Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-25
Golub-Dobrzyń: Prace konserwatorskie przypór i tynków wraz z naprawami profili przybudówki Anny Wazówny na Zamku w Golubiu-Dobrzyniu.
Numer ogłoszenia: 162233 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział PTTK im. Zygmunta Kwiatkowskiego , PTTK 13, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 683 24 55, faks 56 683 26 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamekgolub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oddział PTTK-Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace konserwatorskie przypór i tynków wraz z naprawami profili przybudówki Anny Wazówny na Zamku w Golubiu-Dobrzyniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie robót budowlanych pod nazwą Prace konserwatorskie przypór i tynków wraz z naprawami profili przybudówki Anny Wazówny na Zamku w Golubiu-Dobrzyniu. I. Prace budowlane : 1.odbudowa wraz z pracami naprawczymi 2 przypór ceglanych -zachodnio-południowej i zachodnio-północnej- wraz z zastąpieniem spoiny cementowej spoiną wapienną w zachodniej elewacji zamku 2.wymiana tynków przybudówki Anny Wazówny 3.konserwacja muru ceglanego przybudówki Anny Wazówny 4.prace naprawcze profili ciągnionych opasek i gzymsów budynku przybudówki Anny Wazówny II.Program prac konserwatorskich obejmuje m.in.: 1.dezynfekcję i oczyszczenie powierzchni cegieł i zapraw 2.odsolenie partii zasolonych 3.usunięcie spoin cementowych 4.wzmocnienie elementów ceglanych 5.uzupełnienie brakujących i wymiana zniszczonych cegieł materiałem odpowiednio dobranym pod względem parametrów fizyko-mechanicznych 6.wykonanie prac tynkarskich 7.spoinowanie 8.scalenie kolorystyczne uzupełnień z partiami oryginalnymi. III.Wykonanie badań konserwatorskich obejmuje : wykonanie dokumentacji fotograficznej i opisowej - w zakresie wymaganym przez wojewódzkiego konserwatora zabytków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót oraz program prac konserwatorskich będące załącznikami do SIWZ. załącznik nr 10 - Dokumentacja Techniczna ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające stanowiące nie więcej niz 10 % zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.21.23.54 - Roboty budowlane w zakresie zamków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia -konserwacja gotyckich murów ceglanych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każde -oraz doświadczenie w badaniach, konserwacji i restauracji gotyckich murów, potwierdzone referencjami protokołami służb konserwatorskich (MKZ, WKZ). Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, tj. sprzętem określonym w Specyfikacji Technicznej. Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie na drukach stanowiących załączniki : nr 7 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - dysponuje osobą do kierowania zespołem konserwatorskim posiadającą uprawnienia zawodowe wymagane do wykonania prac na obiektach zabytkowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, -Dz. U. Nr 165 poz. 987. - kierownik zespołu wykaże się minimum 2- letnim doświadczeniem i praktyką w zakresie badań, konserwacji, restauracji elementów i detalu architektonicznego, - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, - wykazującą się co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiadającą uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, Dz.U.Nr165 z 2011r., poz. 987. - posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Polisa lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie terminu wykonania zadania, jeżeli w trakcie jej obowiązywania wystąpią: - działania organów administracji lub innych podmiotów, związane z przekroczeniem obowiązujących terminów wydania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, - warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację prac przez okres kolejnych 10 dni kalendarzowych, - działania siły wyższej polegające na zakłóceniach w działalności przedsiębiorstwa lub jego kontrahentów skutkujące opóźnieniem w wydaniu materiałów budowlanych, - konieczność wykonania rozwiązań zamiennych wynikających z nadzoru konserwatorskiego, 2. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie rozwiązań zamiennych dopuszczonych ustawą Prawo Budowlane. 3. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie formy prawnej Wykonawcy jeżeli w trakcie jej obowiązywania: - zmianie ulegnie siedziba, adres, lub forma prawna Wykonawcy. 4. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych , pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamekgolub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział PTTK Zamek Golubski, ul. PTTK 13, 87-400 Golub-Dobrzyń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 10:00, miejsce: ZAMEK GOLUBSKI UL. PTTK 13 87-400 GOLUB-DOBRZYŃ.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOLUBIA-DOBRZYNIA
- Budowa ulic Widokowej (nr 110658C) i Jasnej (nr 110653C) w ramach zadania pn. "Budowa ulic Spacerowej, Równinnej, Widokowej i Jasnej na os. Panorama w Golubiu-Dobrzyniu"
- Świadczenie usługi nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem AMMS+ i Infomedica+
więcej: przetargi w Golubiu-Dobrzyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz prac konserwatorskich i robót budowlanych naprawczych elementów drewnianych zabytkowego Spichlerza w Skomlinie.
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- Prace restauratorskie i konserwatorskie elewacji zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Gołdapi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja zadaszenia wejścia do Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich
- "Rekonstrukcja sztukaterii w Sali Kolumnowej renesansowego Zamku- siedziby DPS Prószków przy ul. Zamkowej 8 "
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.