eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Oleśnica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-30

Ogłoszenie nr 16224 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.

Oleśnica: Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Oleśnica
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 372823-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oleśnica, krajowy numer identyfikacyjny 29101045800000, ul. ul. Nadstawie  1, 28220   Oleśnica, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3774036, 3774009, faks 413 774 036, e-mail antonik.anna@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminaolesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Oleśnica

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BKŚ.I.271.7.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje realizację usługi odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z koszy ulicznych oraz z koszy zlokalizowanych przy przystankach autobusowych, na terenie gminy Oleśnica oraz ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych - Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o., Rzędów 40, 28-142 Tuczępy. Usługa odbierania odpadów komunalnych na terenie gminy Oleśnica obejmuje: 1) odbiór następujących frakcji odpadów na terenie gminy: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, b) opakowań wielomateriałowych, c) papieru i tektury, d) szkła, e) tworzywa sztucznego, f) metali, g) odpadów budowlanych i rozbiórkowych, h) odpadów zielonych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy; 2) odbiór odpadów komunalnych, w tym odpadów wielkogabarytowych, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zwanego dalej PSZOK (dodatkowy odbiór odpadów wielkogabarytowych z PSZOK stanowi kryterium oceny ofert); 3) odbiór przeterminowanych leków zbieranych przez mieszkańców w punkcie zbiórki, zlokalizowanym w Ośrodku Zdrowia w Oleśnicy oraz wyposażenie punktu w oznakowany pojemnik przeznaczony do zbierania przeterminowanych leków o pojemności min. 50 l, w terminie trzech dni roboczych od podpisania umowy; 4) odbiór odpadów komunalnych z cmentarza parafialnego; 5) odbiór odpadów z koszy ulicznych oraz z koszy przy przystankach autobusowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ. Szczegółowe dane charakteryzujące wielkość zamówienia: 1) Liczba mieszkańców wynosi ok.3350 osób. 2) Liczba nieruchomości zamieszkałych: 1049. 3) Liczba nieruchomości niezamieszkałych: 58, z czego: nieruchomości, gdzie odpady powstają sezonowo: 28, nieruchomości związane z prowadzoną działalnością oraz pozostałe nieruchomości niezamieszkałe (np. szkoły, cmentarz): 30. 4) Powierzchnia gminy Oleśnica wynosi 5338 ha. 5) Liczba sołectw - 11: Oleśnica, Borzymów, Brody, Bydłowa, Kępie, Pieczonogi, Podlesie, Strzelce, Sufczyce, Wojnów, Wólka Oleśnicka. 6) Na terenie gminy Oleśnica funkcjonuje 1 Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, zlokalizowany w Oleśnicy przy ul. Wiejskiej. 7) Zamawiający umożliwi Wykonawcy w okresie trwania umowy dostęp do wykazu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. 8) Szacunkowa ilość odpadów komunalnych przeznaczonych do odbioru w ramach niniejszego zamówienia (tj. w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.) wynosi: niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 380 Mg odpady komunalne zbierane w sposób selektywny - 155 Mg. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia może zaoferować dostarczenie pojemników na odpady zmieszane dla każdej nieruchomości poprzez złożenie odpowiedniej deklaracji w formularzu oferty. Poprzez dostarczenie pojemników na odpady zmieszane dla każdej nieruchomości rozumie się dostarczenie pojemników dwukołowych z pokrywą o pojemności 120 l dla każdej nieruchomości zamieszkałej. Termin dostarczenia pojemników: 31.01.2017 r. - dla nieruchomości zamieszkałych na dzień 31.12.2016 r., 14 dni od uzyskania informacji od Zamawiającego - dla nowych nieruchomości zamieszkałych. Dostarczenie pojemników na odpady zmieszane stanowi kryterium oceny ofert. Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511300-5, 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT115560.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka gminy z o.o.,  ,  ul. Wojska Polskiego 3,  28-200,  Staszów,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83781.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 80314.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104004.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.