Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Radlin: Odbudowa koryta Rowu Radlińskiego-Wschodniego w km. 0 + 200 - 0 + 750
Numer ogłoszenia: 162327 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin, ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4568200, fax 032 4558305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.radlin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa koryta Rowu Radlińskiego-Wschodniego w km. 0 + 200 - 0 + 750.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi wykonanie wg dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania odbioru robót budowlanych: a) wykoszenia, odmulenia, wygrabienia w km 0+200 - 0+750, b) rozbiórka pozostałości po ubezpieczeniu, c) ubezpieczenie koryta rowu kiszkami faszynowymi w km. 0+200 - 0+750.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - polegających na wykonaniu robót związanych z budownictwem ogólnym i inżynierią lądową (PKD 45.21) lub polegających na budowie obiektów inżynierii wodnej (PKD 45.24.) - potwierdzenie: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykonali co najmniej dwie roboty o porównywalnym zakresie rzeczowym (tj. wykonanie regulacji/konserwacji koryt rowów (cieków, potoków, rzek itp.) o długości co najmniej 300 m każda - w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru końcowego itp.) - potwierdzenie: wykaz wykonanych robót budowlanych, dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - zatrudniają osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej lub specjalności obejmującej w swym zakresie możliwość kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia; potwierdzenie: wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie oraz kserokopia potwierdzająca przygotowanie zawodowe kierownika budowy, tj. uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do IIB, d) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania przedmiotu zamówienia, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 upzp, g) przyjmą 30-dniowy termin płatności faktur i wyrażą zgodę na wystawianie maksymalnie dwóch faktur - jednej częściowej i jednej końcowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany druk oferty, b) Oświadczenie o warunkach gwarancji, o przyjęciu warunków płatności, ilości faktur oraz zgodzie na potrącenie kar umownych z faktur, c) Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 i art. 24 upzp- w przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum, d) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonania dwóch robót polegających na wykonaniu regulacji koryt rowów (cieków, potoków, rzek itp.) o długości co najmniej 300 m każda , e) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powyższych robót budowlanych, f) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, g) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - osoby kierujące realizacją zamówienia, posiadają odpowiednie wymagane uprawnienia (kwalifikacje), tj.: w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej lub specjalności obejmującej w swym zakresie możliwość kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia wraz z aktualnym dokumentem stwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, h) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum, i)Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania spółki cywilnej) lub pismo w sprawie ustanowienia pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum. j)Wyceniony przedmiar robót wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radlin, 44-310 Radlin, ul. Rymera 15, I piętro, pok. nr 201..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 09:15, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Radlin, II piętro, pokój nr 301..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń chłodniczych produkcji SIEMAG TECBERG dla potrzeb Oddziałów PGG S. A.
- Wykonanie robót budowlanych remontów z tytułu usuwania szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego dla PGG S.A. Oddział KWK ROW
- Wykonanie aktualizacji projektu budowlanego zamiennego pt.: ,,Rekultywacja i zagospodarowanie zwałowisk pogórniczych zlokalizowanych w sąsiedztwie zakładu górniczego KWK ROW Ruch ,,Marcel" w Radlinie poprzez ukształtowanie bryły krajobrazowej do rzędnej +350 m n.p.m.", opracowanego w maju 2021 roku
- Przebudowa budynku Zarządu nr 2 oraz budynku Łaźni nr 1 w celu dostosowania obiektów do wymogów przeciwpożarowych zgodnie z Postanowieniem KW PSP w Katowicach dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych i gminnych w Radlinie masą mineralno-asfaltową na gorąco i inne roboty bieżącego utrzymania dróg z podziałem na 2 części:
- Wykonanie koncepcji (etap I) odwodnienia terenu predysponowanego do powstania zalewiska wskutek eksploatacji górniczej KWK ROW Ruch Marcel, w rejonie drogi wojewódzkiej ul. Wyzwolenia i potoku ,,Kucharzówka" w Marklowicach, wraz z wykonaniem stosownej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień (Etap II) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją projektu (Etap III)
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dudyńce w gminie Bukowsko.
- "Budowa ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż drogi gminnej przechodzącej od m. Mieleszyn poprzez Borzątew do Karniszewa w kierunku z granicą Gminy Kłecko" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Orzysz
- "Przebudowa zbiornika wodnego o charakterze retencyjnym na działce nr ew. 150/1 w miejscowości Ruszkowo, obręb ewidencyjny Ruszkowo, Gmina Działdowo"
- "Przebudowa zbiornika wodnego o charakterze retencyjnym na działce nr ew. 100 w miejscowości Sękowo, obręb ewidencyjny Szenkowo, Gmina Działdowo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.