eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie remontu i przebudowyw Zadaniu nr 1portierni, klatek schodowych i korytarzy oraz malowanie kuchni jak również adaptacja pomieszczenia gospodarczego na śmietnik w Domu Studenckim Słowianka przy pl. Grunwaldzkim 26 we Wrocławiu. w Zadaniu nr 2portierni, klatek schodowych i korytarzy oraz malowanie kuchni w Domu Studenckim Parawanowiec przy pl. Grunwaldzkim 28 we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-24

Wrocław: Wykonanie remontu i przebudowy: w Zadaniu nr 1: portierni, klatek schodowych i korytarzy oraz malowanie kuchni jak również adaptacja pomieszczenia gospodarczego na śmietnik w Domu Studenckim Słowianka przy pl. Grunwaldzkim 26 we Wrocławiu. w Zadaniu nr 2: portierni, klatek schodowych i korytarzy oraz malowanie kuchni w Domu Studenckim Parawanowiec przy pl. Grunwaldzkim 28 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 162438 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu i przebudowy: w Zadaniu nr 1: portierni, klatek schodowych i korytarzy oraz malowanie kuchni jak również adaptacja pomieszczenia gospodarczego na śmietnik w Domu Studenckim Słowianka przy pl. Grunwaldzkim 26 we Wrocławiu. w Zadaniu nr 2: portierni, klatek schodowych i korytarzy oraz malowanie kuchni w Domu Studenckim Parawanowiec przy pl. Grunwaldzkim 28 we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zmówienia jest WYKONANIE REMONTU I PRZEBUDOWY: w Zadaniu nr 1: portierni, klatek schodowych i korytarzy oraz malowanie kuchni jak również adaptacja pomieszczenia gospodarczego na śmietnik w Domu Studenckim Słowianka przy pl. Grunwaldzkim 26 we Wrocławiu; w Zadaniu nr 2: portierni, klatek schodowych i korytarzy oraz malowanie kuchni w Domu Studenckim Parawanowiec przy pl. Grunwaldzkim 28 we Wrocławiu. 2. Zakres prac obejmuje: a) Zadanie nr 1: - przebudowa i remont portierni wraz z zapleczem; - przystosowanie ciągów komunikacyjnych (klatek schodowych, korytarzy, holu) do obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa pożarowego; - malowanie pomieszczeń kuchni; - adaptacja pomieszczenia gospodarczego na śmietnik; b) Zadanie nr 2: - przebudowa i remont portierni wraz z zapleczem; - przystosowanie ciągów komunikacyjnych (klatek schodowych, korytarzy, holu) do obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa pożarowego; - malowanie pomieszczeń kuchni. Prace będą wykonywane w budynku czynnym 24h/dobę, przy RUCHU CIĄGŁYM MIESZKAŃCÓW Domów Studenckich, dlatego konieczne będzie uzgodnienie terminów wykonywania prac z Użytkownikiem Obiektu. Wymagana będzie duża staranność w utrzymaniu porządku w ww. obiekcie, m.in. poprzez zabezpieczenie narażonych na zniszczenie elementów. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych i rozwiązań konstrukcyjno - materiałowych opisuje Załącznik nr 13 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz następująca dokumentacja techniczna: 1) Zadanie nr 1: a) Przedmiary robót (Załącznik nr 9a do SIWZ) dotyczące: -remontu i przebudowy portierni i klatek schodowych - malowania kuchni - pomieszczenia gospodarczego; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 10a do SIWZ) dotycząca: - remontu i przebudowa portierni i klatek schodowych - malowania kuchni - pomieszczenia gospodarczego; c) Projekt budowlany (Załącznik nr 11a do SIWZ): - Projekt budowlany zamienny dot. remontu i przebudowy portierni i klatek schodowych - Projekt budowlany zamienny dot. pomieszczenia gospodarczego d) Projekt wykonawczy (Załącznik nr 12a do SIWZ) - Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne - dot. remontu i przebudowy portierni i klatek schodowych - Projekt wykonawczy - architektura i konstrukcja - dot. remontu i przebudowy portierni i klatek schodowych - Projekt wykonawczy - architektura - dot. pomieszczenia gospodarczego - Projekt wykonawczy przełącza kanalizacji, wody i ciepła oraz instalacji sanitarnych dot. pomieszczenia gospodarczego 2) Zadanie nr 2: a) Przedmiary robót (Załącznik nr 9b do SIWZ) dotyczące: - remontu i przebudowy portierni i klatek schodowych - malowania kuchni; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 10b do SIWZ) dotycząca: - remontu i przebudowy portierni i klatek schodowych - malowania kuchni c) Projekt budowlany - Zadanie nr 2 (Załącznik nr 11b do SIWZ): - Projekt budowlany zamienny dot. remontu portierni i klatek schodowych d) Projekt wykonawczy - Zadanie nr 2 (Załącznik nr 12b do SIWZ): - Projekt wykonawczy - architektura i konstrukcja - dot. remontu i przebudowy portierni i klatek schodowych - Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne - dot. remontu i przebudowy portierni i klatek schodowych. 4. Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych przygotowane zostały przez: ARCHITEKT S.C. Pracownia Projektowa Juliusz Modlinger & Marek Wołyniec, ul. Kościuszki 3/6, 50-037 Wrocław. STWiOR na malowanie kuchni w obu Zadaniach wykonał mgr inż. Sławomir Fantaziński. 5. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy na przedmiot zamówienia określają wzory umów - załącznik nr 7a do SIWZ dotyczy zadania nr 1 oraz załącznik nr 7b do SIWZ dotyczy zadania nr 2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.32.00.00-6, 45.45.