eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usuwanie skutków powodzi wraz z rozbudową koryta cieku Lubańka w km 0+000-0+685, obiekt 1 w km 0+000-0+256 w m.Krasnystaw.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Lublin: Usuwanie skutków powodzi wraz z rozbudową koryta cieku Lubańka w km 0+000-0+685, obiekt 1 w km 0+000-0+256 w m.Krasnystaw.
Numer ogłoszenia: 162459 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Karłowicza 4, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, fax 081 5321257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.epib.lublin.pl/wzmiuw

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków powodzi wraz z rozbudową koryta cieku Lubańka w km 0+000-0+685, obiekt 1 w km 0+000-0+256 w m.Krasnystaw..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa cieku Lubańka na odcinku w km 0+000-0+256 w m.Krasnystaw. Zakres robót na przedmiotowym odcinku obejmuje: - roboty przygotowawcze - 256 m - wykop przy kształtowaniu przekroju poprzecznego - 940 m3 - plantowanie skarp - 1654 m2 - umocnienie powierzchni skarp i dna cieku płytami prefabrykowanymi ażurowymi 100x75x12,5 cm - 1430 m2 - umocnienie czaszy i skarp geowłókniną 180g/m2 - 3670 m2 - przebudowa sieci wodociągowej PEHD 110 mm - 16 m - przebudowa sieci elektroenergetycznej - 22 m - przebudowa sieci telefonicznej - 10 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium - 3000,00 zł (słownie :trzy tysiące złotych) Przedmiotowe wadium wnoszą wykonawcy zaproszeni do składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2006, nr 164, poz. 1163); 2)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.1.) Wykażą się wykonaniem w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych z zakresu odbudowy lub regulacji rzek o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 400 000 zł. . Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym jej wykonaniu (opinie, referencje, protokoły, itp.); 3.2.) Dysponują kadrą techniczną niezbędną do wykonania przedmiotowego zadania, a w szczególności zatrudniają kierownika z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w specjalności budownictwo wodne bądź melioracyjne z minimum 5-letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy. 3.3)Dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia; 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : 4.1)Posiadają środki finansowe (własne lub zdolność kredytową) w wysokości nie mniejszej niż 50 000 zł; 4.2)Posiadają ważną polisę OC o wartości nie mniejszej niż 100 000zł; 5)Zobowiążą się do ubezpieczenia robót będących przedmiotem zamówienia od ryzyk budowlano-montażowych w trakcie ich realizacji; 6) Udzielą gwarancji na wykonane roboty minimum 3 lata, łącznie z ich ubezpieczeniem przed zdarzeniami losowymi obejmującymi szkody spowodowane: huraganem, osuwiskami i ulewnymi deszczami. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez wykonawców. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W przypadku, gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 7 wykonawców, zamawiający zaprosi do składania ofert 7 wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów wg następującej oceny: za każde wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, zadanie z zakresu odbudowy lub regulacji rzek o wartości nie mniejszej niż 100 000zł brutto (ponad 2 wymagane) wykonawca otrzyma 2 punkty. W/w zadania muszą być wyszczególnione w wykazie wykonanych robót oraz potwierdzone dokumentami o należytym ich wykonaniu.. Referencje muszą zawierać informacje o wartości wykonanych zadań, odbiorcach, dokładnie wskazywać zakres robót, które zostały wykonane oraz datę wykonania zlecenia (dotyczyć może tylko robót zakończonych). W przypadku, gdy wykonawcy uzyskają taką samą ilość punktów o kolejności wyboru zadecyduje suma kwot robót z zakresu odbudowy lub regulacji rzek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca ma dostarczyć następujące dokumenty poświadczające i oświadczenia : 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min 50 000 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł; 1.6.Wykaz wykonanych przez wykonawcę robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, z zakresu odbudowy lub regulacji rzek. Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie,referencje,protokoły itp.); 1.7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.; 1.8.Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia. 1.9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez art. 24 ustęp 1 pkt 4-8 ustawy. W przypadku , gdy wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu ,którzy są umieszczeni w rejestrze firmy i są uprawnieni do reprezentowania jej na zewnątrz. Informacje powinny być wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.10.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez art. 24 ustęp 1 pkt. 9 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Inne informacje : 1.Wniosek oraz wszystkie wymagane załączniki należy sporządzić w języku polskim. 2.Wniosek musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy wymienione w dokumencie potwierdzającym status prawny firmy lub posiadane pełnomocnictwo.Pełnomocnictwo musi być wniesione w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3.Dokumenty załączone do wniosku (inne niż pełnomocnictwo,upoważnienie,oświadczenie) mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy, o którym mowa wyżej. 4.Wszystkie dokumenty winny być złożone w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres zamawiającego oznaczonej napisem -Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na wykonanie zad. p.n.Usuwanie skutków powodzi wraz z rozbudową koryta cieku Lubańka w km 0+000-0+685, obiekt 1 w km 0+000-0+256 w m.Krasnystaw. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączeni do wniosku dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt. 1.2; 1.3;1.4; 1.9;1.10; 1.11. Załączniki określające zdolność techniczną i doświadczenie wykonawcy mogą być złożone wspólnie i będą łącznie oceniane. Zdolność ekonomiczna i finansowa również będzie oceniana wspólnie. 6.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć dokumenty opisane w niniejszym ogłoszeniu. Wzory dokumentów opracowane przez zamawiającego dostępne są na stronie internetowej zamawiającego podanej w pkt.1.1., oraz w siedzibie zamawiającego pok. 602, w godz. 8.00-14.00. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r., nr87,poz.605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ przesłana zostanie bezpłatnie wykonawcom zaproszonym do złożenia ofert..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego w Lublinie, ul.Karlowicza 4, pok. 607 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.