eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipnoUsługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt.Bądź aktywny. Program aktywizacji społecznej w powiecie lipnowskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-14

Lipno: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt.: Bądź aktywny. Program aktywizacji społecznej w powiecie lipnowskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 162297 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Mickiewicza 58, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 288 66 41, faks 54 288 66 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt.: Bądź aktywny. Program aktywizacji społecznej w powiecie lipnowskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. Bądź aktywny. Program aktywizacji społecznej w powiecie lipnowskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 12 odrębnych części: 1. Część zamówienia nr 1 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie: Trening kompetencji społecznych dla 32 osób oraz Warsztaty z doradcą zawodowym dla 32 osób; 2. Część zamówienia nr 2 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu komputerowego dla 6 osób; 3. Część zamówienia nr 3 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Projektant stron internetowych dla 1 osoby ; 4. Część zamówienia nr 4 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Podstawy księgowości z obsługą sekretariatu dla 2 osób; 5. Część zamówienia nr 5 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 6 osób; 6. Część zamówienia nr 6 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Przedstawiciel handlowy dla 5 osób; 7. Część zamówienia nr 7 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Kosmetyczka dla 2 osób; 8. Część zamówienia nr 8 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Bukieciarstwo i florystyka dla 3 osób 9. Część zamówienia nr 9 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Operator koparko - ładowarki dla 3 osób; 10. Część zamówienia nr 10 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia do licencji I stopnia dla 1 osoby; 11. Część zamówienia nr 11 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Prawo jazdy kat. C dla 3 osób; 12 Część zamówienia nr 12 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Prawo jazdy kat. B dla 10 osób..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: a) dla części zamówienia nr 1 - szkolenie: Trening kompetencji społecznych oraz szkolenie: Warsztaty z doradcą zawodowym - 300,00 zł (trzysta złotych), b) dla części zamówienia nr 2 - kurs komputerowy - 200,00 zł (dwieście złotych), c) dla części zamówienia nr 3 - kurs Projektant stron internetowych- 100,00 zł (sto złotych), d) dla części zamówienia nr 4 - kurs Podstawy księgowości z obsługą sekretariatu - 100,00 zł (sto złotych), e) dla części zamówienia nr 5 - kurs Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej- 200,00 zł (dwieście złotych), f) dla części zamówienia nr 6 - kurs Przedstawiciel handlowy - 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych), g) dla części zamówienia nr 7 - kurs Kosmetyczka - 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych), h) dla części zamówienia nr 8 - kurs Bukieciarstwo i florystyka - 250,00 zł (dwieście pięćdziesiąt złotych), i) dla części zamówienia nr 9 - kurs Operator koparko - ładowarki - 250,00 zł (dwieście pięćdziesiąt złotych), j) dla części zamówienia nr 10 - kurs Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia do licencji I stopnia - 100,00 zł (sto złotych), k) dla części zamówienia nr 11 - kurs Prawo jazdy kat. C - 200,00 zł (dwieście złotych); l) dla części zamówienia nr 12 - kurs Prawo jazdy kat. B- 500,00 zł ( pięćset złotych). 2. Termin wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, b) wnoszone w pozostałych formach - oryginały dokumentów zostały złożone w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie, ul. Mickiewicza 58, 87 - 600 Lipno w pok. nr 1 (parter) przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie w Kujawskim Banku Spółdzielczym w Aleksandrowie Kujawskim nr rachunku; 92 9537 0000 2004 0041 4764 0009, b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie, ul. Mickiewicza 58, 87 - 600 Lipno w pok. nr 1 (parter) przed upływem terminu składania ofert. 4. Formy wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w rozdziale XII pkt 10 i 11 SIWZ, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w pkt 4 od lit. b) do lit. e) musi być wystawione na Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Zamawiający dla części zamówienia od nr 1 do nr 10 nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 2) Zamawiający dla części zamówienia nr 11 - kurs Prawo jazdy kat. C oraz dla części zamówienia nr 12 - kurs Prawo jazdy kat. B wymaga, aby Wykonawca posiadał wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 05 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011r. Nr 30, poz. 151 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie usługi (potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie), odpowiadające swoim rodzajem (rozumianym jako tematyka poszczególnych szkoleń/kursów stanowiącym poszczególne części zamówienia. Warunek dotyczy wszystkich 12 części zamówienia i w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia Wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dla części zamówienia nr 1 - dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada licencję doradcy zawodowego I stopnia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) oraz co najmniej jedną osobą, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia i co najmniej trzyletnie doświadczenie pracy w charakterze psychologa; b) dla części zamówienia od nr 2 do nr 10- dla każdej z części zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą (będąca wykładowcą/trenerem), która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie w dziedzinie, z której prowadzi zajęcia oraz przeprowadziła co najmniej dwa kursy i/lub szkolenia z zakresu/tematyki zgodnych z zajęciami/tematyką danego