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.26.25.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości Zadanie nr 1: 9 500,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset zł); Zadanie nr 2: 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset zł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść osobno dla każdego Zadania przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. IV O/ Wrocław NR KONTA 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium na postępowanie nr BZP.2422.1.2013.AB Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu składania terminu ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do upływu terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. 6. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni wykazać się, że wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej: a)dla Zadania nr 1 jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 250 000 zł brutto, obejmującą remont pomieszczeń. b)dla Zadania nr 2 jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 170 000 zł brutto, obejmującą remont pomieszczeń. Zamawiający zastrzega, że są to najważniejsze roboty budowlane jakie powinien wykazać Wykonawca. Wykonawca składający ofertę na oba Zadania, zobowiązany jest wykazać się dwiema robotami - odpowiednio jak dla poszczególnych Zadań. UWAGA! Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale III.4.1 Ogłoszenia. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni wykazać, że dysponują lub będą dysponować następującymi osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 t.j.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. nr 83 poz. 578) lub równoważne z uprawnieniami w niżej wymienionym zakresie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących aktów prawnych lub których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych: Dla Zadania nr 1: a)kierownik budowy posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b)kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie co najmniej: instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych c)kierownik robot sanitarnych posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie co najmniej sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; Dla Zadania nr 2: a)kierownik budowy posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b)kierownik robot elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie co najmniej: instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Jeżeli Wykonawca składa ofertę na oba Zadania może wykazać się dysponowaniem osobami wymienionymi dla Zadania nr 1 Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale III.4.1 Ogłoszenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni wykazać, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytowa w wysokości co najmniej: - Zadanie nr 1 - 300 000 zł lub jej równowartość w walucie; - Zadanie nr 2 - 200 000 zł lub jej równowartość w walucie. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na oba Zadania musi wykazać się zdolnością finansową co najmniej 500 000 zł lub jej równowartość w walucie. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale III.4.1 Ogłoszenia UWAGA! Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca zobowiązany jest wskazać co najmniej: a) dla Zadania nr 1 jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 250 000 zł brutto, obejmującą remont lub przebudowę pomieszczeń. b) dla Zadania nr 2 jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 170 000 zł brutto, obejmującą remont lub przebudowę pomieszczeń.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2)Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną; 3)Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 4)W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik, tj. np. podpisania oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 5)Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 6)Dowód wniesienia wadium W przypadku złozenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego w celu wykazania podstaw do wykluczenia z postępowania. Dokumenty pozostałe podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę składają je łącznie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Jako odrębne załączniki nr 7a i 7b do SIWZ, Zamawiający zamieścił wzory umów (wraz z kartą gwarancyjną), które określają warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. 2.Zmiany umowne dopuszczalne są tylko w sytuacjach wyraźnie wskazanych w § 14 wzorów umów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Wrocławski Biuro Zamówień Publicznych ul. Kuźnicza 49/55, I piętro, pok.100 50-138 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Wrocławski Biuro Zamówień Publicznych ul. Kuźnicza 49/55, I piętro, pok.100 50-138 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, zastosowania dynamicznego systemu zakupów, wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający nie przeprowadzał dialogu technicznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu i przebudowy: portierni, klatek schodowych i korytarzy oraz malowanie kuchni jak również adaptacja pomieszczenia gospodarczego na śmietnik w Domu Studenckim Słowianka przy pl. Grunwaldzkim 26 we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zmówienia jest WYKONANIE REMONTu I PRZEBUDOWy portierni, klatek schodowych i korytarzy oraz malowanie kuchni jak również adaptacja pomieszczenia gospodarczego na śmietnik w Domu Studenckim Słowianka przy pl. Grunwaldzkim 26 we Wrocławiu. 