu drogowego sprzętem drogowym w ilości i parametrach co najmniej wskazanych przez Zamawiającego w specyfikacji. 3. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wymagane w zamówieniu pojazdy w modemy GPS ze stałym dostępem danych dla Zamawiającego dla prowadzenia monitoringu drogą internetową. Monitoring drogą internetową winien bezwarunkowo zawierać funkcję pozwalającą Zamawiającemu na podgląd pracy sprzętu na planie lub mapie gminy w czasie rzeczywistym oraz w okresie do 1 miesiąca wstecz. 4. Zamawiający wskaże osoby odpowiedzialne za przekazywanie Wykonawcy poleceń, a Wykonawca będzie miał obowiązek wskazać osobę pełniącą całodobowy dyżur wraz z numerem telefonu kontaktowego. Każde zgłoszenie telefoniczne będzie odnotowywane w prowadzonej przez Zamawiającego książce zgłoszeń. 5. Wykonawca będzie miał obowiązek przystąpić do wykonywania usługi w ciągu godz. od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego. 6. Przez rozpoczęcie wykonywania usługi, rozumie się załączenie modemu GPS i przystąpienie do pracy. Koszty dojazdu na miejsce wykonywania usługi należy wliczyć w koszty usługi. W przypadku braku uruchomienia modułu systemu GPS, Zamawiający uzna za wykonane wyłącznie zadania wskazane przez system lokalizacji. W przypadku stwierdzenia awarii systemu GPS, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o zaistniałej sytuacji, celem rozliczenia wykonania usługi w czasie awarii systemu na podstawie kart pracy sprzętu. 7. Po zakończeniu wykonywania usługi, Wykonawca zgłosi przedstawicielowi Zamawiającego wykonanie zadania, co zostanie odnotowane w książce i potwierdzone protokołem dziennym przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. 8. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania usług odśnieżania lub zwalczania śliskości zimowej, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, winien dokonać na koszt własny poprawek w zakresie tych usług, celem osiągnięcia wymaganego efektu. 9. W przypadku ustąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo określenia kolejności przystępowania do wykonywania usługi oraz prawo do bezterminowego wstrzymania prac, będących przedmiotem zamówienia. Wstrzymanie wykonywania usługi oraz określenie kolejności wykonywania prac następować będzie na podstawie potwierdzonej telefonicznej albo pisemnej - przesłanej faksem lub e-mailem, informacji przekazanej przez przedstawiciela Zamawiającego do przedstawiciela Wykonawcy i obowiązywać będzie od dnia jej przekazania (data otrzymania informacji przez Wykonawcę). 10. Wykonawca będzie przystępował do wykonywania usługi wyłącznie na polecenie przedstawiciela Zamawiającego, za wyjątkiem sytuacji wskazanych w następnym akapicie. Samowolne działania traktowane będą jako niezgodne z umową i nie zostaną rozliczone przez Zamawiającego. 11. W razie wystąpienia opadów śniegu lub deszczu w porze nocnej, tj. w godzinach od 22:00 do 6:00, o grubości utrzymującej się warstwy śniegowej co najmniej 7 cm lub gołoledzi, Wykonawca przystąpi do wykonywania usługi niezwłocznie, bez zgłoszenia Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zgłosi Zamawiającemu e - mailem konieczność wyjazdu oraz w ciągu 8 godzin od powrotu z terenu, telefonicznie bądź osobiście, zgłosi wykonanie usługi w sytuacji nagłej, co potwierdzone zostanie na protokole odbioru prac przez przedstawiciela Zamawiającego. Zakres usług objętych zamówieniem:1. Sołectwa Udorpie, Niezabyszewo, Świątkowo. Przewidywany zakres umowy: 6 000,00 m2 przystanków i zatok autobusowych 1 260,36 km dróg, 2. Sołectwa Rekowo, Płotowo, Sierzno. Przewidywany zakres umowy 7 200,00 m2 przystanków i zatok autobusowych 1 468,04 km drogi, 120 km dróg leśnych. 