Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-14
Lipno: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego
pt.: Bądź aktywny. Program aktywizacji społecznej w powiecie lipnowskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 162297 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Mickiewicza 58, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 288 66 41, faks 54 288 66 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt.: Bądź aktywny. Program aktywizacji społecznej w powiecie lipnowskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. Bądź aktywny. Program aktywizacji społecznej w powiecie lipnowskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 12 odrębnych części: 1. Część zamówienia nr 1 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie: Trening kompetencji społecznych dla 32 osób oraz Warsztaty z doradcą zawodowym dla 32 osób; 2. Część zamówienia nr 2 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu komputerowego dla 6 osób; 3. Część zamówienia nr 3 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Projektant stron internetowych dla 1 osoby ; 4. Część zamówienia nr 4 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Podstawy księgowości z obsługą sekretariatu dla 2 osób; 5. Część zamówienia nr 5 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 6 osób; 6. Część zamówienia nr 6 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Przedstawiciel handlowy dla 5 osób; 7. Część zamówienia nr 7 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Kosmetyczka dla 2 osób; 8. Część zamówienia nr 8 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Bukieciarstwo i florystyka dla 3 osób 9. Część zamówienia nr 9 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Operator koparko - ładowarki dla 3 osób; 10. Część zamówienia nr 10 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia do licencji I stopnia dla 1 osoby; 11. Część zamówienia nr 11 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Prawo jazdy kat. C dla 3 osób; 12 Część zamówienia nr 12 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Prawo jazdy kat. B dla 10 osób..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: a) dla części zamówienia nr 1 - szkolenie: Trening kompetencji społecznych oraz szkolenie: Warsztaty z doradcą zawodowym - 300,00 zł (trzysta złotych), b) dla części zamówienia nr 2 - kurs komputerowy - 200,00 zł (dwieście złotych), c) dla części zamówienia nr 3 - kurs Projektant stron internetowych- 100,00 zł (sto złotych), d) dla części zamówienia nr 4 - kurs Podstawy księgowości z obsługą sekretariatu - 100,00 zł (sto złotych), e) dla części zamówienia nr 5 - kurs Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej- 200,00 zł (dwieście złotych), f) dla części zamówienia nr 6 - kurs Przedstawiciel handlowy - 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych), g) dla części zamówienia nr 7 - kurs Kosmetyczka - 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych), h) dla części zamówienia nr 8 - kurs Bukieciarstwo i florystyka - 250,00 zł (dwieście pięćdziesiąt złotych), i) dla części zamówienia nr 9 - kurs Operator koparko - ładowarki - 250,00 zł (dwieście pięćdziesiąt złotych), j) dla części zamówienia nr 10 - kurs Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia do licencji I stopnia - 100,00 zł (sto złotych), k) dla części zamówienia nr 11 - kurs Prawo jazdy kat. C - 200,00 zł (dwieście złotych); l) dla części zamówienia nr 12 - kurs Prawo jazdy kat. B- 500,00 zł ( pięćset złotych). 2. Termin wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, b) wnoszone w pozostałych formach - oryginały dokumentów zostały złożone w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie, ul. Mickiewicza 58, 87 - 600 Lipno w pok. nr 1 (parter) przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie w Kujawskim Banku Spółdzielczym w Aleksandrowie Kujawskim nr rachunku; 92 9537 0000 2004 0041 4764 0009, b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie, ul. Mickiewicza 58, 87 - 600 Lipno w pok. nr 1 (parter) przed upływem terminu składania ofert. 4. Formy wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w rozdziale XII pkt 10 i 11 SIWZ, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w pkt 4 od lit. b) do lit. e) musi być wystawione na Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Zamawiający dla części zamówienia od nr 1 do nr 10 nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 2) Zamawiający dla części zamówienia nr 11 - kurs Prawo jazdy kat. C oraz dla części zamówienia nr 12 - kurs Prawo jazdy kat. B wymaga, aby Wykonawca posiadał wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 05 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011r. Nr 30, poz. 151 ze zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie usługi (potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie), odpowiadające swoim rodzajem (rozumianym jako tematyka poszczególnych szkoleń/kursów stanowiącym poszczególne części zamówienia. Warunek dotyczy wszystkich 12 części zamówienia i w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia Wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dla części zamówienia nr 1 - dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada licencję doradcy zawodowego I stopnia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) oraz co najmniej jedną osobą, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia i co najmniej trzyletnie doświadczenie pracy w charakterze psychologa; b) dla części zamówienia od nr 2 do nr 10- dla każdej z części zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą (będąca wykładowcą/trenerem), która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie w dziedzinie, z której prowadzi zajęcia oraz przeprowadziła co najmniej dwa kursy i/lub szkolenia z zakresu/tematyki zgodnych z zajęciami/tematyką danego kursu/szkolenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; c) dla części zamówienia nr 11- kurs Prawo jazdy kat. C dysponuje co najmniej jedną osobą, która jest instruktorem uprawnionym do prowadzenia szkoleń w zakresie prawa jazdy co najmniej kat. C w rozumieniu ustawy z dnia 05 