2.Zakres prac obejmuje: Zadanie nr 1: - przebudowa i remont portierni wraz z zapleczem; - przystosowanie ciągów komunikacyjnych (klatek schodowych, korytarzy, holu) do obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa pożarowego; - malowanie pomieszczeń kuchni; - adaptacja pomieszczenia gospodarczego na śmietnik; Prace będą wykonywane w budynku czynnym 24h/dobę, przy RUCHU CIĄGŁYM MIESZKAŃCÓW Domów Studenckich, dlatego konieczne będzie uzgodnienie terminów wykonywania prac z Użytkownikiem Obiektu. Wymagana będzie duża staranność w utrzymaniu porządku w ww. obiekcie, m.in. poprzez zabezpieczenie narażonych na zniszczenie elementów. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych i rozwiązań konstrukcyjno - materiałowych opisuje Załącznik nr 13 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz następująca dokumentacja techniczna: Zadanie nr 1: a) Przedmiary robót (Załącznik nr 9a do SIWZ) dotyczące: -remontu i przebudowy portierni i klatek schodowych - malowania kuchni - pomieszczenia gospodarczego; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 10a do SIWZ) dotycząca: - remontu i przebudowa portierni i klatek schodowych - malowania kuchni - pomieszczenia gospodarczego; c) Projekt budowlany (Załącznik nr 11a do SIWZ): - Projekt budowlany zamienny dot. remontu i przebudowy portierni i klatek schodowych - Projekt budowlany zamienny dot. pomieszczenia gospodarczego d) Projekt wykonawczy (Załącznik nr 12a do SIWZ) - Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne - dot. remontu i przebudowy portierni i klatek schodowych - Projekt Wykonawczy - architektura i konstrukcja - dot. remontu i przebudowy portierni i klatek schodowych - Projekt wykonawczy - architektura - dot. pomieszczenia gospodarczego - Projekt wykonawczy przełącza kanalizacji, wody i ciepła oraz instalacji sanitarnych dot. pomieszczenia gospodarczego 3. Dokumentacja projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych przygotowane zostały przez: ARCHITEKT S.C. Pracownia Projektowa Juliusz Modlinger & Marek Wołyniec, ul. Kościuszki 3/6, 50-037 Wrocław. STWiOR na malowanie kuchni w obu Zadaniach wykonał mgr inż. Sławomir Fantaziński. 4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy na przedmiot zamówienia określaja wzór umowy - załącznik nr 7a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.45.00.00-6, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu i przebudowy: portierni, klatek schodowych i korytarzy oraz malowanie kuchni w Domu Studenckim Parawanowiec przy pl. Grunwaldzkim 28 we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zmówienia jest WYKONANIE REMONTU I PRZEBUDOWY portierni, klatek schodowych i korytarzy oraz malowanie kuchni w Domu Studenckim Parawanowiec przy pl. Grunwaldzkim 28 we Wrocławiu. 2.Zakres prac obejmuje: Zadanie nr 2: - przebudowa i remont portierni wraz z zapleczem; - przystosowanie ciągów komunikacyjnych (klatek schodowych, korytarzy, holu) do obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa pożarowego; - malowanie pomieszczeń kuchni. Prace będą wykonywane w budynku czynnym 24h/dobę, przy RUCHU CIĄGŁYM MIESZKAŃCÓW Domów Studenckich, dlatego konieczne będzie uzgodnienie terminów wykonywania prac z Użytkownikiem Obiektu. Wymagana będzie duża staranność w utrzymaniu porządku w ww. obiekcie, m.in. poprzez zabezpieczenie narażonych na zniszczenie elementów. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych i rozwiązań konstrukcyjno - materiałowych opisuje Załącznik nr 13 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz następująca dokumentacja techniczna: Zadanie nr 2 a) Przedmiary robót (Załącznik nr 9b do SIWZ) dotyczące: - remontu i przebudowy portierni i klatek schodowych - malowania kuchni; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 10b do SIWZ) dotycząca: - remontu i przebudowy portierni i klatek schodowych - malowania kuchni c) Projekt budowlany - Zadanie nr 2 (Załącznik nr 11b do SIWZ): - Projekt budowlany zamienny dot. remontu portierni i klatek schodowych d) Projekt wykonawczy - Zadanie nr 2 (Załącznik nr 12b do SIWZ): - Projekt wykonawczy - architektura i konstrukcja - dot. remontu i przebudowy portierni i klatek schodowych - Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne - dot. remontu i przebudowy portierni i klatek schodowych 3. Dokumentacja projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych przygotowane zostały przez: ARCHITEKT S.C. Pracownia Projektowa Juliusz Modlinger & Marek Wołyniec, ul. Kościuszki 3/6, 50-037 Wrocław. 4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy na przedmiot zamówienia określaja wzór umowy - załącznik nr 7b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.45.00.00-6, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.