3. Sołectwa Rzepnica Mądrzechowo.Przewidywany zakres umowy: 4 200,00 m2 przystanków i zatok autobusowych 1 782,96 km dróg, 12 km dróg leśnych. 4. Sołectwa Ząbinowice, Mokrzyn. Przewidywany zakres umowy: 3 600,00 m2 przystanków i zatok autobusowych 678,930 km dróg, 5. Sołectwa Dąbie, Gostkowo. Przewidywany zakres umowy: 3 600,00 m2 przystanków i zatok autobusowych 925,800 km dróg, 40 km dróg leśnych 6. Sołectwo Grzmiąca. Przewidywany zakres umowy: 1 200,00 m2 przystanków i zatok autobusowych 353,800 km dróg, 7. Sołectwa Pomysk Wielki , Pomysk Mały. Przewidywany zakres umowy: 3 600,00 m2 przystanków i zatok autobusowych 2 216,130 km dróg, 112 km dróg leśnych. Kalkulacja Zamawiającego przewiduje przejazd jednorazowy przy drogach wąskich i dwukrotny przy szerokich (w zakresach odśnieżania i zwalczania śliskości). Kalkulacja Zamawiającego przewiduje przejazd jednorazowy przy drogach wąskich i dwukrotny przy szerokich (w zakresach odśnieżania i zwalczania śliskości). Za przejazd rozumie się jednorazowe odśnieżanie i posypanie, nawet jeżeli Wykonawca użyje dwóch pojazdów w celu wykonania jednego pełnego przejazdu...
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, na każdą z następujących części zamówienia wadium w wysokości 700,00 zł. ( siedemset złotych) tj na: część I : gmina Bytów - Sołectwa Udorpie, Niezabyszewo, Świątkowo, - część II : gmina Bytów - Sołectwa Rekowo, Płotowo, Sierzno, - część III: gmina Bytów - Sołectwa Rzepnica, Mądrzechowo, - część VII: gmina Bytów - Sołectwa Pomysk Wielki, Pomysk Mały 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A.I/O Bytów nr 64 1240 3783 1111 0000 4080 8675 z dopiskiem Wadium - Odśnieżanie - gmina część . Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy , b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej następującym sprzętem: Lp/Część zamówienia/Minimalne wymagania odnośnie potencjału technicznego. 1. Sołectwa Udorpie, Niezabyszewo, Świątkowo - trzy ciągniki rolnicze lub inne pojazdy o mocy silnika co najmniej 80 KM i wadze powyżej 3,5 Mg każdy, wyposażone w pługi lemieszowe lekkie o szerokości lemieszy co najmniej 2,2 m, wyposażone w aktywne modemy GPS; - rozsypywarkę zamontowaną na dowolnym pojeździe, z regulowaną szerokością i gęstością posypywania środków uszorstniających, o ładowności skrzyni min. 3 Mg, 2. Sołectwa Rekowo, Płotowo, Sierzno - trzy ciągniki rolnicze lub inne pojazdy o mocy silnika co najmniej 80 KM i wadze powyżej 3,5 Mg każdy, wyposażone w pługi lemieszowe lekkie o szerokości lemieszy co najmniej 2,2 m, wyposażone w aktywne modemy GPS; - rozsypywarkę zamontowaną na dowolnym pojeździe, z regulowaną szerokością i gęstością posypywania środków uszorstniających, o ładowności skrzyni min. 3 Mg, 3. Sołectwa Rzepnica, Mądrzechowo - trzy ciągniki rolnicze lub inne pojazdy o mocy silnika co najmniej 80 KM i wadze powyżej 3,5 Mg każdy, wyposażone w pługi lemieszowe lekkie o szerokości lemieszy co najmniej 2,2 m, wyposażone w aktywne modemy GPS; - rozsypywarkę zamontowaną na dowolnym pojeździe, z regulowaną szerokością i gęstością posypywania środków uszorstniających, o ładowności skrzyni min. 3 Mg, 4. Sołectwa Ząbinowice, Mokrzyn - dwa ciągniki rolnicze lub inne pojazdy o mocy silnika co najmniej 80 KM i wadze powyżej 3,5 Mg każdy, wyposażone w pługi lemieszowe lekkie o szerokości lemieszy co najmniej 2,2 m, wyposażone w aktywne modemy GPS; - rozsypywarkę