eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościelecZakup i dostawa koparko-ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Kościelec: Zakup i dostawa koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 162240 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelec, ul. Turecka 7/3, 62-604 Kościelec, woj. wielkopolskie, tel. 063 2716222, fax 063 2716282.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielec.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa koparko-ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki Dane techniczne koparko-ładowarka silnik wysokoprężny turbodoładowany Moc maksymalna minimum 68 kW Układ hydrauliczny · Zasilanie o wydajności minimum 150 l/min · Dodatkowa instalacja do zasilania narzędzi ręcznych Układ napędowy układ napędu jazdy W pełni zsynchronizowana skrzynia przekładniowa Mosty blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu Układ hamulcowy · Układ hamulcowy ze wspomaganiem, tarczowy, mokry z samoregulacją Pozostałe wymogi zostały określone w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe: spełniające wymogi określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów, które zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium >spełnia<, >nie spełnia<. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę >spełnia< natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę >nie spełnia<.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty jakie muszą złożyć Oferenci w niniejszym postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 część II SIWZ); 2. Dokumenty i oświadczenia określone w pkt. 9 SIWZ; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 część II SIWZ); 4. Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 3 części II SIWZ) 5. Dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie ( referencje). 6. Dołączony zaakceptowany projekt umowy. II. W stosunku do dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. I Zamawiający stawia następujące wymogi formalne: 1. Dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Oferenta za zgodność z oryginałem; 2. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejszą SIWZ muszą zostać wypełnione przez Oferenta bez wyjątku ściśle wg warunków i postanowień w nich zawartych - bez dokonywania żadnych zmian i uzupełnień. Miejsca przeznaczone do wypełnienia muszą zostać prawidłowo wypełnione. W przypadku gdy jakakolwiek część wymaganych dokumentów nie dotyczy Oferenta, wpisuje on w danym miejscu >nie dotyczy<;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koscielec.nowoczesnagmina.pl/?a=2055

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelec 62-604 Kościelec, Turecka 7/3 - pokój Nr 23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelec 62-604 Kościelec, Turecka 7/3 - pokój Nr 8 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.