kursu/szkolenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; c) dla części zamówienia nr 11- kurs Prawo jazdy kat. C dysponuje co najmniej jedną osobą, która jest instruktorem uprawnionym do prowadzenia szkoleń w zakresie prawa jazdy co najmniej kat. C w rozumieniu ustawy z dnia 05 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011r. Nr 30, poz. 151 ze zm.) d) dla części zamówienia nr 12 - kurs Prawo jazdy kat. B dysponuje co najmniej jedną osobą, która jest instruktorem uprawnionym do prowadzenia szkoleń w zakresie prawa jazdy co najmniej kat. B w rozumieniu ustawy z dnia 05 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011r. Nr 30, poz. 151 ze zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b)pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; e) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;f) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, g) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy, h) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmianę miejsca realizacji szkoleń, przy czym zmiana nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza także zmianę osoby/osób prowadzącej/ych zajęcia w toku realizacji zamówienia, ale jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności na wypadek choroby lub innej okoliczności uniemożliwiającej osobie prowadzącej zajęcia wykonywanie obowiązków wynikających z umowy. Zmiana osoby prowadzącej zajęcia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego oraz jest dopuszczalna pod warunkiem, że wskazana osoba (zastępca) posiada co najmniej takie same kwalifikacje zawodowe i co najmniej takie samo doświadczenie zawodowe jak osoba wskazana w ofercie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie, ul. Mickiewicza 58, 87 - 600 Lipno pok. nr 1, w godz. od 7.30 do 15.30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2013 godzina 10:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie, ul. Mickiewicza 58, 87 - 600 Lipno, pokój nr 1 ( parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu systemowego pt. Bądź aktywny. Program aktywizacji społecznej w powiecie lipnowskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie:Trening kompetencji społecznych oraz Warsztaty z doradcą zawodowym dla 32 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie grupowe: 2 grupy po 16 osób (osoby niepełnosprawne i wychowankowie rodzin zastępczych lub różnego typu placówek); termin szkolenia: w okresie wrzesień - listopad 2013r. realizacja szkolenia na terenie miasta Lipno,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zakresie kursu komputerowego dla 6 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba uczestników: 6 (osoby niepełnosprawne), liczba godz. kursu: 80 godz., realizacja kursu na terenie miasta Lipno.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zakresie kursu Projektant stron internetowych dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba uczestników: 1 ( osoba niepełnosprawna), liczba godz. kursu: 175 godz., realizacja kursu na terenie miasta Lipno lub Włocławek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zakresie kursu Podstawy księgowości z obsługą sekretariatu dla 2 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba uczestników: 2 ( osoby niepełnosprawne), liczba godz. kursu: 80 godz., realizacja kursu na terenie miasta Lipno,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: usługa szkoleniowa w zakresie kursu Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 6 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba uczestników: 6 (osoby niepełnosprawne i wychowankowie rodzin zastępczych lub różnego typu placówek), liczba godz. kursu: 80 godz., realizacja kursu na terenie miasta Lipno.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zakresie kursu Przedstawiciel handlowy dla 5 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba uczestników - 5 (osoby niepełnosprawne i wychowankowie rodzin zastępczych lub różnego typu placówek), liczba godz. kursu: 80 godz., realizacja kursu na terenie Lipno.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zakresie kursu Kosmetyczka dla 2 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba uczestników: 2 ( osoby niepełnosprawne), liczba godz. kursu: 80 godz., realizacja kursu na terenie miasta Lipno lub Włocławek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zakresie kursu Bukieciarstwo i florystyka dla 3 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - liczba uczestników: 3 ( osoby niepełnosprawne), liczba godz. kursu: 80 godz., realizacja kursu na terenie miasta Lipno.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zakresie kursu Operator koparko - ładowarki dla 3 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba uczestników : 3 ( osoby niepełnosprawne), liczba godz.: 202 godz., realizacja kursu na terenie miasta Włocławek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zakresie kursu Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia do licencji I stopnia dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba osób: 1 ( osoba niepełnosprawna), liczba godz. kursu: 245 godz., realizacja kursu na terenie miasta Lipno lub Włocławek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: usługa szkoleniowa w zakresie kursu Prawo jazdy kat. C dla 3 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba osób: 3 (osoby niepełnosprawne), liczba godz. kursu: 50 godz., realizacja kursu na terenie miasta Lipno lub Włocławek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zakresie kursu Prawo jazdy kat. B dla 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba uczestników: 10 (osoby niepełnosprawne i wychowankowie rodzin zastępczych lub różnego typu placówek), liczba godz. kursu: 60 godz., realizacja kursu na terenie miasta Lipno lub Włocławek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. wskaźnik- zdawalność za pierwszym razem egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B przez kursantów za I półrocze 2013r. - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.