eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynREMONT ODDZIAŁU CHORÓB WEWNĘTRZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Kętrzyn: REMONT ODDZIAŁU CHORÓB WEWNĘTRZNYCH
Numer ogłoszenia: 162275 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Kętrzynie, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512502, fax 089 7513797.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-ketrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ODDZIAŁU CHORÓB WEWNĘTRZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Prace remontowe na Oddziale Chorób Wewnętrznych Szpitala Powiatowego w Kętrzynie polegające na: wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, remont OIOK związany z przystosowaniem go do aktualnych wymogów zgodnych przepisami prawa oraz instalacja sieci gazów medycznych. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektowa. Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia z materiałów własnych. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres minimum 36 miesięcy na roboty objęte przedmiotem zamówienia, liczone od następnego dnia zakończenia całości robót, potwierdzonych protokółem odbioru końcowego. Wykonawca wykona roboty zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wszystkie materiały budowlane i urządzenia muszą posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, aprobaty techniczne, itp. Wykonawca zorganizuje, zagospodaruje oraz należycie zabezpieczy plac budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie oraz zabezpieczy przed przemieszczaniem się kurzu, pyłu itp. na pomieszczenia niebędące w danym czasie remontowane. Wykonawca uporządkuje teren po wykonaniu robót. Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie urządzi zaplecze i plac budowy oraz zapewni jego utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz zapewni ochronę przez cały okres trwania umowy. Zamawiający informuje, że prace prowadzone będą przy działającym w swoim zakresie Oddziale, wszystkie wykonywane prace muszą być wcześniej uzgodnione z Zamawiającym oraz prowadzone w sposób niezagrażający bezpieczeństwu przebywających tam pacjentów oraz personelu medycznego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności określonych, w niniejszej specyfikacji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 1. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów lub oświadczeń będzie badał czy dokumenty lub oświadczenia potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. 2. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. 3. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1) Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z art. 22 ust. 1, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. (proponowany wzór wg załącznika nr 4 do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Jeśli Wykonawca będzie posługiwał się podwykonawcami dołącza wykaz podwykonawców, którzy będą brali udział w realizacji zamówienia (nazwa i adres podwykonawcy oraz zakres powierzonej do wykonania części zamówienia lub oświadczenie, że zamówienie będzie realizowane bez udziału podwykonawców - proponowany wg załącznika do SIWZ lub własny). 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych przez kierownika budowy, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz oświadczenie że posiada minimum 3-letnie doświadczenie w zawodzie kierownika budowy, licząc od daty uzyskania uprawnień. 5) Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). DODATKOWE INFORMACJE: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Brak jakiegokolwiek dokumentu lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu niepoświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie oferty i obligatoryjnie odrzucenie z postępowania przetargowego. 4. Dokumenty wymienione mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 5. Wymagane oświadczenia lub dokumenty określone w punktach 2 i 5 muszą być złożone oddzielnie przez każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum, dokumenty lub oświadczenia określone w punktach 1 wspólnie przez wszystkie podmioty stanowiące konsorcjum, zaś oświadczenia lub dokumenty określone w punktach 3, 4, przynajmniej przez jeden podmiot wchodzący w skład konsorcjum. 6. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital-ketrzyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać (bezpłatnie) w wersji elektronicznej bezpośrednio ze strony internetowej zamawiającego lub otrzymać w wersji oryginalnej (papierowej) po dokonaniu opłaty 40,00zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.