zamontowaną na dowolnym pojeździe, z regulowaną szerokością i gęstością posypywania środków uszorstniających, o ładowności skrzyni min. 3 Mg, 5. Sołectwa Dąbie, Gostkowo - dwa ciągniki rolnicze lub inne pojazdy o mocy silnika co najmniej 80 KM i wadze powyżej 3,5 Mg każdy, wyposażone w pługi lemieszowe lekkie o szerokości lemieszy co najmniej 2,2 m, wyposażone w aktywne modemy GPS; - rozsypywarkę zamontowaną na dowolnym pojeździe, z regulowaną szerokością i gęstością posypywania środków uszorstniających, o ładowności skrzyni min. 3 Mg, 6. Sołectwo Grzmiąca - jeden ciągnik rolniczy lub inne pojazdy o mocy silnika co najmniej 80 KM i wadze powyżej 3,5 Mg każdy, wyposażone w pługi lemieszowe lekkie o szerokości lemieszy co najmniej 2,2 m, wyposażone w aktywne modemy GPS; - rozsypywarkę zamontowaną na dowolnym pojeździe, z regulowaną szerokością i gęstością posypywania środków uszorstniających, o ładowności skrzyni min. 3 Mg, 7. Sołectwo Pomysk Wielki, Pomysk Mały - trzy ciągniki rolnicze lub inne pojazdy o mocy silnika co najmniej 80 KM i wadze powyżej 3,5 mg każdy, wyposażone w pługi lemieszowe lekkie o szerokości lemieszy co najmniej 2,2 m wyposażone w aktywne modemy GPS; - dwie rozsypywarki zamontowane na dowolnym pojeździe z regulowaną szerokością i gęstością posypywania środków uszorstniających , o ładowności skrzyni min. 3 Mg, wyposażone w aktywne modemy GPS; Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedna część zamówienia winni dysponować łączną ilością sprzętu przewidzianego dla tych części zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas przystąpienia do realizacji zgłoszenia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 1. w zakresie wynagrodzenia, w przypadku: 1) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych; 2) wprowadzenia zmian w stosunku do SIWZ w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia; 3) zmiany powszechnie obowiązującego prawa, wpływającej na zasady usługi odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej. 4) zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT), dopuszcza się możliwość zmiany ceny oferty brutto. 2. W przypadku zmiany powszechnie obowiązującego prawa, wpływającego na sposób spełnienia świadczenia, dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotu i sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia usługi odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15, pok. nr 308.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 09:45, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15, pok. nr 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Przebudowa rowu retencyjnego-tranzytowego w m. Świątkowo wraz z budową drogi dojazdowej
- Dostawa narzędzi i implantów ortopedycznych - umowa ramowa ZP8/A/4/2025
- Obsługa serwisowa tomografu komputerowego Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP2/2025
- Budowa w ciągu drogi powiatowej nr 1726G drogi dla pieszych i rowerów będąca częścią podstawowej sieci tras rowerowych w MOF Bytowa oraz Subregionalnej trasy rowerowej EURO VELO R20
- "Szkolenia kierowców"
- "Zaprojektuj i wybuduj" : Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w celu zwiększenia do 78 liczby łóżek opieki długoterminowej ZP4/2025
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- "Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu przyległego Elbląskiego Centrum Usług Społecznych"
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości na terenach niezabudowanych Miasta Gliwice. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.