Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-25
Złotniki Kujawskie: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gniewkówcu
Numer ogłoszenia: 162239 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złotniki Kujawskie , ul. Powstańców Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 35 17 160, faks 52 35 17 160 wew. 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gniewkówcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: A. Roboty instalacyjno-montażowe 1. Kanały grawitacyjne z rur PCW D=200 - 3.826,00 m 2. Przykanaliki grawitacyjne z rur PCV D=160 - 640,00 m; D=200 - 10,0 m (razem 650,0 m) 3. Kanały ciśnieniowe z rur PE D=63 -150,0 m; D=90-592,0 m; D=110 - 1.647,0 m (razem 2.389,0 m) 4. Studnie rozprężne SR - 4,0 kpl 5. Studnia połączeniowa SP - 1,0 kpl 6. Studnia napow.-odpowietrz.ODP- 1,0 kpl 7.Studnia odwodnieniowa ODW - 1,0 kpl 8.Studnie rewizyjne P - 3,0 kpl 9. Przykanaliki ciśnieniowe z rur PE D=63 -299,0 m 10.Tłocznia ścieków PG-2 - 1,0 kpl 11.Przepompownia ścieków PG-1 - 1,0 kpl 11.Przyłącza wodociągowe z rur PE D=40 mm - 34,0 m 12.Roboty drogowe 1,0 kpl B.Roboty budowlane dla przepompowni PG-1 1.Fundament przepompowni -1,0 kpl 2.Nawierzchnia utwardzona wewnątrz ogrodzenia -1,0 kpl 3.Ogrodzenie terenu - 1,0 kpl 4.Fundament pod żurawik + żurawik - 1,0 kpl 5.Zieleń - 1,0 kpl C.Roboty budowlane - tłocznia PG-2 1.Komora tłoczni - 1,0 kpl 2.Nawierzchnia utwardzona wewnątrz ogrodzenia - 1,0 kpl 3.Ogrodzenie terenu panelowe - 1,0 kpl 4.Zieleń - 1,0 kpl D.Drogi dojazdowe 1.Droga dojazdowa do przepompowni PG-1 - 1,0 kpl 2.Droga dojazdowa do tłoczni PG-2 - 1,0 kpl E.Zasilanie energetyczne zalicznikowe - przepompownia PG-1 1.Montaż rozdzielni techn. i kabl. za. 0,4 kV - 1,0 kpl 2.Montaż oświetlenia zewnętrznego - 1,0 kpl 3.Montaż połączeń kablowych i instalacje w komorze - 1,0 kpl F.Zasilanie energ. zalicznikowe - tłocznia ścieków PG-2 1.Montaż rozdzielni techn. i kabl. zal. 0,4 kV - 1,0 kpl 2.Montaż oświetlenia zewnętrznego - 1,0 kpl 3.Montaż połączeń kablowych i instalacje w komorze - 1,0 kpl G.Zasilanie elektroenerget. przydomowych przepompowni ścieków 1.Przebudowa instal. el. wewn. w budynku dla SG-1 -1,0 kpl 2.Montaż rozdzielni technol. i kabl. zal.0,4 kV dla SG-1- 1,0 kpl 3.Montaż połączeń kabl. i instal. el. w komorze SG-1 -1,0 kpl 4.Montaż rozdzielni techgnol. i kabl. zal. 0,4 kV dla SG-2 -1,0 kpl 5.Montaż połączeń kablowych i instalacje w komorze SG-2- 1,0 kpl 6.Montaż rozdzielni technol. i kabla zal.0,4 kV dla SG-3 -1,0 kpl 7.Montaż połączeń kablowych i instalacje w komorze SG-3 1,0 kpl 8.Przebudowa instal. el. wewn. budynku dla SG-4 -1,0 kpl 9.Montaz rozdzielni technol. i kabl. zal. 0,4 kV dla SG-4 -1,0 kpl 10.Montaż połączeń kablowych i instalacje w komorze SG-4 1,0 kpl 11.Montaż rozdzielni techn. i kabla zal. 0,4 kV dla SG-5- 1,0 kpl 12.Montaż połączeń kablowych i instalacje w komorze SG-5- 1,0 kpl 13.Przebudowa instal. el. wewn. w budynku dla SG-6 -1,0 kpl 14.Montaż rozdzielni techn. i kabl. zal. 0,4 kV dla SG-6- 1,0 kpl 15.Montaż połączeń kablowych i instalacje w komorze SG-6- 1,0 kpl 16.Przebudowa instal. el. wewn. w budynku dla SG-7 - 1,0 kpl 17.Montaż rozdzielni techn. i kabl. zal.0,4 kV dla SG-7- 1,0 kpl 18.Montaż połączeń kabl. i instal. el. w komorze SG-7 - 1,0 kpl H. Obsługa geodezyjna 1. Obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą - 1,0 kpl Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 33.000,00 zł słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 08.08.2012 r. do godz.11:00. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy Bydgoszcz Oddział Złotniki Kujawskie konto depozytowe Nr 32 81 42 10 59 0000 19 35 2000 0004 z dopiskiem -Przetarg na budowę kanalizacji sanitarnej w Gniewkówcu. Wadium wnoszone w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego tj. 08.08.2012 r. do godz.11:00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje wykonanie, tj. zakończenie (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - jednej roboty budowlanej polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 3 000 m wraz z budową min. 1 przepompowni, lub - dwóch robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości nie mniejszej niż 3 000 m i obejmujących budowę min 1 przepompowni, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone za które można przyjąć referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty wystawione przez Zamawiających na wskazane roboty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia-wymagania minimalne: 1) jedna czteroosobowa brygada robocza, 2) osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane o specjalności sanitarnej, będąca członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - legitymującymi się nie mniejszymi niż 3 letnim stażem zawodowym, 3) osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie branży elektrycznej posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności elektrycznej upoważniające do kierowania robotami elektrycznymi , będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie: a) Informacji banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 700.000,00 zł. b) opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN na czas wykonania zamówienia .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy, harmonogram rzeczowo-finansowy, dowód wniesienia wadium,wskazanie części zamówienia,której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące możliwości zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1) zmiany osoby pełniącej funkcje kierownika budowy wskazanej w ofercie w przypadku jakiejkolwiek sytuacji niezależnej od Wykonawcy lub na żądanie Zamawiającego jeżeli nie wywiązuje się on z nałożonych obowiązków; 2) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest: a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które nie ponosi Wykonawca żadnej odpowiedzialności; b) wykopaliskami uniemożliwiającymi wykonywanie robót; c) szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi i gruntowymi; d) koniecznością dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej na wniosek stron; e) wystąpieniem siły wyższej; 3) zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót na wniosek Zamawiającego, Instytucji Zarządzającej lub w okolicznościach, za które nie ponosi żadnej odpowiedzialności Wykonawca - na jego wniosek. Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotnikikuj.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Złotniki Kujawskie , ul.Powstańców Wielkopolskich 6 , 88-180 Złotniki Kujawskie. Zamawiający pobiera opłatę za materiały przetargowe w wersji papierowej w wysokości 100 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul. Powstańców Wielkopolskich 6 88-180 Złotniki Kujawskie Pokój nr 27 , I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku - Białej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa boiska piłkarskiego (...)- w systemie zaprojektuj i buduj.
- Przebudowa silosu przejazdowego na obornik wraz ze zbiornikami na odcieki, instalacją odgromową i robotami towarzyszącymi - na terenie Stacji Badawczo-Dydaktycznej UPWr w Radomierzu.
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.