Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-16
Czudec: Świadczenie usług
w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Czudec w roku szkolnym 2008/09, 2009/10, 20010/11
Numer ogłoszenia: 162429 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec, woj. podkarpackie, tel. 017 2771090, fax 017 2771090.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czudec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Czudec w roku szkolnym 2008/09, 2009/10, 20010/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Trasa 1: Babica - Czudec Gimnazjum - SP Wyżne - Czudec Gimnazjum Odległość w km - 19,7 x 2 = 39,4 km (dowóz + odwóz) Szczegółowy zakres został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Kod CPV: 60113100-4 Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: - Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienie podwykonawcom. 1.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Trasa 1: Zaborów - Czudec Gimnazjum - Pstrągowa Wola - Nowa Wieś (granica) - Czudec Gimnazjum Odległość w km - 29,8 km (dowóz) Trasa 2: Czudec Gimnazjum - Zaborów - Czudec Gimnazjum - Nowa Wieś (granica) -Pstrągowa Wola Odległość w km - 26,3 km (odwóz) Szczegółowy zakres został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Kod CPV: 60113100-4 Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: - Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienie podwykonawcom. 1.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: Trasa 1: Czudec ul. Strumykowa - SP Czudec - Wola Czadecka - SP CzudecOdległość w km - 12,1 x 2 = 24,2 km (dowóz + odwóz) Szczegółowy zakres został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Kod CPV: 60113100-4 Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: - Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienie podwykonawcom. 1.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy: Trasa 1: Pstrągowa Granice - Pstrągowa Brzezie - SP Nr1 Pstrągowa - Smykówki II Bucze - Smykówki I - SP Nr2 Pstragowa - Budzisz Kapliczka - SP Nr2 Pstrągowa - SP Nr1 Odległość w km - 27,4 km (dowóz) Trasa 2: SP Nr1 Pstrągowa - Pstrągowa Brzezie - Pstrągowa Granice - SP Nr1 Pstrągowa - SP Nr2 Pstragowa - Budzisz Kapliczka - Smykówki II Bucze - Smykówki I Odległość w km - 29,7 km (odwóz) Szczegółowy zakres został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Kod CPV: 60113100-4 Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: - Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienie podwykonawcom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 34.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna. 6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę a.2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 - podpisane przez wykonawcę a.3) Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę a.4) Wykaz sprzętu - podpisany przez wykonawcę a.5) Wykaz kierowców i opiekunów posiadających uprawnienia i kwalifikacje do przewozu i opieki na dziećmi - podpisany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. B.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: c.1) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. c.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.4)składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1) B.2) B.3) B.4) B.5) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czudec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Czudec ul. Starowiejska 6 38-120 Czudec Pokój nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Gmina Czudec ul. Starowiejska 6 38-120 Czudec Pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Babica - Czudec Gimnazjum - SP Wyżne - Czudec Gimnazjum.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa 1: Babica - Czudec Gimnazjum - SP Wyżne - Czudec Gimnazjum Odległość w km - 19,7 x 2 = 39,4 km (dowóz + odwóz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zaborów - Czudec Gimnazjum - Pstrągowa Wola - Nowa Wieś (granica) - Czudec Gimnazjum.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa 1: Zaborów - Czudec Gimnazjum - Pstrągowa Wola - Nowa Wieś (granica) - Czudec Gimnazjum Odległość w km - 29,8 km (dowóz) Trasa 2: Czudec Gimnazjum - Zaborów - Czudec Gimnazjum - Nowa Wieś (granica) -Pstrągowa Wola Odległość w km - 26,3 km (odwóz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Czudec ul. Strumykowa - SP Czudec - Wola Czadecka - SP Czudec.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa 1: Czudec ul. Strumykowa - SP Czudec - Wola Czadecka - SP Czudec Odległość w km - 12,1 x 2 = 24,2 km (dowóz + odwóz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pstrągowa Granice - Pstrągowa Brzezie - SP Nr1 Pstrągowa - Smykówki II Bucze - Smykówki I - SP Nr2 Pstragowa - Budzisz Kapliczka - SP Nr2 Pstrągowa - SP Nr1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa 1: Pstrągowa Granice - Pstrągowa Brzezie - SP Nr1 Pstrągowa - Smykówki II Bucze - Smykówki I - SP Nr2 Pstragowa - Budzisz Kapliczka - SP Nr2 Pstrągowa - SP Nr1 Odległość w km - 27,4 km (dowóz) Trasa 2: SP Nr1 Pstrągowa - Pstrągowa Brzezie - Pstrągowa Granice - SP Nr1 Pstrągowa - SP Nr2 Pstragowa - Budzisz Kapliczka - Smykówki II Bucze - Smykówki I Odległość w km - 29,7 km (odwóz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz osób z terenu Gminy Rozogi do Środowiskowego Domu Samopomocy w Orzeszkach w roku 2025".
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla ZZOZ w Wadowicach
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Malanów w okresie styczeń 2025 r.-grudzień 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO III
- Usługa w zakresie przewozu pacjentów Stacji Dializ
- Świadczenie usługi kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia 8 wydarzeń związanych z realizowanym projektem w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności - etap II
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.