eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoczewoPrzebudowa drogi leśnej w Leśnictwach Dąbrówka oraz Młot - oddz. 181, 180, 179, 151 na odcinku 1520m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-16

Choczewo: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwach Dąbrówka oraz Młot - oddz. 181, 180, 179, 151 na odcinku 1520m
Numer ogłoszenia: 162400 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Choczewo, ul. Świerkowa 8, 84-210 Choczewo, woj. pomorskie, tel. 058 5722600, 5722626, fax 058 5722606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.choczewo.lasypanstwowe.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwach Dąbrówka oraz Młot - oddz. 181, 180, 179, 151 na odcinku 1520m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwach Dąbrówka oraz Młot - oddz. 181, 180, 179, 151 na odcinku 1 520m. Prace prowadzone będą na terenie Nadleśnictwa Choczewo, Obręb Młot, w Leśnictwach Dąbrówka oraz Młot - oddz. 181, 180, 179, 151 na odcinku 1 520m. 1. Przebudowa drogi leśnej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie: a) nawierzchni - z gruzu betonowo - ceglanego w dopuszczalnym stosunku 70 - 30 o łącznej grubości 12cm. Szerokość nawierzchni wynosi 3,50m z poboczami po 0,75m; b) rowy odwadniające - trapezowe o łącznej długości 423 mb o przekroju 100/40/50, spadki poprzeczne 3% jedno lub dwustronne. Na łukach poziomych spadki zróżnicowane; c) place manewrowe - w ilości 3 szt. o łącznej powierzchni 1350m2 oraz przyczółki do istniejącego przepustu drogowego. Nawierzchnię placów manewrowych należy wykonać z pospółki o łącznej grubości 20cm oraz podbudową z pospółki o grubości średniej 35cm; d) skrzyżowania - jednostronne i dwustronne. Zakres robót związanych z przebudową obejmuje odcinek 10m lub 15m od drogi głównej z projektowaniem łuków oraz niezbędnymi robotami ziemnymi. Zakres prac opisano na schematach poszczególnych skrzyżowań; e) przepusty - po dokonaniu rozbiórki istniejących zniszczonych przepustów należy wykonać przepust z rur żelbetowych o średnicy 60cm i długości 6m (6 szt.) oraz 1 szt. o średnicy 50cm i długości 6m. Rura ułożona ze spadkiem 1,5% w kierunku biegu cieku. Wlot i wylot przepustu ograniczony przyczółkami żelbetowymi z tzw. skrzydełkami; f) dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w miejscach oznaczonych na przekrojach poprzecznych wymiany gruntu na powierzchni i głębokości tam opisanej. Zalecanym materiałem wymiennym jest pospółka; g) ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: - wycięcie drzew i karczowanie pni - miejsce i ilość wycinanych drzew widoczna jest na przekrojach poprzecznych. Zakłada się, że Zamawiający wykonuje wycinki drzew, natomiast Wykonawca wykonuje karczowanie pni; - roboty wykończeniowe - po zakończeniu robót drogowych nawierzchni, poboczy i rowów odwadniających należy wykonać oczyszczenie i plantowanie poboczy drogi z odwiezieniem nadmiaru ziemi. 2. Szczegółowy opis wymaganych prac zawierają: a) szczegółowe warunki techniczne i określenie zakresu rzeczowego robót - Specyfikacje techniczne - załącznik nr 7 do SIWZ; b) szczegółowy zakres robót - kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 8 do SIWZ; c) projekt budowlany - załącznik nr 9 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta Wykonawcy przystępującego do przetargu musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin na wniesienie wadium upływa dnia 06.08.2008r. o godz. 9:30. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. okres od dnia otwarcia ofert do dnia 04.09.2008r. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy): a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b) w gwarancjach bankowych; c) w gwarancjach ubezpieczeniowych; d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253; Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 ze zm.). Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium ww. forma lub formy wadium muszą zostać załączone do oferty. e) w pieniądzu. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: KBSW O/Choczewo Nr 36 8350 0004 2600 0257 2000 0010 w takim terminie, aby pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert, tj. 06.08.2008r. do godz. 9:30. W tytule przelewu należy zamieścić zapis: Przetarg na remont drogi leśnej w leśnictwach Dąbrówka i Młot. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6. W przypadku pozostałych form wadium (poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm), należy je wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie Zamawiającego, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00, tak aby wadium znalazło się w siedzibie Zamawiającego w dniu otwarcia ofert, tj. w dniu 06.08.2008r. do godz. 9:30. 7. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt 13 SIWZ. 8. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez Wykonawcę. 9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium jeśli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; c) Zamawiający unieważnił przetarg, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Wykonawcy. 11. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pakt 11 b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeśli wadium było wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej wysokości zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Warunki, o których mowa spełnią Wykonawcy, którzy: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: 1. Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Nie zalegają z uiszczeniem podatków i innych opłat, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, stwierdzające powyższe, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Nie zalegają z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS stwierdzające powyższe, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 1. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres trwania umowy - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą wraz z ofertą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokument ten winien opiewać na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł. Ponadto Zamawiający wymaga, aby na dzień otwarcia ofert ubezpieczenie obejmowało co najmniej okres, przez który Wykonawca będzie związany ofertą zgodnie z pkt 13 SIWZ, tj. od dnia otwarcia ofert do dnia 04.09.2008r. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do dostarczenia do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres trwania umowy w sprawie niniejszego postępowania. Dokument ten winien opiewać na kwotę minimum 400 000,00 zł. III. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zadania dotyczące robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każde, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie (załącznik nr 4 do SIWZ) z podaniem ich wartości brutto, dat i miejsca wykonania oraz przedmiotu zamówienia i odbiorcy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru prac). 2. Dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym jedną osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5 do SIWZ). Ww. wykazie należy również wskazać osobę pełniącą funkcję kierownika budowy. Osoba ta winna być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (OIIB). Stosowne zaświadczenie o przynależności do OIIB należy dołączyć do oferty. IV. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić w oparciu o Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, bądź zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zadań dotyczących robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każde, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto, dat i miejsca wykonania, przedmiotu zamówienia oraz odbiorcy - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie; 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. wykazie należy również wskazać osobę pełniącą funkcję kierownika budowy. Osoba ta winna być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (OIIB). Stosowne zaświadczenie o przynależności do OIIB należy dołączyć do oferty; 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia opiewający na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie na dzień otwarcia ofert winno obejmować co najmniej okres, przez który Wykonawca będzie związany ofertą zgodnie z pkt 13 SIWZ, tj. od dnia otwarcia ofert do dnia 04.09.2008r. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej Wykonawca ten dostarczy do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres trwania umowy. Dokument ubezpieczenia winien opiewać na kwotę co najmniej 400 000,00 zł. 10. Zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) oznaczający akceptację jej warunków; 11. Dowód wniesienia wadium - potwierdzenie dokonania przelewu lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia złożonego w kasie Zamawiającego poręczenia lub gwarancji, z adnotacją z kasy o złożeniu w niej oryginału tego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.choczewo.gdansk.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Choczewo ul. Świerkowa 8 84-210 Choczewo (pok. 28 - dział administracyjny).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Choczewo ul. Świerkowa 8 84-210 Choczewo (pok. 32 - sekretariat nadleśnictwa).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.09.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.