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011r. Nr 30, poz. 151 ze zm.) d) dla części zamówienia nr 12 - kurs Prawo jazdy kat. B dysponuje co najmniej jedną osobą, która jest instruktorem uprawnionym do prowadzenia szkoleń w zakresie prawa jazdy co najmniej kat. B w rozumieniu ustawy z dnia 05 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011r. Nr 30, poz. 151 ze zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b)pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; e) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;f) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, g) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy, h) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmianę miejsca realizacji szkoleń, przy czym zmiana nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza także zmianę osoby/osób prowadzącej/ych zajęcia w toku realizacji zamówienia, ale jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności na wypadek choroby lub innej okoliczności uniemożliwiającej osobie prowadzącej zajęcia wykonywanie obowiązków wynikających z umowy. Zmiana osoby prowadzącej zajęcia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego oraz jest dopuszczalna pod warunkiem, że wskazana osoba (zastępca) posiada co najmniej takie same kwalifikacje zawodowe i co najmniej takie samo doświadczenie zawodowe jak osoba wskazana w ofercie Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie, ul. Mickiewicza 58, 87 - 600 Lipno
pok. nr 1, w godz. od 7.30 do 15.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2013 godzina 10:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie, ul. Mickiewicza 58, 87 - 600 Lipno, pokój nr 1 ( parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu systemowego pt. Bądź aktywny. Program aktywizacji społecznej w powiecie lipnowskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie:Trening kompetencji społecznych oraz Warsztaty z doradcą zawodowym dla 32 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie grupowe: 2 grupy po 16 osób (osoby niepełnosprawne i wychowankowie rodzin zastępczych lub różnego typu placówek); termin szkolenia: w okresie wrzesień - listopad 2013r. realizacja szkolenia na terenie miasta Lipno,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zakresie kursu komputerowego dla 6 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba uczestników: 6 (osoby niepełnosprawne), liczba godz. kursu: 80 godz., realizacja kursu na terenie miasta Lipno.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zakresie kursu Projektant stron internetowych dla 1 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba uczestników: 1 ( osoba niepełnosprawna), liczba godz. kursu: 175 godz., realizacja kursu na terenie miasta Lipno lub Włocławek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zakresie kursu Podstawy księgowości z obsługą sekretariatu dla 2 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba uczestników: 2 ( osoby niepełnosprawne), liczba godz. kursu: 80 godz., realizacja kursu na terenie miasta Lipno,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: usługa szkoleniowa w zakresie kursu Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 6 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba uczestników: 6 (osoby niepełnosprawne i wychowankowie rodzin zastępczych lub różnego typu placówek), liczba godz. kursu: 80 godz., realizacja kursu na terenie miasta Lipno.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zakresie kursu Przedstawiciel handlowy dla 5 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba uczestników - 5 (osoby niepełnosprawne i wychowankowie rodzin zastępczych lub różnego typu placówek), liczba godz. kursu: 80 godz., realizacja kursu na terenie Lipno.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zakresie kursu Kosmetyczka dla 2 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba uczestników: 2 ( osoby niepełnosprawne), liczba godz. kursu: 80 godz., realizacja kursu na terenie miasta Lipno lub Włocławek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zakresie kursu Bukieciarstwo i florystyka dla 3 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - liczba uczestników: 3 ( osoby niepełnosprawne), liczba godz. kursu: 80 godz., realizacja kursu na terenie miasta Lipno.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zakresie kursu Operator koparko - ładowarki dla 3 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba uczestników : 3 ( osoby niepełnosprawne), liczba godz.: 202 godz., realizacja kursu na terenie miasta Włocławek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zakresie kursu Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia do licencji I stopnia dla 1 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba osób: 1 ( osoba niepełnosprawna), liczba godz. kursu: 245 godz., realizacja kursu na terenie miasta Lipno lub Włocławek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: usługa szkoleniowa w zakresie kursu Prawo jazdy kat. C dla 3 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba osób: 3 (osoby niepełnosprawne), liczba godz. kursu: 50 godz., realizacja kursu na terenie miasta Lipno lub Włocławek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu kursów/szkoleń - 30
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Usługa szkoleniowa w zakresie kursu Prawo jazdy kat. B dla 10 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba uczestników: 10 (osoby niepełnosprawne i wychowankowie rodzin zastępczych lub różnego typu placówek), liczba godz. kursu: 60 godz., realizacja kursu na terenie miasta Lipno lub Włocławek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. wskaźnik- zdawalność za pierwszym razem egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B przez kursantów za I półrocze 2013r. - 30
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku Miejskiego w Lipnie - II etap
- Świadczenie usług rehabilitacyjnych dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy w Krzyżówkach
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w pierwszej połowie 2025 r.
- Budowa hali magazynowej
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.